Olivatko kaikki laittomia ja nyt kilvettömiä eilisissä ratsijoissa, kun ei yhtään mopon pärinää ole kuulunut tänään?
Minne hävisivät mopot?
6
450
Vastaukset
- Anonyymi
Jos niistä tuli vihreitä. Ajellaan lasten sähkömopoilla.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17967543j
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ero on kyllä suuri. Pärinä yöaikaan loppui kuin seinään. Hyvä poliisi!
Vielä kun saisi ne muutamat lapselliset motoristit kuriin, jotka keulittavat pärisevillä pyörillään. Pitää ilmoittaa niistä kun näkee.- Anonyymi
Onko rekisterikilpi pakollinen mopoissa. Sillä vaan kysyn kun useimmiten sellaisista viritetyistä enduromopoista puuttuu se vallan ja muutenkin niillä näyttää olevan liikennesäännöt täysin hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rekisterikilpi pakollinen mopoissa. Sillä vaan kysyn kun useimmiten sellaisista viritetyistä enduromopoista puuttuu se vallan ja muutenkin niillä näyttää olevan liikennesäännöt täysin hukassa.
Videokuvaa vaan ja ilmoitusta poliisille. Tämä on niin pieni paikka että perseilijät jää aina kiinni ennemmin tai myöhemmin. Parempi noin kuin että reikäpäämopoilija olisi tappanut mopolla itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videokuvaa vaan ja ilmoitusta poliisille. Tämä on niin pieni paikka että perseilijät jää aina kiinni ennemmin tai myöhemmin. Parempi noin kuin että reikäpäämopoilija olisi tappanut mopolla itsensä.
Valkeakoski siinä naapurissa on suurkaupunki, jossa perseilijät ei jää koskaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698