Minut olisi voinut tuomita vankeuteen, mutta olisin jokatapauksessa syyntakeeton. Luulen että sen takia kukaan ei tehnyt rikosilmoituksia minusta.
Olen myös työelämässä töpeksinyt kunnolla. Uskon että minua vihattiin joka paikassa ja edelleen he vihaavat jotka näkevät minut.
Henkilökohtaisessa elämässä olen tehnyt ehkä suurimmat virheet. En ole kyennyt katsomaan virheitäni ja muuttamaan käytöstä. Vasta nyt keski-ikäisenä tajuan miten heitteillä lapseni olivat ja monta muuta asiaa.
Tunnen häpeää ja syyllisyyttä monista asioista
6
577
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä katsoa tulevaan. Menneisyyttä et voi muuttaa mutta tulevaisuuteen voit vaikuttaa. Jaksamista ja voimaa.
- Anonyymi
Kiitos. Menneisyys vaikuttaa tähänkin hetkeen ja tulevaisuuteen. Ihmiset muistavat.
- Anonyymi
Hyvä kun olet saanut silmäsi auki! Nyt tiedät mitv virheitä ei enää kannata toistaa. Tuo jo yksistään vetää sinut korkeammalle kamaralle. Tottakai ihmiset jotka ovat kokeneet toppäilyjäsi, ovat parannuksestasi vähän epäuskoisia. Saavat ollakin.
Pystyt kyllä näyytämään että sinussa on sisua ja pontta parempaan, paljon parempaan.
Sinä itse olet tuossa voittaja!- Anonyymi
Miestrollille vastaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestrollille vastaavat.
Miestrolli on tainnut tyylilajia katsoen vastata itselleen kommentit, hörhöt rupeaa olemaan varovaisia innostumisen suhteen
- Anonyymi
Pääsiäisen sanoma koskee jokaista. Sinua rakastetaan paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708