Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Ongelma seksin jälkeen

Elikkä yhdynnän jälkeen tyttöystäväni alapäätä alkaa kirvellä ja pakko päästä suihkuun tai edes vessaan. Jää aina loppu hyväily puuttumaan kun joutuu lähtemään :( Mikä saattaa aiheuttaa tuon kirvely. Ongelma alkoi kun vaihdoimme kortsuista pillereihin.
72231
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Joo tuttu juttu. Joskus tosiaan muijalla rupee kirveleen tai raaputtaan aktin jälkeen. Se ei johdu pillereistä vaan SPERMASTA. En tiiä miks mutta ku sitä joutuu iholle niin joskus rupee raaputtaan. Joten nou hätä. Luonnollinen juttu...

Äänestä
  • Ehkä luonnollista mutta kiusallista....

    Äänestä

  • Proplemos kirjoitti:

    Ehkä luonnollista mutta kiusallista....

    pitää ruiskuttaa pilluun sisälle joka ainoan tipan niin ei tuu ongelmia.

    Äänestä

Ongelmia on monenlaisia, jostain ihmeen syystä nainen voi saada jonkun spermasta hiivatulehduksen ja jonkun toisen "kamasta" ei mitään. Että näin..

Äänestä
  • ei se hiivatulehdus todellakaan tule spermasta. Otapa nyt asioista hiukan selvää ennen kun alat moisia väitteitä yleisesti jakaa!

    Äänestä

  • Saanko kysyä, että mistä sä olet kuullut, että siemenneste aiheuttaisi jollekin hiivatulehdusta? Kuulostaa ihan lööperiltä, anteeksi vaan.

    Toivon että alkuperäinen kysyjä ei ota tuota kommenttia kovin vakavasti.

    Äänestä

  • d.claiborne kirjoitti:

    Saanko kysyä, että mistä sä olet kuullut, että siemenneste aiheuttaisi jollekin hiivatulehdusta? Kuulostaa ihan lööperiltä, anteeksi vaan.

    Toivon että alkuperäinen kysyjä ei ota tuota kommenttia kovin vakavasti.

    Myös aktiivinen seksielämä voi altistaa hiivatulehdukselle, mikäli siemennestettä jää jatkuvasti emättimeen. Tällöin emättimen happo -emäs -tasapaino saattaa muuttua ja luoda sopivat edellytykset hiivatulehdukselle. Kondomin käyttö ehkäisee ja vähentää hiivatulehduksen riskiä.

    Yliopiston apteekin sivuilta^ http://www.yliopistonapteekki.fi/displayArticle.do?articleId=2256

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Proplemos kirjoitti:

Elikkä yhdynnän jälkeen tyttöystäväni alapäätä alkaa kirvellä ja pakko päästä suihkuun tai edes vessaan. Jää aina loppu hyväily puuttumaan kun joutuu lähtemään :( Mikä saattaa aiheuttaa tuon kirvely. Ongelma alkoi kun vaihdoimme kortsuista pillereihin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu