Nuorta pillua nuoltavaksi

Anonyymi-ap

Ketään nuorta naista joka haluaa osaavaa kielihoitoa, toki kaikkea muutakin kivaa, nuolen pepun, imen nännit ja hoidan kokonaan.. ois vaan ihanaa saada nuori neito voihkimaan. Kiinnostaako ketään??

121

3880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kiinnostaa

      • Anonyymi

        No mutta, kerroppa mistäpäin ja mitä haluat, jatketaan siitä.8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, kerroppa mistäpäin ja mitä haluat, jatketaan siitä.8

        Haluun orkkuja nuolemalla ja tissejäkin saa nuolla ja nännejä imeä 😜
        Ja olen Varkaudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun orkkuja nuolemalla ja tissejäkin saa nuolla ja nännejä imeä 😜
        Ja olen Varkaudesta

        Sunnuntai-iltana onnistuis, jos kiinnostelee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntai-iltana onnistuis, jos kiinnostelee...

        Jos maltan oottaa sinne asti, täällä oon nakuna sängyllä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maltan oottaa sinne asti, täällä oon nakuna sängyllä 😉

        Oijoi..minkälainen mimmi siellä nakuilee?? Oispa kiva kun saisin antaa sulle aamupäivänuolut,lipsuttelisin klitorista hellästi, samalla sormella pillua härnäten. Nostaisin polvasi ylös ja haarat auki ja nuoleskekisin vähän peppuakin...tykkäisitkö??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maltan oottaa sinne asti, täällä oon nakuna sängyllä 😉

        Sitten pyöräyttäisin sut kontilleen, saisin nuolla sua takaa, lipsuttelisin pillua ja peppua, ylettyisin just ja just hellimään sun rintoja, kutittelisin kovia nännejä samalla nuollen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maltan oottaa sinne asti, täällä oon nakuna sängyllä 😉

        Mihin katosit??


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, kerroppa mistäpäin ja mitä haluat, jatketaan siitä.8

        lahdesta haluisin että joku nuolis mun pillua


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        lahdesta haluisin että joku nuolis mun pillua

        Kyllä nuolen mielelläni milloin pääsee nuolemaan olen myös Lahdesta.


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        lahdesta haluisin että joku nuolis mun pillua

        Kirjoittele jen96 suoraan keikkamiehesi(at) gmailpistecom osoitteeseen niin jatketaan sitä kautta


    • Anonyymi

      Toki löytyy naiselle varkaudesta kielihoitaja.. m45

      • Anonyymi

        Oi kun kiva 😊
        Millainen mies olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi kun kiva 😊
        Millainen mies olet?

        OLEN TOSI PERVERSSI JA PUREN SUA KLITTAAN KUN SORMETAN PERSEENREIKÄÄ


    • Anonyymi

      Kiihkeällä kielellä ja mielellä tämä m45:⁠-⁠)

      • Anonyymi

        Ihanaa 🥰


    • Anonyymi

      Varmasti olisi! Millainen nainen siellä 💋

      • Anonyymi

        Nuori ja kiihkeä 😜


    • Anonyymi

      Kuulostaa upealta 😚 Ensin kaulaa imien ja suukotellen..

      • Anonyymi

        Ihanaa...


    • Anonyymi

      Antaisit hieroa nännejä ja rintoja, nännien nuoleminen ja imeminen, ehkä tykkäsit

      • Anonyymi

        Antaisin ja varmasti tykkäisin 🥰


    • Anonyymi

      Kaaheeta paskaa.

      • Ei taida oikeasti olla hetero seksiä?


    • Satakunnasta nuorta kielihoitoa kaipaavaa naista?

    • Anonyymi

      Tärisisit kuin horkassa tullessasi.. m45

      • Anonyymi

        No pelästyy kai sitä vähemmästäkin.


    • Anonyymi

      Tääl ois kiimapillu, mutta ei muuhun kun nuolentaan.

