Tänään lähdetään liikkeelle minihameessa avokaulaisessa topissa ilman rintsikoita ja pikkareita.
Ale Bubista aion löytää toisen miehen ehkä koko viikonlopuksi.
Hyvinkään Marttiin
Kahta miestä
13
1907
Vastaukset
- Anonyymi
Miksette oo Tampereelta? ;) Täälläkin on Ale Pub...
- Anonyymi
Ollaan kahdesti käyty Tampereen yöelämässä ja nukuttu Omenahotellin parisängyssä kolmistaan ja Kalevassa on ollut yksi mies useammin kanssamme.
- Anonyymi
Alkaa vissiin sulla kuppa ja hiv olla tarpeeksi pitkällä? Saitko suoritettua apukoulun loppuun?
Etevalla on sulle muuten niitä tuetun asumisen paikkoja, suosittelemme lämpimästi kaltaisellesi monivammaiselle. - Anonyymi
Kerro itsestäsi niin katsotaan mitä tehdään?
Tai anna s-posti osoitteen niin viestitellään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi niin katsotaan mitä tehdään?
Tai anna s-posti osoitteen niin viestitellään.Hieman alle 5-kymppinen mies, ihan sinänsä tavallinen sellainen jota kyllä kiinnostaisi päästä kivalle pariskunnalle 3.pyöräksi ;)
Mutta täällä nyt on ihan turha näitä yhteystietoja jaeskella... :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieman alle 5-kymppinen mies, ihan sinänsä tavallinen sellainen jota kyllä kiinnostaisi päästä kivalle pariskunnalle 3.pyöräksi ;)
Mutta täällä nyt on ihan turha näitä yhteystietoja jaeskella... :(Koskas ootte seuraavan kerran tulossa Tampereelle? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas ootte seuraavan kerran tulossa Tampereelle? ;)
Ķuunvaihteesa on tarkoitus tulla Tampereelle ja jos sopiva mies löytyy niin hyvä otetaan kimppaan.
- Anonyymi
Perjantaina oli 2 miestä kun pääsi sormella tutkimaan hameeni alle.
Toiselta saimme puh numeron ja toinen lähti 10mln sitten saatuaan seksiä aamupalan tulee uudelleen perjantaina.- Anonyymi
Ja miehet sai tippurit ja kupat kaupan päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehet sai tippurit ja kupat kaupan päälle
Ei nyt ollut sinusta puhetta. Huomaahan tuo sinusta kuppa sulla aivoissa jytää. Buaahhaahaa.
Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023