Mitä tunnet

Anonyymi-ap

kaipaamaasi henkilöä kohtaan?

72

2259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva kaveri. 😌

      • Anonyymi

        Kaverin kanssa on mukava olla kun ei herätä mitään seksuaalisia tunteita. Voi sitten vaikka tuoda toisen yökylään eikä se haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin kanssa on mukava olla kun ei herätä mitään seksuaalisia tunteita. Voi sitten vaikka tuoda toisen yökylään eikä se haittaa.

        Ihanaa!


    • Anonyymi

      EN
      YHTÄÄN

      MITÄÄN

      !!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Lämpöä tunnen. Olikohan tarpeeksi pitkä viesti jo?

      • Anonyymi

        Kaipuuta

        Kaipuuta tunnen


    • Anonyymi

      Eräs henkilö sai ärsyyntyneelle tuulelle joten vastataan moodin mukaisesti että kaikkea raivon ja rakkauden välistä 😁

    • Anonyymi

      Enää pelkkää oksetusta ja inhoa

    • Anonyymi

      Hymyilyttää, nyt 🙂

    • Anonyymi

      Jaa a toisaalta olo että vähön ärsyttää toisaalta sellainen olo että pitäisi kääriä johonkin kuplamuoviin turvaan ettei sille ikinä sattuisi mitään pahaa .

    • Anonyymi

      Rakkautta . Mulla tunne että haluaisin suojata hänet sellaisella rakkauden , välittämisen ja hellyyden suoja kehällä.

    • Anonyymi

      Ajatus hänestä hymyilyttää ja tunnen uteliaisuutta tutustua paremmin.

    • Anonyymi

      Hyiiiii

    • Anonyymi

      Hymyilyttää ja hyvä mieli näkemisestä , vaikken muuten jaksa tekemisissä / puheissa olla .
      Hän on sellainen sähikäinen joka boostaa levottomaksi ja hyvännäköinen , arvaamaton ...

    • Anonyymi

      Hiljaista kaipuuta, välillä riipivää kaipuuta. Hellyyttä. Kiitollisuutta. Halua.

    • Anonyymi

      Kaipuuta, kipua, surua, ihania muistoja katseista ja pienistä jutteluhetkistä, sydänsuruja, rakkautta, pettymistä, toivoa ja kaikkea mahdollista mitä voi toivoa että joskus vielä saisin hänet kohdata.

    • Anonyymi

      Itkettää

      • Anonyymi

        Tuskinpa.


    • Anonyymi

      Suurta kaipausta, hellyyttä ja ehkä jopa rakkautta.

    • Anonyymi

      Rakkautta ❤

    • Anonyymi

      Hellyyttä nyt ainakin. Suojelu-, huolehtimis- ja paijausvietti huutaa täysillä hänen kohdallaan.

      • Anonyymi

        Et ole tossa rehellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tossa rehellinen

        No en, myönnetään. Koitan olla sivistynyt. Himoitsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, myönnetään. Koitan olla sivistynyt. Himoitsen

        Et suojele mitenkään ;) vielä toi et hinoitset. Aistin pahuutta sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, myönnetään. Koitan olla sivistynyt. Himoitsen

        Älä koskaa jätä toista ihmistä alisteiseen asemaan ilman voimaa


    • Anonyymi

      Sekopäisen hulluna häneen olen edelleenkin enkä tiedä miksi. Ei edes tunneta kunnolla

      • Anonyymi

        Oletko,miten ihana. Rakkaus sekoittaa pään.


    • Anonyymi

      Hellyyttä, arvostusta, lämpöä, ihmetystä, himoa, toivoa ja jotain outoa syvää yhteenkuuluvuutta. Hän on unelmieni ruumiillistuma ja se sekoittaa pääni. En osaa ottaa vastaan ja edetä tai viedä eteenpäin. Kuin universumin olisi tuonut puuttuvan palasen eteeni ja olen hämmennyksissäni voinko oikeasti nyt löytää kaipaamani rakkauden.

      • Anonyymi

        Olipa kivasti kirjoitettu jostakin.💜


      • Anonyymi

        Kauniisti kuvaat tunteitasi. Meni kylmät väreet koko kehon läpi, kun luin kirjoitustasi. Onnekas on hän, ketä kaipaat.


    • Anonyymi

      Menetettyä rakkautta..
      Enkä kestä etten voi laittaa mitään viestiä. Sydän on aivan palasina.