      • Anonyymi

        Herkku, ei sitä panoa joka paikkaan tarvi eikä niitä ällöttäviä suikkareita ja pelkkä herkuttelu pillulla on juhla lounas.


    • Anonyymi

      Mistäpäin suomea olet?? Pelkkä nuolenta ok, katotaan kuinka monta kertaa jaksat....

    • tykkäätkö nuolla pillua paljon

      • Anonyymi

        Tykkään kyllä nuolla nuoremman naisen pillua ja imee nännejä
        P- savo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kyllä nuolla nuoremman naisen pillua ja imee nännejä
        P- savo

        Miten nuori pitää olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuori pitää olla?

        Minkä ikäinen olet 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet 😋

        35v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        35v

        Sehän on hyvä ikä. Onko pillu vaikka kielihoitoa😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä ikä. Onko pillu vaikka kielihoitoa😋

        Useinkin kun kotona harvinaista sellainen 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useinkin kun kotona harvinaista sellainen 😔

        Täällä se onnistuisi eikä miehesi tietäisi mitään siitä😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä se onnistuisi eikä miehesi tietäisi mitään siitä😘

        No ei sais kyllä tietääkään, missä onnistuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sais kyllä tietääkään, missä onnistuu?

        Siilinjärvellä olen, missä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siilinjärvellä olen, missä sinä?

        Kuopiossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopiossa

        Sitten ollaan sopivalta etäisyydellä. Haluatko oikeesti tavat jossain ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ollaan sopivalta etäisyydellä. Haluatko oikeesti tavat jossain ensin.

        Millainen mies olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies olet?

        Normaali kokoinen 50 mies. Vapaa joka ei tissuttele eikä polta.


      • Anonyymi

        Mies 39v hyvikäältä nuolee mielellään


      • Anonyymi

        Kyllä vaan, pitkät sessiot houkuttaa, peräkkäisten orkkujen antaminen kivaa..kiinnostaisko? m45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopiossa

        Kuopioon tulossa iltamyöhällä jos kunnon lipasut houkuttaa, mulle kävis..m50


      • jen96
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään kyllä nuolla nuoremman naisen pillua ja imee nännejä
        P- savo

        mimmonen mies oot,mä tykkään jos mun pillua nuollaan ja nännejä.
        Tykkäisitkö sä naida


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        mimmonen mies oot,mä tykkään jos mun pillua nuollaan ja nännejä.
        Tykkäisitkö sä naida

        Kyllä naintikin olis mieleen .


      • Anonyymi

        Tykkään todella nuolla nuorta pillua,antaa kielihoitoa nuorelle naiselle ,nauttia naisen kouristelusta ja voihkimisesta,niin että hän lopulta repii mua hiuksista hekuman huipulla.

        Mikään ei ole ihanampaa,toki mielelläni työnnän sitten vielä orkusta kouristelevaan pilluun jäykän kaluni,jos mahdollista,ei pakkoa siihen.

        BlackBart


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        mimmonen mies oot,mä tykkään jos mun pillua nuollaan ja nännejä.
        Tykkäisitkö sä naida

        Olen roteva 50 v mies Mäntsälästä
        Nuolen ja nussin mielelläni.

        Kaarlo


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        mimmonen mies oot,mä tykkään jos mun pillua nuollaan ja nännejä.
        Tykkäisitkö sä naida

        Jen 96 haluaisin nuolla rintojani ja pilluasi antaen elämäsi orkut mut haluaisitkos istua kasvoilleni nuolettamaan pilluasi ennen kuin panisin sua oon 56v posliini kalunuinen voimailia uskon et oot myös posliini nuoret neidot saa mut tiedät kyllä😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään todella nuolla nuorta pillua,antaa kielihoitoa nuorelle naiselle ,nauttia naisen kouristelusta ja voihkimisesta,niin että hän lopulta repii mua hiuksista hekuman huipulla.

        Mikään ei ole ihanampaa,toki mielelläni työnnän sitten vielä orkusta kouristelevaan pilluun jäykän kaluni,jos mahdollista,ei pakkoa siihen.

