Kuinka suuri rantatontti pitää omistaa, että siinä saa säilyttää venettä? Riittääkö, että lohkotaan rannasta 100 m² määräala, vai onko tähän joku pykälä olemassa?
Venepaikkakiinteistön koko
8
249
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella kunnalla on oma kaavoitus säännöt, sieltä saattaa selvitä asia. Tarvitset paikan kiinteistö tunnuksen, niin voit pyytää tämänhetkisen kaavan miksi kiinteistö on rekisteröity ja sen säännöt yms.
- Anonyymi
Maanomistajan lupa riittää yksittäisen veneen säilyttämiseen rannassa. Ei sitä varten tarvitse erillistä kiinteistöä lohkoa.
- Anonyymi
Ei riitä ainakaan Uudessakaupungissa maanomistajan lupa, kun kunta määrittelee veneen rakennukseksi ja määrää purkamaan veneen, eli heidän mielestään ilman rakennuslupaa rakennetun rakennuksen. Tapaus julkaistu laajasti monissa lehdissä vajaat 10 vuotta sitten. Oikeudenkäynnit etenivät hoviin saakka, ja maanomistaja veneineen hävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä ainakaan Uudessakaupungissa maanomistajan lupa, kun kunta määrittelee veneen rakennukseksi ja määrää purkamaan veneen, eli heidän mielestään ilman rakennuslupaa rakennetun rakennuksen. Tapaus julkaistu laajasti monissa lehdissä vajaat 10 vuotta sitten. Oikeudenkäynnit etenivät hoviin saakka, ja maanomistaja veneineen hävisi.
Oliko tämä jonkinlainen saunalautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä jonkinlainen saunalautta?
Joo, ongelmaa ei ole jos veneileekin välillä.
- Anonyymi
Meillä kieltää veneiden ja asuntovaunujen säilytyksen kiinteistöllä, on ruutukaavassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kieltää veneiden ja asuntovaunujen säilytyksen kiinteistöllä, on ruutukaavassa.
Ai rantatontilla? Telakkatoiminta tietysti erikseen.
Asuntovaunuakaan joka on rekisteröity ja vuosittain käytössä tuskin kukaan voi estää pysäköimästä OMALLE pihalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068