      • Anonyymi

        Mikset voi?


      • Anonyymi

        Näin täälläkin. Harmittaa kun koko elämä mennyt "hukkaan", kun on ilman häntä pitänyt elää. Voi, kuinka se olis saattanut olla paljon onnellisempaa hänen kanssa, ihan toisenlaista kuin eletty elämä on ollut.


    • Anonyymi

      Iloa, hellyyttä, intohimoa ja kenties rakk…

    • Intohimoa ja kaipausta.

      • Anonyymi

        Mitä jos nyt unohdat ne varatut tytöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos nyt unohdat ne varatut tytöt.

        Ei ole tullut mitään uutta tilalle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole tullut mitään uutta tilalle.

        Ei ole reilua havitella toisen omaa, mieti omalle kohalles, ja siel Helsinki on täynnä sinkkunaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole reilua havitella toisen omaa, mieti omalle kohalles, ja siel Helsinki on täynnä sinkkunaisia.

        Ei täällä kukaan mua huomaa ollenkaan. En minä keltään ole naista viemässä, ellei itse halua tulla luokse.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan mua huomaa ollenkaan. En minä keltään ole naista viemässä, ellei itse halua tulla luokse.

        Lähdet yöllä liikenteeseen. Kysy vaik Randelta minne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähdet yöllä liikenteeseen. Kysy vaik Randelta minne.

        En jaksa lähteä kuin nukkumaan, kun oon ollu festareilla bändejä katsomassa koko päivän yöhön saakka... Huomenna lähden ajelemaan kotiin. Joku toinen kerta sitten...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En jaksa lähteä kuin nukkumaan, kun oon ollu festareilla bändejä katsomassa koko päivän yöhön saakka... Huomenna lähden ajelemaan kotiin. Joku toinen kerta sitten...

        Ihan oikeesti. Oot lomalla, sanot olevas nuorekas, oot kaupungis jos on Suomen eniten sinkkunaisia ja lähet nukkumaan la-su ennenku yökerhot menee kii? C'mon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti. Oot lomalla, sanot olevas nuorekas, oot kaupungis jos on Suomen eniten sinkkunaisia ja lähet nukkumaan la-su ennenku yökerhot menee kii? C'mon.

        No näin se nyt on. Oon pojan kanssa liikkeellä. Elu en päätä kaikesta itse nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti. Oot lomalla, sanot olevas nuorekas, oot kaupungis jos on Suomen eniten sinkkunaisia ja lähet nukkumaan la-su ennenku yökerhot menee kii? C'mon.

        Näytän liian pelottavalta kuitenkin naisten mielestä... Mafia pomolta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No näin se nyt on. Oon pojan kanssa liikkeellä. Elu en päätä kaikesta itse nyt.

        Sinulla on kivaa seuraa.Oma poika!😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näytän liian pelottavalta kuitenkin naisten mielestä... Mafia pomolta.

        Mikä teit äijiä vaivaa? Valitatte että tatuoidut jännämiehet saa kaikki naiset ja sit jos ite näytätte tatuoidulta jännämieheltä niin eihän sellanen nyt naisille kelpaa? Eiks sun kersas oo aikuinen, ootko edes ikin käyttäny sitä strippi klubil tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teit äijiä vaivaa? Valitatte että tatuoidut jännämiehet saa kaikki naiset ja sit jos ite näytätte tatuoidulta jännämieheltä niin eihän sellanen nyt naisille kelpaa? Eiks sun kersas oo aikuinen, ootko edes ikin käyttäny sitä strippi klubil tms.

        Täytyykö sinun mielestä isän viedä poikansa strippiklubille?Eikö parempaa paikkaa heille löydy?Minulla on itsellä aikuisia lapsia.Mutta ei ole tullut mieleen kertaakaan,että veisin heidät strippiklubille!Ei ennen eikä nyt.Eikä myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyykö sinun mielestä isän viedä poikansa strippiklubille?Eikö parempaa paikkaa heille löydy?Minulla on itsellä aikuisia lapsia.Mutta ei ole tullut mieleen kertaakaan,että veisin heidät strippiklubille!Ei ennen eikä nyt.Eikä myöhemmin.

        Sehä on perinne et faija vie poikasa strippi klubille het ku se sinne lasketaan sisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehä on perinne et faija vie poikasa strippi klubille het ku se sinne lasketaan sisää.

        Se perinne ei kuulu meidän perheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se perinne ei kuulu meidän perheeseen.