        BlackBart

        oih kuulostaa hyvälle


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        oih kuulostaa hyvälle

        Eikä se pillun lipominen pelkästään kuullosta hyvältä vaan tuntuu myös! Nyt kun on ikää kertynyt on myös kaverin nautinto entistä tärkeempi, ois ihana laukaista sut mun suuhun, niin että valut mahlaa, tutiset ja kouristelet ja mä jatkan...ois onnea kyllä!!


      • Anonyymi

        Tykkään jen96
        Kauan ja innoĺla:)

        kurt56xxmeiliboxi.fi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään todella nuolla nuorta pillua,antaa kielihoitoa nuorelle naiselle ,nauttia naisen kouristelusta ja voihkimisesta,niin että hän lopulta repii mua hiuksista hekuman huipulla.

        Mikään ei ole ihanampaa,toki mielelläni työnnän sitten vielä orkusta kouristelevaan pilluun jäykän kaluni,jos mahdollista,ei pakkoa siihen.

        BlackBart

        kuulostaa tosi ihanalle pilluni varmaan kouristelee orgasmissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se pillun lipominen pelkästään kuullosta hyvältä vaan tuntuu myös! Nyt kun on ikää kertynyt on myös kaverin nautinto entistä tärkeempi, ois ihana laukaista sut mun suuhun, niin että valut mahlaa, tutiset ja kouristelet ja mä jatkan...ois onnea kyllä!!

        tykkäisin tosi paljon jos nuolisit pilluani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään todella nuolla nuorta pillua,antaa kielihoitoa nuorelle naiselle ,nauttia naisen kouristelusta ja voihkimisesta,niin että hän lopulta repii mua hiuksista hekuman huipulla.

        Mikään ei ole ihanampaa,toki mielelläni työnnän sitten vielä orkusta kouristelevaan pilluun jäykän kaluni,jos mahdollista,ei pakkoa siihen.

        BlackBart

        BlackBart haluisitko sä nuolla mun pillua kauan, ja työntää kalun mun pilluun.Ja naida mua loppuun asti.
        kirjota vastaus tänne mulle pls


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen roteva 50 v mies Mäntsälästä
        Nuolen ja nussin mielelläni.

        Kaarlo

        kiva...


    • Anonyymi

      Ei nähtävästi ole🤭

    • Löytyykö Turusta nuoltavaa?

      • Nännejä imisin pitkään,


    • Anonyymi

      Minä voisin hyväillä ensin nuorempaa naista ja kiihoittaa koko vartalo hyväilyllä kunnolla rentoutumaan ja sitten vasta mennä syvemmälle pikkareiden sisään hyväilee kosteaa pimppiä . Sen jälkeen saisit päättää edetäänkö vai riittääkö tälle kertaa tämä .
      M 55v kpo

    • Haluisin jonkun nuolevan pilluani

      • Anonyymi

        Nuolisin...


    • kerro mitä tekisit

    • mua kiinnostaa todella

      • Anonyymi

        Kyllä nuorta naista ois kiva nuolla ja panna..mistäpäin olet.


      • Anonyymi

        Niin kiinnostaa muakin, nostaa polvet rintojen päälle ja levittää, helpompi lutkuttaa..härnäisin kielellä sisäreisiä, kutkuttelisin häppärien vieruksia, pakaroiden reunusta, sitten piiiiitkä nuolaisu välilihalta klitalle, upottaisin naamani märkään pilluusi, nuolisin syvältä samalla sormella mehujasi pepulle levittäen, kutittelisin peppua samalla rytmikkäästi klittaa väristellen, jatkaisin kunnes laukeat suuhuni, mehusi valuvat...hetken levon jälkeen kohti seuraavaa orkkua, aloittelisin härnäämällä kielellä peppuasi, samalla nännejä sormeillen, tätä vois jatkaa vaikka kuinka kauan!!!!! m 55, p-häme


