mature mamma

Anonyymi-ap

Onko joku päässyt panemaan vanhaa naista,siis 70+,vaikka anoppia.Taitavat olla aika kiimaisia,isot rinnat,nännit pystyssä,olis mukava päästä panemaan

37

2861

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimenomaan anoppia pääsin panemaan lähes 15 vuotta. Kivaa ja jännää oli kun kukaan ei voinut edes aavistaa meidän suhdetta. Vaimokin oli vaan tyytyväinen kun kävin aina välillä ”auttamassa” anoppia hänen ongelmissaan…..

      • Anonyymi

        Aikas kiihottava anoppi,kyllä kelpaa.Seksi tais olla aika nautinnollista


      • Anonyymi

        Mullakin anopin kanssa vähän samoja sutinoita. En oo uskaltanut tehdä aloitetta. Saunassa kun vähän konjakin avustuksella ollaan,ei paljon anoppi kaunistele mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin anopin kanssa vähän samoja sutinoita. En oo uskaltanut tehdä aloitetta. Saunassa kun vähän konjakin avustuksella ollaan,ei paljon anoppi kaunistele mitään

        Mitä sinä oikein sekoilet? Eilen illalla esiinnyit naisena ja eilen aamulla miehenä, ihan niinkuin nytkin.

        Luuletko ettei kukaan huomaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin anopin kanssa vähän samoja sutinoita. En oo uskaltanut tehdä aloitetta. Saunassa kun vähän konjakin avustuksella ollaan,ei paljon anoppi kaunistele mitään

        Minä olisin kiinnostunut kuulemaan lisää aiheesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin kiinnostunut kuulemaan lisää aiheesta

        Olen himoinnut ja fantasioinut seksistä anopin kanssa jo vuosia. Isot raskaat tissit, muhkea perse, niitä olen vuosia kalu kovana katsellut.
        En tiedä miksi juuri anoppini on fantasioideni kohde, mutta kukaan muu ei saa kaluani niin kovettumaan pelkästä katselemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen himoinnut ja fantasioinut seksistä anopin kanssa jo vuosia. Isot raskaat tissit, muhkea perse, niitä olen vuosia kalu kovana katsellut.
        En tiedä miksi juuri anoppini on fantasioideni kohde, mutta kukaan muu ei saa kaluani niin kovettumaan pelkästä katselemisesta.

        Samat sanat,anoppi kiihottaa myös. En oo keksinyt syytä muuta kuin silkka seksi


      • Anonyymi

        No sittehän olet et kai muuta voi.


    • Anonyymi

      Minulla on ihana rehevä +80 leskianoppi jonka kiiman oikein tuntee ja näkee, usein keimailee ja on puhunut kuinka haluasi vielä löytää jotain nautintoja elämäänsä, olen kyllä salaa joskus anoppi kosketellut ja hieronut tuntien kuinka tykkää siittä, olen nähnyt kuinka se salaa katsoo housujeni etumustani, annan kyllä seisokkini näkyä sille aina tilaisuuden tullen ja välillä hieronut sitä päältä kun sen katsoo kiimaisena, samaan aikaan anoppi voi vilauttaa pikkuhousuja salaa, meillä on jo pitkään ollut semmoinen fantasia suhde, olen laittanut sille "heippa" lappuja missä kerron kuinka haluan sitä ja kuinka pitäisin sitä hyvänä.

      • Anonyymi

        Mun anoppi kun saunotaan on ensin siveästi pyyhelina päällä,pikkaisen kun konjakilla avittaa,tilanne muuttuu. Kikattelee ja pyyhe unohtuu. Monesti sanoo kun tuolilla istuu reporankana pillu auki ja ne suuret rinnat paljaana että et säkään tartte pyyhettä. Katselee kyrpääni ja sanoo tollasella sä hoitelet mun tytärtäni.Kerran mulla rupesi vähän jäykistymään,anoppi sanoi että nyt on mukava katella kullia ja lisäs vielä että ei kai sua tällänen vanha muija kiinnosta. Vielä lisäs että ompa sulla suuri tatti,näytäs vähän,katseli tosi tarkkaan kyrpääni,kikatteli ja hipaisi kyrpääni,se sai kyrpäni pystyyn.Samalla näin kun anopin järkyttävät nännit täysin pystyssä,jalat auki ja pillun heltat näkyvillä


    • Anonyymi

      Kaverin mutsia50v pääsin kerran pitkällä taksimatkalla kouriin. Sen äijjä istu sen toisella puolella ja mun kaveri etupenkillä. Kaikki kännissä, minä 18 v ja kiimassa koko ajan. Aloin kopeloimaan aluksi sen tissejä ja sit uitin oikean jäden sen housuihin. Voi kyllä seiso kyrpä kun käsi löysi karvapehkon alta läpimärän vitun. Käytin sormea reiässä ja näin kuinka nainen nautti, tunsin klitoriksen ja sitä vähän varoen hieroin. Vedin käteni pois ja nuolin naisen katsoessa sormeni. Kourin jonkin aikaa vielä tissejä ennenkuin olimme perillä. Kotona vedin käteen kaksi satsia tätä muistellen. Koskaan ei tästä jälistä puhuttu tai muuta seurannut, vaikka vuosia olin yhteydessä muuten.

