https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/d27281de-6afc-4b95-a704-74cd180b9a03#gallery
Nyt ei aukea. Ei, vaikka yrittäisin sijoittaa tuota politiikan pariin.
Selittäkääpä pilapiirros
31
435
Vastaukset
- Anonyymi
kännyt kerätty pois ja alusta lähetään sitte
- Anonyymi
EN tajua mistä puhut
Mikä" käännyt ? "
t. avaaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EN tajua mistä puhut
Mikä" käännyt ? "
t. avaajaKännykät eli puhelimet on pöydällä. Ja aloitetasn alusta, eli A sta
- Anonyymi
Opettaja näyttää persusksien luukkaiselta.
- Anonyymi
ja Marinadia vetäneeltä Sanna Marinaaltilta
miuttä tässä ei kysytty NÄYTTÖJÄ
T. AVAAJA - Anonyymi
Minäkin luulin tuota karttakeppiopea Artoksi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin luulin tuota karttakeppiopea Artoksi
Yhdennäköisyyttä on pilapiirroksen verran. Mutta en tästäkään vaihtoehdosta sitten saa selvää, että kuka on Eero ja kuka Dimo? Voisivat toki olla Seitsemän Veljeksen hahmoja, mutta missä vitsi?
- Anonyymi
tuttuM kirjoitti:
Yhdennäköisyyttä on pilapiirroksen verran. Mutta en tästäkään vaihtoehdosta sitten saa selvää, että kuka on Eero ja kuka Dimo? Voisivat toki olla Seitsemän Veljeksen hahmoja, mutta missä vitsi?
Ei siinä ole mitään vitsiä.
Se on ihan vaan "Sarjakuvan keinoin toteutettu nerokas yhteiskuntakriittinen ajankuvanmukainen havainto", tai mitä se pääosin naisista koostuva tuomaristo sit keksiikään perusteeksi tolle, kun antaa piirrokselle jonku pekka-puupää-palkinnon tai vastaavan?
- Anonyymi
Toi oli hyvä, avautuu jos tajuat tämän.
Riikka ei entisiä lupauksiaan muistele ja pyytele anteeksi
https://twitter.com/Dimmu141/status/1671488006283247617- Anonyymi
On tää paljon huvittavampi! :P
https://youtu.be/xG-lqu4RBS0
Vähäks Antti on taitava koomikko kun ei kertaakaan edes revenny! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tää paljon huvittavampi! :P
https://youtu.be/xG-lqu4RBS0
Vähäks Antti on taitava koomikko kun ei kertaakaan edes revenny!Onko viruslinkki?
.be kuulostaa siltä
- Anonyymi
Rannan piirusteluista ei muutenkaan saa selvää.
Hyvin harva sketsinsä on onnistunut, mutta suurin osa on sellaisia etteivät naurata.
Hän toistelee liikaa ja käyttää vanhentuneita kliseitä. - Anonyymi
Musta kaveri luule B:tä C:ksi
- Anonyymi
rassismia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rassismia?
On oltava tässä tapauksessa...
- Anonyymi
Ei Rannan tuherruksia yleensäkään kykene selittämään, koska yli puolessa niistä ei ole päätä eikä häntää.
Jarlan stripit on sensijaan nerokkaita joitten kans joutuu toisinaan raapimaankin hatunpidikettä. :P- Anonyymi
Mut pitän tohonkin saada homotusta ja mamutysta, kun yks 7 veljeksestä on selkeesti poikapillu ja 8 adoptioveli musta! :)
Ja nyt sit sekuntikellot päälle, et kauan menee ennenkuin joku wokeltaja tulee wokettamaan tonkin raapustuksen rasistiseksi koska se musta tyyppi on ainoa joka arvaa kirjaimensa väärin! :D
- Anonyymi
Mä tykkäsin 😂🤣
- Anonyymi
Kari Suomalainen oli aikoinaan Hesarissa pila/ sarjakuva piirtäjänä, hän oli hyvä. Tämä Ville on aloittelija.
- Anonyymi
Outoa että musta kaveri edes tunnisti jonkin kirjaimen, vaikkakin väärin
- Anonyymi
Outoa että se oli edes luokassa eikä lintsaamassa ja myymässä "eetä" tai "ceetä"?
- Anonyymi
Näyttää siltä, että ysiluokkasia ovat oppilaat.
- Anonyymi
nuo tekeleet ovat lähinnä säälittäviä
- Anonyymi
Ranta osaa huumorin? Ei todellakaan!
- Anonyymi
Vanhan ajan kuri kouluihin. Lukkarin lukusia Seitsemän veljeksen tyylillä. Ei se sen vaikeampaa ollut.
- Anonyymi
Kännykät oli kerätty luokan pöydälle ja sen takia lukutaitoa päntätään Seitsemän veljeksen tyyliin hyvin hitaasti ja tehottomasti.
Perussuomalaisia vastaan tuossakin näköjään hyökätään Rannan tyypilliseen tapaan.
https://yle.fi/a/74-20033692- Anonyymi
Yhden aiheen pilasuttaaja?
- Anonyymi
Olihan siellä nykyaikaan tuotuna "kahdeksas veljes".
- Anonyymi
Noin seitsemän veljestä.
- Anonyymi
Ei ole Karin voittanutta: "Olemme perillä hölmölässä...".
- Anonyymi
A.... Ei tavata AAA.... Vaan.... A
Pilapiirros kertoo, et opettajalle tulee töihin
keppipakko.
Ken keppiä säästää, se oppilaitaan vihaa... Meniks oikein😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673