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kiinnostaa muakin, nostaa polvet rintojen päälle ja levittää, helpompi lutkuttaa..härnäisin kielellä sisäreisiä, kutkuttelisin häppärien vieruksia, pakaroiden reunusta, sitten piiiiitkä nuolaisu välilihalta klitalle, upottaisin naamani märkään pilluusi, nuolisin syvältä samalla sormella mehujasi pepulle levittäen, kutittelisin peppua samalla rytmikkäästi klittaa väristellen, jatkaisin kunnes laukeat suuhuni, mehusi valuvat...hetken levon jälkeen kohti seuraavaa orkkua, aloittelisin härnäämällä kielellä peppuasi, samalla nännejä sormeillen, tätä vois jatkaa vaikka kuinka kauan!!!!! m 55, p-häme

        Voih ihan alkoi tehdä mieli kieltä pilluun,tuota mä haluaisin kauheesti.Antaisitko mulle tuollaista ihanaa hoitoo.

        kirjota: m55 p-häme


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        Voih ihan alkoi tehdä mieli kieltä pilluun,tuota mä haluaisin kauheesti.Antaisitko mulle tuollaista ihanaa hoitoo.

        kirjota: m55 p-häme

        No tottakai antaisin!! Toinen kierros vois alkaa niin, että nouset kontilles, peppu pystyssä, ihanan muodokas peppu, nännit kovana ja pillu paisuneena...raottaisin sun pakaroita ja nuolaisisin metistä pilluas, klitalta ylös, välilihan yli, pyörittelisin kieltä peppureiällä samalla klittaa peukalolla härnäten. Sitten vähän alemmas, syvälle kieli pilluun, kohta saat...haluaisitko vielä lisää??? Seuraavaksi vois olla 69:n vuoro jos haluat imeä samalla...ootko sheivattu vai kiitorata au naturell?? m55, p-häme


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        Voih ihan alkoi tehdä mieli kieltä pilluun,tuota mä haluaisin kauheesti.Antaisitko mulle tuollaista ihanaa hoitoo.

        kirjota: m55 p-häme

        Katosit sitten, just kun rupes tekemään mieli! Kumma juttu, maistuis vaikka heti aamulla, paisunut kuumankostea, laukeamista janoava pillu, sitä ois ilo lirputella ja sormetella!! Taisit olla tyttö lahlesta, aattele, kesää, prisman sovituskoppi tai asiakaswc, sulla kesämekko eikä alusvaatteita!! Mitä kaikkee kivaa siellä voiskaan touhuilla.....kaupassakäynti sais ihan uusia ulottuvuuksia ja vois olla ihan kivaa!
        Kertoiles omasta olemuksestas ja haluistas jotain kun kerkeet!!! t: m55 phäme


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katosit sitten, just kun rupes tekemään mieli! Kumma juttu, maistuis vaikka heti aamulla, paisunut kuumankostea, laukeamista janoava pillu, sitä ois ilo lirputella ja sormetella!! Taisit olla tyttö lahlesta, aattele, kesää, prisman sovituskoppi tai asiakaswc, sulla kesämekko eikä alusvaatteita!! Mitä kaikkee kivaa siellä voiskaan touhuilla.....kaupassakäynti sais ihan uusia ulottuvuuksia ja vois olla ihan kivaa!
        Kertoiles omasta olemuksestas ja haluistas jotain kun kerkeet!!! t: m55 phäme

        en kadonnu mihinkään


      • jen96 kirjoitti:

        en kadonnu mihinkään

        se kesämekko homma ois ihanaa,nuolisit mun pillua ja välillä käyttäsit munaa mun pillussa.
        joskus vois olla pelkkä hame ja sen alla mun paljas pillu,sitte jos kävis sulle vaikeeks ni lähettäs jonneki naimaan.Vai mitä m55 phäme


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        se kesämekko homma ois ihanaa,nuolisit mun pillua ja välillä käyttäsit munaa mun pillussa.
        joskus vois olla pelkkä hame ja sen alla mun paljas pillu,sitte jos kävis sulle vaikeeks ni lähettäs jonneki naimaan.Vai mitä m55 phäme