      • Anonyymi

        Tää ois unelma


    • Anonyymi

      Tää on niin kiihottavaa,omakin anoppi keikistelee mielellään ja vilauttelee suuria rintojaan

    • Anonyymi

      Mä olen kanssa suihkun jälkeen katsellut anoppia,kun niillä ei oo mitään kiirettä pukeutua. Kuinka voi olla niin suuret nännit,kun niitä täytyy hyvin kuivata,ja mikä harvinaista,anoppini on posliini,kivasti näkyy häpyhuulet,melkein mentävä aina runkkaamaan

    • Anonyymi

      Minulla naapurin leskirouva ollut rakastajatar nyt 3vuotta. Sopimus vaitiolo terveys oltava kunnossa , olen ukkomies . Naapurin emännän aloitteesta , vaimoni järjesti minut
      panokoneeksi. Sanoi että nyt sulla on mopo , polje . Ja minähän poljen.. Hänen ikä 75v.
      Minun ikäni 65v. Kaikki olemme tyytyväisiä tähän systeemiin.

    • Anonyymi

      Muakin kiihottaa ikäneidot,niin avoimia ja rempseitä,kaikilla tavoin

    • Anonyymi

      57v mies Sain seksiä 61v naista perse takaa päin nain halusi nähdä omat rinnat heilu

    • Anonyymi

      Ei ole anoppia, mutta +70 naisia nussittu jo nuosesta asti

    • Anonyymi

      Olihan viime yönä nautinto, anoppi jäi yö yökylään ja nukkui olohuoneen sohvalla. menin aamulla aikaisin vessaan ja jouduin hiipimään nukkuvan anoppini ohi sinne pimeässä, tullessani takaisin ja silmätkin oli jo tottuneet hämärään ja näin kuinka anoppini oli ottanut peiton pois varmaan kun oli ollut niin kuuma, makasi selällään ja päällään ei ollut kuin pikkuhousut jonka reunoilta pursuivat runsaat pillukarvat, wau! ihanan kiimainen näky ja todella isot tissit roikkuivat suuret nännit nöpöttäen, kullini alkoi seisomaan ja oli ihan kiimassa, menin vielä vähän lähemmäksi ja varmistin että nukkuu sikeästi, siinä se tuhisi ihanasti, otin sykkivän kullini esiin ja aloin runkkaamaan anopista fantasoiden, katsoin kuinka samalla pillunkumpu nousi ja laski anopin hengittäessä ja runkkasin kulliani samaan tahtiin, kiima tippaa alkoi jo tulla kullin päästä ja yhtä äkkiä huomasin säikähtäen että anopin pikkuhousuihin oli tullut märkä kohta, samalla huomasin kuinka anoppini katsoo minua hymyillen ja kuiskaa tulee pian sisääni ja siirsi sormillaan pikkareita sen verran sivuun että kun menin päälle sain ohjattua kullini anoppini aarteen sisään ja rakastelimme hiljaa muilta salaa, tunsin kuinka anoppi oli saamassa orkkua kun sen kynnet painuivat selkääni ja samalla suullaan imi rintaani vasten ettei huutasi nautinnosta, silloin laukesin voimalla ;) kiitos anoppi!

      • Anonyymi

        Oon kateellinen ja kiihottaa. Ne rinnat ja varsinkin nännit,kuinka niin suurina törröttää,ne saa aina kyrvän nousemaan. Omakin anoppi kun muutaman kerran päässyt saunottanaan,ne suuret rinnat ja nännit ja tietysti pillu mikä on tarjolla.. Kyllä sun kelpaa


    • Anonyymi

      Vanhemmat naiset aina kiihoittaneet ja vihdoinkin tänä kesänä onnistuin.
      Kerrostalossani asuu yksi 78v leski jota olen ”naurattanut” jo vuosia. Olen itse 55 vuotias.
      Tänä kesänä vaimoni lähti siskonsa kanssa kehdeksi viikoksi reissuun ja minä jäin toihin. Tulin töistä eräänä iltana hän tuli samaan aikaan kaupasta. Otin hänen kauppakassit kantoon ja kannoin ne hänelle keittiöön asti. Jäimme juttelemaan ja lopuksi hän tarjoutui tekemään minulle ruokaa kun kuuli että vaimo on poissa.
      Söimme ja sitten siiryimme olohuoneeseen kahville. Varmaan viini ja konjakki sai meidän estot pois koska pian istuimme vierekkäin ja suutelimme. Kun yritin vähän hieroa hänen rintojaan hän lopetti suutelun ja sanoi että tämä on väärin vaimoani kohtaan.
      Sanoin ok ymmärrän ja kun nousin lähteäkseni hän näki pullotuksen housuissani hänkin nousi ja otti kädestäni kiinni ja vei minut makuuhuoneeseensa.
      Rakastelimme kolme kertaa sinä iltana/ yönä.
      Tätä jatkui joka päivä vaimoni ollessa poissa. Tämän jälkeen olemme tavanneet suurinpiirtein kerran kaksi viikossa.
      Aivan upeaa seksiä. Kun olen lukenut näitä juttuja vanhemmista naisista missä monet ovat kyselleet että kostuuko vanhempi nainen niin ainakin minun ”rakastajatar” on märkä kun teinityttö. Olen myös ollut aktiivisempi vaimon kanssa tämän johdosta ja meillä on myös avio seksiä kerran kaksi viikossa nykyjään kun ennen oli ehkä kerran kaksi kuukaudessa.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa lukea,ja vielä kiihottavampaa sun varmaan kokea,seksi varmaan ilman estoja kiihottavaa


