Miten menee käytäntö koko paketissa ja miten eläkemaksu jatkossa?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Onko tällöin pelkästään omien säästöjen varassa ?
- Anonyymi
Saat tietenkin eläkkeesi ja verotkin voit saada pienemmäksi.
Mutta, kyllä Espanjassa eläminen myös maksaa. Mutta jos on pariskunta, niin homma lienee helpompaa. Puhun kustannuksista.
Aasia ja Kambodza on myös vaihtoehto. Oma asunto Espanjasta ja talveksi Thaimaa tai Kambodza. On hyvä vaihtoehto. Laitatte asunnon vuokralle ja sillee.- Anonyymi
Ei kukaan täyspäinen muuta mihinkään köyhään kehitysmaahan kosteaan ja kuumaan ilmastoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan täyspäinen muuta mihinkään köyhään kehitysmaahan kosteaan ja kuumaan ilmastoon.
Juu, mutta meittii muita kyl on riittämiin muuttamaan.
- Anonyymi
Mene suomi-espanjan sivulle.Läydät linkejä kysyäkseen sieltä asiastaKun nyt olet eläkellä voit eläke asioistasi kysyä kelasta ulkomaille mutaessasi.Kelan toimistot on auki arkisin.Varaa aika tai menen jonotaa numero lapulla ja tapaaman asiasta,kysymyksinesi livenä Kelan virkailiaa.Saat ihan oikeaa tietoa ja reali ajassa sietä.Mikä estää sinua kysymästä heiltä? Kaikki asiat kuule muuttu 1 vuodessa.Mikä oli viimevuona suomalisen asuminen ja eläkeiden kulku muihin maihin suomesta.On eri jo tämä vuosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398