        Just näin! Vaikka luonnon helmassa, voisin nostaa sut auton konepellille, levittää reidet, samalla helmat ylös ja nuolemaan!! Kaikkee kivaa sitä vois keksiä. Mitä sä eniten haluaisit?? m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin! Vaikka luonnon helmassa, voisin nostaa sut auton konepellille, levittää reidet, samalla helmat ylös ja nuolemaan!! Kaikkee kivaa sitä vois keksiä. Mitä sä eniten haluaisit?? m55

        Oispa vielä iältään 16- 17v jota sais hoitaa. M 57v


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        se kesämekko homma ois ihanaa,nuolisit mun pillua ja välillä käyttäsit munaa mun pillussa.
        joskus vois olla pelkkä hame ja sen alla mun paljas pillu,sitte jos kävis sulle vaikeeks ni lähettäs jonneki naimaan.Vai mitä m55 phäme

        Ois kyllä kiva nuolla siellä hameen alla pilluasi...sitte vaikka autossa pantas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois kyllä kiva nuolla siellä hameen alla pilluasi...sitte vaikka autossa pantas.

        se kuulostaa hyvälle tykkäisin kauheesti siitä.

        Jen96


      • jen96 kirjoitti:

        se kuulostaa hyvälle tykkäisin kauheesti siitä.

        Jen96

        ois ihanaa kun naitas lopuks autossa


        Vastaa m55


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        ois ihanaa kun naitas lopuks autossa


        Vastaa m55

        Jen 96 haluaisitkos et 57v mies nuolisi suolle elämäsi orkut jonka jälkeen ottaisin sut takaapäin jos haluaisit muutakin kuin kieli hoitoa t 57 v posliini kalu


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        ois ihanaa kun naitas lopuks autossa


        Vastaa m55

        Autossa liian ahdasta, konepellillä, sinä jalat nostettuna koukussa rinnoille ja pidän tiukasti pakaroistasi kiinni ja panen....kivikovalla kullilla jyskytän sua kunnolla, mehut litisee ja sinä vikiset!! Tai sitten taivuttaisin sut yläkroppa nokkapellille ja panisin takaa, välilläkumartuisin taaksesi ja nuolisin ja sitte taas melaa takaapäin, kyllä maistuis!!!! Kerroppa tyttö mitä sä eniten haluaisit?? m 55 phäme


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jen 96 haluaisitkos et 57v mies nuolisi suolle elämäsi orkut jonka jälkeen ottaisin sut takaapäin jos haluaisit muutakin kuin kieli hoitoa t 57 v posliini kalu

        57 v haluaisin tietysti vastaa mulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autossa liian ahdasta, konepellillä, sinä jalat nostettuna koukussa rinnoille ja pidän tiukasti pakaroistasi kiinni ja panen....kivikovalla kullilla jyskytän sua kunnolla, mehut litisee ja sinä vikiset!! Tai sitten taivuttaisin sut yläkroppa nokkapellille ja panisin takaa, välilläkumartuisin taaksesi ja nuolisin ja sitte taas melaa takaapäin, kyllä maistuis!!!! Kerroppa tyttö mitä sä eniten haluaisit?? m 55 phäme

        haluan että jyskytät kullilla pilluani ja nuolet... m55phäme


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        haluan että jyskytät kullilla pilluani ja nuolet... m55phäme

        Kumpi sun mielestä parempi, edestä vai takaa?? Takaa kiva ihailla lantionkaarta ja pakaroita samalla kun upottelee kovaa kullia valuvan märkään pilluun.....


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        57 v haluaisin tietysti vastaa mulle

        Jen 96 miten ois koko vartalo hieronta pöytä löytyy itseltä hieroessani häpykumpuasi näkisin turvonneet ja kastuneet huulesi pikkareissasi nännisi olisivat hieronnan jälkeen turvoksissa kysyisin sinulta riisutaankos pikkarit ja haluatkos vagina hieronnan ?miten siihen vastasit? Löytyiskös pikkareista posliini pimppi? Miten me tuosta jatkettais Jen T 57 mies kovana sua ajattelen😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jen 96 miten ois koko vartalo hieronta pöytä löytyy itseltä hieroessani häpykumpuasi näkisin turvonneet ja kastuneet huulesi pikkareissasi nännisi olisivat hieronnan jälkeen turvoksissa kysyisin sinulta riisutaankos pikkarit ja haluatkos vagina hieronnan ?miten siihen vastasit? Löytyiskös pikkareista posliini pimppi? Miten me tuosta jatkettais Jen T 57 mies kovana sua ajattelen😘

        voisit riisua pikkuhousut pois ja hieroa vaginaani

        T 57 mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi sun mielestä parempi, edestä vai takaa?? Takaa kiva ihailla lantionkaarta ja pakaroita samalla kun upottelee kovaa kullia valuvan märkään pilluun.....

        edestä ja takaa


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        voisit riisua pikkuhousut pois ja hieroa vaginaani

        T 57 mies

        Täällä ois 59 mies joka haluaisi riisua sinun pikkuhousut ja hellästi hieroa ja suudella vaginaasi Jen96


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois 59 mies joka haluaisi riisua sinun pikkuhousut ja hellästi hieroa ja suudella vaginaasi Jen96

        vieläkö haluaisit riisua mun pikkuhousut ja hieroo mun vaginaa ?
        vastaa 59 mies


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        vieläkö haluaisit riisua mun pikkuhousut ja hieroo mun vaginaa ?
        vastaa 59 mies

        Kyllä haluaisin riisua.Nuollakin voisin vaginaasi jos antaisit jen96


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        edestä ja takaa

        Sitähän voisin sulle antaa, kunhan ensin istut hetkeks mun naamalle, että saan nuolla sut valmiiks!! Maistuis pillu nytkin aamupalaksi, valuva, paisunut ja orkkuun valmis piirakka, mikäs sen parempaa..m55 phäme


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haluaisin riisua.Nuollakin voisin vaginaasi jos antaisit jen96

        kyllä saisit nuolla mun vaginaa ilman muuta
        vastaa 59 mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän voisin sulle antaa, kunhan ensin istut hetkeks mun naamalle, että saan nuolla sut valmiiks!! Maistuis pillu nytkin aamupalaksi, valuva, paisunut ja orkkuun valmis piirakka, mikäs sen parempaa..m55 phäme

        haluaisin antaa pillua sulle.......m55 phäme


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        kyllä saisit nuolla mun vaginaa ilman muuta
        vastaa 59 mies

        Ois kyllä upeaa riisua pikkuhousut nuolla vaginaasi ,antaisitko panna myös Jen 96. T. 59 mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois kyllä upeaa riisua pikkuhousut nuolla vaginaasi ,antaisitko panna myös Jen 96. T. 59 mies

        Haluaisitko sä naida mua,voisin antaa kyllä naidakin.
        vastaa 59 mies


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        Haluaisitko sä naida mua,voisin antaa kyllä naidakin.
        vastaa 59 mies

        No tottakai haluaisin.Olet seksikäs nainen..


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        Haluaisitko sä naida mua,voisin antaa kyllä naidakin.
        vastaa 59 mies

        Kyllä haluaisin nuolla ja naida sinua,olet kaunis nuori nainen Jen96. T. 59 mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä haluaisin nuolla ja naida sinua,olet kaunis nuori nainen Jen96. T. 59 mies

        saat nuolla ja naida jos haluat

        vastaa 59 mies


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        saat nuolla ja naida jos haluat

        vastaa 59 mies

        Missä milloin miten yhteyttä jen96 T. 59 mies


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        saat nuolla ja naida jos haluat

        vastaa 59 mies

        Haluan todella jen96 T.59mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä milloin miten yhteyttä jen96 T. 59 mies

        kirjota vastaukses tänne ni aletaan suunnitella 59 mies


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        kirjota vastaukses tänne ni aletaan suunnitella 59 mies

        Hyvää lauantaita Jen96, täällä olisi oikein mukava, älykäs ja osaava 39 vuotias herrasmies.