        So what?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teit äijiä vaivaa? Valitatte että tatuoidut jännämiehet saa kaikki naiset ja sit jos ite näytätte tatuoidulta jännämieheltä niin eihän sellanen nyt naisille kelpaa? Eiks sun kersas oo aikuinen, ootko edes ikin käyttäny sitä strippi klubil tms.

        No eipä ole keritty vielä sellaiseen paikkaan...


    • Anonyymi

      Suurta rakkautta tunnen häntä kohtaan.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä täytyy painaa eteenpäin. Kävi vanhanaikaisesti ja luulin, että hänkin jotain kaipailee, kun laittelin suoraa viestiä? Pyh, Pää täällä vartti-tsätissä tekee temppuja, että täytyykin tästä lähteä juttelemaan naisille. Moikka ja ei muuta!

    • Anonyymi

      Hellyyttä ja ikävää.

    • Anonyymi

      Vaihtelee, kaikkea mahdollista. Ihan liikaa.

    • Anonyymi

      Mikä on kaivattu? Kertokaa nyt minullekkin. Höpöhöpö huruukkojen puuhaa.💩

      • Anonyymi

        Kaivattu lienee sama kun kuopattu. Jos ei sinun elämässäsi nyt ole niin parempi kun unohdat. Oikeaa ei kaipailla. Hän on ,tai sitten ei ole oikea. Kaipailu on vääriin kohdistuneita toiveita,joilla ei ole todellisuusperää. Ei nyt,eikä tulevaisuudessa. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivattu lienee sama kun kuopattu. Jos ei sinun elämässäsi nyt ole niin parempi kun unohdat. Oikeaa ei kaipailla. Hän on ,tai sitten ei ole oikea. Kaipailu on vääriin kohdistuneita toiveita,joilla ei ole todellisuusperää. Ei nyt,eikä tulevaisuudessa. 💩

        Aina välillä täällä saa selittää joillekin, että:

        Kaivaa - kaivettu
        Kaivata - kaivattu


    • Anonyymi

      Vaihtelee. Tänään mä tunnen syvää epätoivoa. Että menin kiinnostumaan. Että valkeni että minkälainen mies onkin ja miten syvästi loukkasi mua. Niin pettynyt että itkettää. Mulla on mennyt pitkä aika hukkaan tämän takia ja tulee menemään vielä aikaa. Pätkä mun elämästä on mennyt viemäristä alas ;(

    • Anonyymi

      Tunnen paljon mutta en vihaa, katkeruutta ja pelkoa.
      Niihin ei ole mitään syytä.
      Olen onnellinen siitä että edes kerran elämässäni olen saanut kokea mitä toista arvostava rakkaus on. Liian nuorena en vain sitä ymmärtänyt arvostaa.
      Ikävä on kuitenkin ikuinen.

      • Anonyymi

        Voi teitä👎


      • Anonyymi

        Ompa surkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa surkeaa.

        Vähän sama kokemus. Tullut vastaan vaan yksi joka arvostaa naista. Päästin menemään :(


    • Anonyymi

      Rakastan häntä, yhä vaan ja edelleen. Hän on minulle tärkeä. 💖

    • Anonyymi

      En nyt muista miten se meni sanasta sanaan mutta.
      Nyt Leijonaportin jälkeinen viikko on sellainen, että ylösnoustakseni minun täytyy kuolla.
      En siis saa tuntea yhtään mitään tunnetta toista ihmistä, asiaa, paikkaa tai mitään muutakaan kohtaan. Minun täytyy olla siis tämän viikon verran kuollut, siitä tuo ylösnousemus.

    • Kaipaus on helpottanut, kunhan en pysähdy enempää häntä miettimään. Mutta tunnen silleen levollista oloa, että hän on selviytyjä.. joten varmastikin elää elämäänsä hyvillä mielin ja pärjää mukavasti.

      Oli kiva törmätä ja edes hetki "tuntea". Jäi kuitenkin muistoihin hyviin.

    • Anonyymi

      Vihaa ja epäuskoa

    • Anonyymi

      Syvää vihaa.

    • Lämpöä, uteliaisuutta, intohimoa.

    • Anonyymi

      On erittäin hyvä ihminen.
      Suunnatonta rakkautta ja kaipuuta ❤️.
      Ehkä jonain päivänä ...
      Naiselta miehelle.

      • Anonyymi

        Sama täällä, mutta mieheltä naiselle.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe