Ajoi torstaina kyseistä tietä polkupyörällä pohjoiseen päin kun suuren mäen päällä minut pysäytti pakettiautossa ollut mies joka kysyi oletko maksanut tietullin.
Vastasin että tämä on yleinen tie jolla saa liikkua maksutta. Mies sanoi että nyt täytyy maksaa. Vastasin etten maksa mitään. Mies meni autoon ja lähti etelään päin.
Otin auton rekisterinumeron talteen siltä varalta että sama toistuu itselle tai jollekin muulle.
2624 tiellä laiton tietulli
7
593
Vastaukset
- Anonyymi
olisiko joku juoppo isäntä jolta loppui ryyppyrahat ?
- Anonyymi
Kyllä mä olisin maksanut! Saatais tiet kuntoon. Olisin samalla perinyt autoilijalta lähdeveron jos olis häipynyt kiireen vilkkaa
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17967670m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
https://www.pyhajokiseutu.fi/poliisi-kampanjoi-vakavaksi-osoittautunutta-valepo/3013793
Poliisi kampanjoi vakavaksi osoittautunutta valepoliisi-ilmiötä vastaan
Valepoliisi-ilmiössä poliisina esiintyvät rikolliset käyttävät hyväkseen suomalaisten luottamusta virkavaltaan. Valepoliisit soittelevat ja yrittävät kalastella pankkikortti- ja verkkopankkitunnuksia.- Anonyymi
Nämä soittelijat ovat lähes kaikki ravikansaa, Kulmahousuja..
- Anonyymi
Joku hullu oli liikenteessä.
- Anonyymi
Rekisterinumero ylös ja ilmottaa poliisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647