RKP: Teidän pitäisi lopettaa hallituksesta lähtemällä uhkailu

Anonyymi-ap

Tiedän pitäisi pitäisi osata päättää haluatteko olla hallituksessa vai ette? RKP:ltä tämä on pelleilyä, sillä Suomen kansan enemmistö on halunnut perusporvarihallituksen eikä sinipunahallitusta.

18

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teidän pitäisi pitäisi osata päättää haluatteko olla hallituksessa vai ette? RKP:ltä tämä on pelleilyä, sillä Suomen kansan enemmistö on halunnut perusporvarihallituksen eikä sinipunahallitusta.

      • Anonyymi

        Haluaa ne, mutta täytyy keimailla ensin.

        Rafael Paasio, vanha demarien pääministeri, totesi jo aiemmin:
        Rkp on kuin vanha HOO. Lähtee kenen tahansa matkaan.

        Leikkii vai siveää....


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17968352e

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Keskusta tilalle. Saarikko on selkeästi sanonut, ettei keskusta lähde samaan hallitukseen vihervasemmiston kanssa vaalikaudella 2023-2027.

    • Anonyymi

      SDP, vihreät, vasemmistoliitto ja RKP saavat 99 paikkaa hallituksessa. 100 paikkaa, jos lasketaan mukaan Ahvenanmaan edustaja eli ei tule riittämään enemmistöön. Uusia vaaleja ei tarvita, niitä minä en maksa. Sosiaalidemokraatit, viherpiipertäjät ja kommunistit saavat maksaa. On se kumma, kun SDP:n, vihreiden ja Vasemmistoliiton on niin vaikea hyväksyä vaalitulosta.

      • Anonyymi

        Pari tolkun kepulaista kun hyppää kepusta kokkareihin, niin arvot!


    • Anonyymi

      Rkp itse on rasistinen ei esim suomalainen lääkäri kelpaa vaikka osaa ruotsinkielen pitää olla alkuperäinen ruotsinkielinen mutta suomalaisilla voi olla lääkäri vaikka osaa vain heikosti suomen kieltä pitäisi vähän rkp n porukan miettiä

      • Anonyymi

        RKP:n toiminta on juuri nyt sellaista oman toimintansa peittelyä. Itse vaativat sitä ja tätä ruosinkielellä ja nyt vielä keksivät, että ruotsia puhuvat joutuvat häirinnän kohteeksi.
        Toisinpäin.
        Minulle ruotsinkielinen ei suostu ruotsia puhumaan edes leikillään ja en ymmärrä sitä asennetta. Jopa hyvä, kaksikielinen ystäväni ei kerro, miksi ei voisi puhua kanssani ruotsiakin, koska osaan sekä ruotsia että norjaa.
        Miksi me opiskellaan ruotsia, kun se ei kelpaa meidän suomenruotsalaisille. Hei miksi?

        Jos on kerran kaksikielinen maa niin miksi hitossa suomenruotsalaiset omivat sen ruotsin vain itselleen?
        Taidan alkaa ihan piruuttani vängertää ruotsia nyt ihan joka paikassa noin ohimennen, syrjitäänköhän minua?
        Esim tack ska du ha - adjö - ha det bra - Hur har du det - hur mår du - oj min käraste tänker du det - härre godan - oj min lille engel - välsigne dig og så vidare


    • Anonyymi

      Ei ne lähde.

      • Anonyymi

        Joo ei, vielä on paljon luotoja ilman siltaa.


      • Anonyymi

        Rkp kuuluu Ruotsiin!!

        Pois Suomesta!


    • Anonyymi

      RKP:llä ei muuta vaihtoehtoa kuin lähteä hallituksesta kun puolue ei osaa päättää toimiiko kuin hallituksessa vai oppositiossa. Nyt on toiminut kuin oppositiopuolue, eikä se sen kummemmaksi muutu. On pieni puolue, ei voi olla hallituksessa vastahankaan koko ajan, pitäisi toimia yhdessä mitä on päätetty, missä on puoluekuri?

    • Anonyymi

      Ärsyttää katsella ja kuulla koko.rkp,stä..Ei voi olla edes todellita,että räksyttävät ,kun euroopan omistajat.Eto puolue.HÄIPYISIVÄT.keskusta osaa olla hallituksessa,Nämä räkätti rastaat pikana pois.Hermo menee jo Suomalaisilta kaikilta.

      • Anonyymi

        Yksi honottava akka estää normaalin hallitustyöskentelyn, kuukausia jo kuunneltu sen räkyttämistä.


    • Anonyymi

      Sinipunalla on myös enemmistö eduskunnassa. Neuvottelut käyntiin!

      • Anonyymi

        Borat Mäkynen ei ole hallituskelpoinen pelle.


    • Anonyymi

      suurin osa Suomalaisista inhoaa tuota rkp,n räksytystä.puuttuu suhteelisuuden taju koko juttuun.Suomi ei tarvitse rkp,tä.heippa.

    • Anonyymi

      raskasta katsottavaa koko rkp..pulinat.tärkeät asiat jää hoitamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe