Stubb naftaliinista presidenttikisaan? Orpon veto hajoittaisi Kokoomusta.

Anonyymi-ap

Kokoomus on jo kerran äänestänyt Stubbin pois puolueen puheenjohtajan paikalta. Samalla Stubbilta meni valtiovarainministerin salkku.
Stubbin riehakas esiintyminen, milloin shortseissa, milloin tikkataulussa, oli monen kokoomuslaisen mielestä ministerin arvolle sopimatonta ja arvostelukyvyttömyyden osoitus.
Stubbin matemaattiset taidot ja rehellisyys, tai pikemminkin vaikutelma niiden vajavaisuudesta mietitytti monia, samoin julkisuuteen nousseet tiedot Stubbin koulukiusaajan maineesta.
Esitellessään jo moneen kertaan pöytälaatikkoon haudattua hallintarekisterilakia Stubb käänteli prosenttiluvut nurinpäin: 90 % poliiseista ja verovirkailijoista muka kannatti hallintarekisteriä, siis omaisuuksien piilottamista, kun todellisuudessa luvut olivat täysin päinvastaiset. Ja tämä eduskuntasalissa kansanedustajien edessä.

15

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hajotri tuo hallituskin .. kokoomuksen kuappinatsit Elina ja Kaleva onkyl tyytyväisiii ..

• Anonyymi

Stubb on huono valinta. Toivottavasti hän itse ymmärtää vetäytyä kisasta. Parasta, että kokoomus menisi Aaltola taakse. Se toisi uskottavuutta kokoomukselle sekä koko Suomelle. Kun Häkkänen on politiikassa mukana seuraavat kuusi vuotta, hänellä on kokemusta ja näin kokoomus saisi toisen perättäisen presidentin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stubb on huono valinta. Toivottavasti hän itse ymmärtää vetäytyä kisasta. Parasta, että kokoomus menisi Aaltola taakse. Se toisi uskottavuutta kokoomukselle sekä koko Suomelle. Kun Häkkänen on politiikassa mukana seuraavat kuusi vuotta, hänellä on kokemusta ja näin kokoomus saisi toisen perättäisen presidentin.

Aaltolalla ei ole mitän mahdollisuutta Haavistoa vastaan kuten ei Stubbillakaan. Häkkänen saattaisi voittaa Haaviston .

• Anonyymi

Ei ikinä Stubbia, sitä maailman halaajaa, presidentiksi! Me tarvitsemme järkevän presidentin joka pystyy tulemaan maailman johtajien kanssa toimeen vaikeissakin paikoissa, eikä vain kielitaidossa! Nyt ei ole kyse edustavuudesta tässä virassa!!

• Anonyymi

Mikko Hautala ja Antti Häkkänen voittavat Haaviston toisella kierroksella . Muut häviävät .

• Anonyymi

Toisella kierroksella Aaltola ja Häkkänen tai Aaltola ja Rehn.
        Valeprofessori, Caruna/al Hol-Pekan ovat useimmat unohtaneet jouluun mennessä.

• Anonyymi

Ihan samaa mieltä aloittajan kanssa. Stubb näytti jo, kerran, että hän ei pysty johtamaan paineessa ja julkisuudessa. Sori siitä....

Tervetuloa Häkkänen!

• Anonyymi

Syyt löytynevät kalenterista? Stubb syntyi aprillipäivänä 1968.

• Anonyymi

Seuraava presidentti ei ole Stubb.Häkkänen olisi voinut voittaa koko kisan.

• Anonyymi

Stubb on globalistiklovni. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Stubb ei uskalla neuvotella Kremlin gangstereiden kanssa silloin kun ollaan eri mieltä. . Selfie ja yläfemma voisi kyllä taas syntyä Lavrovin kanssa.

• Anonyymi

Pääkopassa pitäisi olla muutakin kuin komea purukalusto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääkopassa pitäisi olla muutakin kuin komea purukalusto.

Fantastista!
        Kolme pointtia:
        1. ööö
        2. ååååå
        3. määääää

• Anonyymi

stubbin pitää juosta italiasta suomeen todistaakseen kelvollisuutensa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe