Hei vaan!
Nyt asiallista ja asiantuntevaa vastausta. Onko Juuassa pesulapalveluita? Kova sana olisi tehokkaat pesulalaitteet jos rapaa pääsee housun lahkeeseen. Myös mattopesula olisi ihan pätevä. Isoin pään vaiva viini tahrat ja roiskuva vetelä suklaa.
Pesulapalvelut Juuan keskustassa
15
685
Vastaukset
- Anonyymi
Kiepissä on rahanpesu palvelua ainakin
- Anonyymi
Kiepissä kuulemma ainakin pestään ja mankeloidaan vessa paperit.
- Anonyymi
Kivekset on tärkeä pestä.
- Anonyymi
Itse olen iltaisin tatti pystyssä ja mällit mattojen hapsuilla.
- Anonyymi
Ajattelin uudenvuoden tinan valaa peräaukon päällä.
- Anonyymi
Kommentit menee lievästi asian vierestä mutta ainakin kuulemma joskus on Juuan teollisuus alueella ollut kunnon vehkeet joilla pestä esim. Mattoja. Ehtona vaan että osaa käyttää vehkeitä. Onko nykyään vastaavaa toimintaa tarjolla?
- Anonyymi
Joo mattoja saa pestä kunhan vehkeet toimii ja osaa käyttää niitä ja lasti lentää
- Anonyymi
Näen painajaisena että pyykinpesukone kahmaisee kivekseni luukun väliin. Herään karmaisevaan huutooni ja kiveksissä kylmä hiki.
- Anonyymi
Juuan kunta on hankkinut aivopesurin. Pesua tarvitsevat voivat tulla aivopesulle ma klo 07.00 alkaen Kieppiin. Pesun jälkeen nämä navan alapuoliset jutut jäävät pois ja henkilö voi keskittyä muuhun hyödylliseen
- Anonyymi
Olen käynyt terapeutilla koska sain kammon kun kuivausrumpu otti suihin.
- Anonyymi
Samalla terapeutti olisi voinut pestä suusi saippualla ja juuriharjalla Lääkitystäsi tulisi myös lisätä ASAP. Pahin vihollisesi on sinun oma kielesi
- Anonyymi
Pesulakoneet on hieman hitaita niin siinähän kerkee nussimaan pari paikallista naarasta.
- Anonyymi
Pordelli ois hyödyllisempi
- Anonyymi
Kiepissä on hyvät pesukoneet. Käyn aina pyyhkimässä ripsaisen pers reiän vaatteisiin siellä niin siinäpähän pesevät
- Anonyymi
Otappa iltalääke!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089