    • Anonyymi

      Samoin maturet saa mut ihan kiimaan. Isot tissit,mahtava perse ja se pillu,huulet turpeena ja pillu auki,kyrpä seisoo aina

    • Anonyymi

      Kun erosin 10 vuotta sitten niin muutin taloon missä naapurissa asui 73 vuotias leski jonka kanssa tapasimme muutaman kerran lähikapakassa ja erään kostean perjantain jälkeen heräsin hänen sängystään. Meillä oli ikäeroa 27 vuotta mutta hauskaa yhdessä meillä oli. Olin kuulemma ensimmäinen joka nuoli häntä ja siitä hän todella nautti. Lähes joka kerta kun naimme hän painoi pääni haarojensa väliin ja halusi aina ensimmäisen orkun nuolemalla.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa lukea,kyrpä kovettuu heti,niinkuin oon kertonut meillä on ollut pikkutuhmaa anopin kanssa saunalla. siinä terassin lämmössä kun anoppi reporankana istuskelee,ne suuret rinnat ja järkyttävät nännit pystyssä,aikuisen naisen pillu katseltavana,kyrpä kovettuu aina. Anoppi konjakin avustuksella kikattaa ja puhuu tuhmia,ja haluu katsella mun kyrpää


    • Anonyymi

      Käyn auttelemasaa kerrostalo naapurini. Alussa apu oli vain oikeata apua. Kalusteiden siirtoa kasaamista. Nyt on viikonloppu seuraa. Kummatkin olemme eronneita. Yksin asuvia. Hänellä käy välillä lapsen lapsia. Mutta silloin pysyn kotona. Ei siinä 17 vuoden ikäero näy kun naidaan toisiamme. Hän on uhkean pyöreä on mitä rutistaa.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa lukea,Ihana kun on mistä ottaa kiinni,suuret rinnat,isot nännit ja se aikuisen naisen pillu,rivoa upottaa "pojan" kyrpä pilluun


    • Anonyymi

      Kiinnostavan kiihottavaa,tuntuu olevan yleistä toi anoppihaave,

      • Anonyymi

        Anopit on vaan niin seksipakkauksia,suuret rinnat,rehevä pylly ja vähän estottomi Kiihottavia


    • Anonyymi

      On ollu useampi vanhempi nainen jota olen tapailu ja kaikki ihania

      • Anonyymi

        Ovatko olleet kiimaisia naisia❓


    • Anonyymi

      Naapurin mature rouva (60 +) on kyllä parasta. Kyrpä on niin kovana että kivistää. Ja parasta on kún pääsee pukille. Saa rouva nuoret spermat sisäänsä.
      M28

      • Anonyymi

        Ja rouva tykkää kyrvästä💪


    • Anonyymi

      Löysin naapurikaupungista vanhemman naisen,kirpparilla hänellä oli vaatteita myynnissä.Hän oli isokoinen ja katselin hänen alusvaatteitaan siellä,kysyin olisiko hänellä vielä isompia rintaliivejä,lantioliivjä ja housuliivejä minulle myydä.
      Hän pyysi minut kotiinsa kahville ja katsomaan vaatteita.
      Sain sovittaa peilin edessä liivejä ja minulla seisoi tietysti juhlakunnossa.
      Kysyin josko hän haluaisi panna mutta sanoi että ei enään...runkkasi minut siinä peilin edessä kumminkin.Hyvää teki ja oli kiihottavaa.
      Seuraavan kerran olinkin tälläytynyt samoihin mittoihin vaahtomuovitäytteillä liivien alle ja painavat pehmeät tekotissit liiveissä.
      Sanoin että eivät naapurit nyt ihmettele kun toinen täti tulee kylään.
      Homma eteni niin että hyväilin hänen pilluaan käsin ja imin nännejä ja hän runkkasi minut orgasmiin.Ei siis panoja mutta hyvää seksiä kuitenkin ja tuolla tavallakin pääsee ihanaan orgasmiin puolin ja toisin.Kiitos Lilja!

      • Anonyymi

        Ihanan rivoa luettavaa,kyrpä koveni,suuret nännit ja aikuisen naisen pilllu,ja vielä runkkaus,kiihottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan rivoa luettavaa,kyrpä koveni,suuret nännit ja aikuisen naisen pilllu,ja vielä runkkaus,kiihottaa

        Miksi vastaat itselle?

        Vielä eilen esiinnyit naisena?

        Kaivanko taas ne ketjut esiin muidenkin luettavaksi?


    Ketjusta on poistettu 168 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe