Selittäkääpä pilapiirros

Anonyymi-ap

31

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kännyt kerätty pois ja alusta lähetään sitte

      • Anonyymi

        EN tajua mistä puhut
        Mikä" käännyt ? "
        t. avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN tajua mistä puhut
        Mikä" käännyt ? "
        t. avaaja

        Kännykät eli puhelimet on pöydällä. Ja aloitetasn alusta, eli A sta


    • Anonyymi

      Opettaja näyttää persusksien luukkaiselta.

      • Anonyymi

        ja Marinadia vetäneeltä Sanna Marinaaltilta
        miuttä tässä ei kysytty NÄYTTÖJÄ
        T. AVAAJA


      • Anonyymi

        Minäkin luulin tuota karttakeppiopea Artoksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin luulin tuota karttakeppiopea Artoksi

        Yhdennäköisyyttä on pilapiirroksen verran. Mutta en tästäkään vaihtoehdosta sitten saa selvää, että kuka on Eero ja kuka Dimo? Voisivat toki olla Seitsemän Veljeksen hahmoja, mutta missä vitsi?


      • Anonyymi
        tuttuM kirjoitti:

        Yhdennäköisyyttä on pilapiirroksen verran. Mutta en tästäkään vaihtoehdosta sitten saa selvää, että kuka on Eero ja kuka Dimo? Voisivat toki olla Seitsemän Veljeksen hahmoja, mutta missä vitsi?

        Ei siinä ole mitään vitsiä.
        Se on ihan vaan "Sarjakuvan keinoin toteutettu nerokas yhteiskuntakriittinen ajankuvanmukainen havainto", tai mitä se pääosin naisista koostuva tuomaristo sit keksiikään perusteeksi tolle, kun antaa piirrokselle jonku pekka-puupää-palkinnon tai vastaavan?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tää paljon huvittavampi! :P

        https://youtu.be/xG-lqu4RBS0

        Vähäks Antti on taitava koomikko kun ei kertaakaan edes revenny!

        Onko viruslinkki?

        .be kuulostaa siltä


    • Anonyymi

      Rannan piirusteluista ei muutenkaan saa selvää.
      Hyvin harva sketsinsä on onnistunut, mutta suurin osa on sellaisia etteivät naurata.
      Hän toistelee liikaa ja käyttää vanhentuneita kliseitä.

    • Anonyymi

      Musta kaveri luule B:tä C:ksi

      • Anonyymi

        rassismia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rassismia?

        On oltava tässä tapauksessa...


    • Anonyymi

      Ei Rannan tuherruksia yleensäkään kykene selittämään, koska yli puolessa niistä ei ole päätä eikä häntää.

      Jarlan stripit on sensijaan nerokkaita joitten kans joutuu toisinaan raapimaankin hatunpidikettä. :P

      • Anonyymi

        Mut pitän tohonkin saada homotusta ja mamutysta, kun yks 7 veljeksestä on selkeesti poikapillu ja 8 adoptioveli musta! :)

        Ja nyt sit sekuntikellot päälle, et kauan menee ennenkuin joku wokeltaja tulee wokettamaan tonkin raapustuksen rasistiseksi koska se musta tyyppi on ainoa joka arvaa kirjaimensa väärin! :D


    • Anonyymi

      Mä tykkäsin 😂🤣

    • Anonyymi

      Kari Suomalainen oli aikoinaan Hesarissa pila/ sarjakuva piirtäjänä, hän oli hyvä. Tämä Ville on aloittelija.

    • Anonyymi

      Outoa että musta kaveri edes tunnisti jonkin kirjaimen, vaikkakin väärin

      • Anonyymi

        Outoa että se oli edes luokassa eikä lintsaamassa ja myymässä "eetä" tai "ceetä"?


    • Anonyymi

      Näyttää siltä, että ysiluokkasia ovat oppilaat.

    • Anonyymi

      nuo tekeleet ovat lähinnä säälittäviä

    • Anonyymi

      Ranta osaa huumorin? Ei todellakaan!

    • Anonyymi

      Vanhan ajan kuri kouluihin. Lukkarin lukusia Seitsemän veljeksen tyylillä. Ei se sen vaikeampaa ollut.

    • Anonyymi

      Kännykät oli kerätty luokan pöydälle ja sen takia lukutaitoa päntätään Seitsemän veljeksen tyyliin hyvin hitaasti ja tehottomasti.

      Perussuomalaisia vastaan tuossakin näköjään hyökätään Rannan tyypilliseen tapaan.
      https://yle.fi/a/74-20033692

      • Anonyymi

        Yhden aiheen pilasuttaaja?


    • Anonyymi

      Olihan siellä nykyaikaan tuotuna "kahdeksas veljes".

      • Anonyymi

        Noin seitsemän veljestä.


    • Anonyymi

      Ei ole Karin voittanutta: "Olemme perillä hölmölässä...".

    • Anonyymi

      A.... Ei tavata AAA.... Vaan.... A

      Pilapiirros kertoo, et opettajalle tulee töihin
      keppipakko.
      Ken keppiä säästää, se oppilaitaan vihaa... Meniks oikein😃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe