Mies näyttää miten kuntoa pidetään yllä ja otetaan vaimoksi paljon nuorempi nainen:
https://www.seiska.fi/kotimaa/mattiesko-hytonen-seiskan-erikoishaastattelussa-olen-vanha-mies-jolla-on-tiukat-lihakset/1107419
Kova jätkä, ja maskuliininen. Ei pärjää kunnossa tämän päivän kaksi-kolmekymppiset pullamössä-velttoilijat.
Mattiesko Hytönen, 80 v., on täyttä terästä!
26
980
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrassaan hupaisi vanha ukko.!
- Anonyymi
Kävelee lähes joka päivä 10 000 askelta , kevyesti ...... tee perässä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelee lähes joka päivä 10 000 askelta , kevyesti ...... tee perässä !
Hytösen puheista en ole niin varma mutta mulla tuo 10 000 tulee kevyesti päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hytösen puheista en ole niin varma mutta mulla tuo 10 000 tulee kevyesti päivässä.
Näen Hytösen melkein joka päivä kävelevän Töölössä. Hyvin kevyesti askeltaa.
Hyvä mattiesko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näen Hytösen melkein joka päivä kävelevän Töölössä. Hyvin kevyesti askeltaa.
Hyvä mattiesko.Sofia B. kaksoisolento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sofia B. kaksoisolento.
Käveleekö Sofiakin noin paljon? Hyvä kunto jos jaksaa vetää perässä tekoahteria.
Eikö Sofia ole Marbellassa pienentämässä perää? Välillä on siellä hankehommissa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käveleekö Sofiakin noin paljon? Hyvä kunto jos jaksaa vetää perässä tekoahteria.
Eikö Sofia ole Marbellassa pienentämässä perää? Välillä on siellä hankehommissa..Sofia ei kyllä kävele, mut ulkonäöllisesti on nykyisin kuin Matti-Esko Hytönen.
- Anonyymi
Hyväkuntoinen äijä.
- Anonyymi
Ja muisti on rautainen. Kyllä nämä jutut tunnetaan.
- Anonyymi
Lähes koominen mutta liikunta on kaikille hyväksi.
- Anonyymi
Kuivan kesän orava, sitkeä.
- Anonyymi
Oon nähny sen kuntosalilla...pelkkää tankoa jaksaa heilutella mutta liikuntaan on hyväksi kaiken ikäisille
- Anonyymi
2 vuotta sitten oli iltalehdessä video jossa Mattiesko treenasi salilla, oli kyllä selvästi isot painot eikä pelkkä tanko!
Siinä moni 2-kymppinen leuhka jätkä jää toiseksi.
- Anonyymi
Kyllä on kuivan näköinen kääkkänä.
- Anonyymi
Tyhmää tyhmempi ryykipuikko Hesarin laatujournalismin ytimestä, tämä käppänä.
- Anonyymi
Jouko Turkka oli myös kovakuntoinen, mutta sitten se kuoli.
- Anonyymi
Nuoret pimut on samanlaisia muikistelioita kun mattieskohytönen.
- Anonyymi
Nainen (?) on suohirviö sammakkonaama.
- Anonyymi00021
Julkisuuden kipeä täys nolla mies!
- Anonyymi00024
Kova ainakin kehumaan itseään, perilliset jäivät kuitenkin tekemäti.
- Anonyymi00025
On hänellä ottopoika Joonas joka oli kihloissa Karita Tykän kanssa, eli olisi ollut kiva näky "kuivan kesän oravat" Karita ja appiukkonsa Mattiesko yhdessä lenkkeilemässä ja ehkä joogaamassa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
On hänellä ottopoika Joonas joka oli kihloissa Karita Tykän kanssa, eli olisi ollut kiva näky "kuivan kesän oravat" Karita ja appiukkonsa Mattiesko yhdessä lenkkeilemässä ja ehkä joogaamassa.
Miten ihmeessä Tykkä Karita oli tuolaisen miehen kanssa ?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Miten ihmeessä Tykkä Karita oli tuolaisen miehen kanssa ?
Ei kai Joonas Hytösessä mitään vikaa ollut. Komea oli siihen aikaan mutta köyhä oli ja siksi Karita vaihtoikin vanhempaan itseään päätä lyhyempään miljonääriin.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei kai Joonas Hytösessä mitään vikaa ollut. Komea oli siihen aikaan mutta köyhä oli ja siksi Karita vaihtoikin vanhempaan itseään päätä lyhyempään miljonääriin.
Karitasta tuli itsestäänkin sitten avioliiton aikana miljonääri koska pystyi sijoittamaan suurimman osan rahoistaan mitä tuli töistään ja sijoitukset tuotti. Aivan samalla tavalla Janni Hussi pystyi tekemään kun oli vain parisuhteissa rikkaitten miesten kanssa.
- Anonyymi00028
Huomiohuora, aina ollut
- Anonyymi00030
Joo ei ollut Matti-Eskosta miehen töihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344281Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492263Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251136Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 58879