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        saat nuolla ja naida jos haluat

        vastaa 59 mies

        keikkamiehesi(at) gmailpistecom kirjoittele jen96 suoraan


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        vieläkö haluaisit riisua mun pikkuhousut ja hieroo mun vaginaa ?
        vastaa 59 mies

        Haluan todellakin! Kirjoittele suoraan keikkamiehesi(at) gmailpistecom


    • Anonyymi

      Jen96 .Olisi ihan viettää kanssasi hotelli Tallukassa vkl. 🥰
      Ja tehdä kaikkea muutakin mukavaa 😍
      60+ hyväkuntoinen ja vartaloinen mies Turusta .
      😘

    • Anonyymi

      Tekisipä mieli alkaa kyseleen, että eikö kukaan haluaisi nuolla ja nussia kypsempää pillua... Minkä ikäinen sen pillun pitäisi olla, että lasketaan nuoreksi? No itse tykkään ja kiihotun vanhemmista miehistä, saisi olla mua ainakin kymmenen vuotta vanhempi... Olisinko minä hänelle nuori?🤔😊🥰
      -NaineN48

      • Anonyymi

        Kyllä ikäiseksi kelpaa,minulle kelpaa kaiken ikäiset pillut. Mistäpäin olet. T 10 vuotta sinua vanhempi mies.


      • Anonyymi

        Kelpaisi hyvin myös muutaman vuoden nuoremmalle.
        M41


      • Anonyymi

        Miks ihmeessä ei haluaisi, loistavasti kelpaisi tuon ikäinen nainen, jos vaan oikeesti haluat kunnon nuolut useammalla orkulla ja sen lisäks kunnon paneskelut...jos vaan tällanen 59v vanha jermu kiinnostaa!!


      • Anonyymi

        NaineN48 mulle kyllä kelpaisi pillusi,oon m56v.


      • Anonyymi

        Vieläkö olet kuulolla n48?? Ikä oikein sopiva, maistuis piirakka oikein hyvin! Vielä kun kerrot mistäpäin suomea sut löydän, minkälainen olet ja haluatko laueta kielelle ja sormille useampaan kertaan. Sitten eikun käydään kahvilla, nähdään innostaako ja jos, sitten vaan tekemään sulle kivaa!! t: m58


      • Anonyymi

        parhaassa iässä oleva Nainen48, sinua nuolisin kyllä mieluusti. Jos kiinnostaa tällainen 61v osaava sinkkumies, niin ei muuta kun viestiä tänne, niin sovitaan jatkosta.


      • Anonyymi

        Alkaa olla aika reuhka ton ikäisellä 😐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks ihmeessä ei haluaisi, loistavasti kelpaisi tuon ikäinen nainen, jos vaan oikeesti haluat kunnon nuolut useammalla orkulla ja sen lisäks kunnon paneskelut...jos vaan tällanen 59v vanha jermu kiinnostaa!!

        oi kun ihanaaa.......kiinnostaaaa


      • Anonyymi
        jen96 kirjoitti:

        oi kun ihanaaa.......kiinnostaaaa

        Ois kanssasi ihanaa jen. T.M 60


    • Anonyymi

      Uu­­s­­i s­­­eksi­­­tea­­­tteri avautuu Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kk­­i­. Il­mo­­it­­­tau­tuminen ry­­­hmäämme tä­­äll­­­ä 👉 http://alegroup.info/H/Y9f4S2

    • Anonyymi

      Helsingissä olis pian 23v täyttävä sportti mimmi ilman vanhempaa vakkari (kielimies)huolenpitäjää,

      • Anonyymi

        Nainen23v.Laita spostia m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen23v.Laita spostia m55

        Laitoin postia


      • Anonyymi

        keikkamiehesi(at) gmailpistecom on myös varsinainen kielimies


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 260 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe