Mitä mieltä jos kumppani

Anonyymi-ap

haluaa matkustaa ulkomaille yksin tai kavereiden kanssa? Mies ei halua mun kanssa mennä. Pitääkö huolestua?

12

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luultavasti pettää sua. Toinen toistaan kauniimpia daameja saatavilla. Sorry.

    • Anonyymi

      Pitää huolestuu. Pettää.

    • Anonyymi

      Minun puolesta voi matkustaa, koska minua ei kiinnosta matkustaa ulkomaille. Kotimaan matkailu riittää.

    • Anonyymi

      Onko sillä väliä vaikka pettäisikin? Ethän sä sitä saa tietää. Elätte silti onnellisina yhdessä.

      • Anonyymi

        Oon pettänyt naista monia kertoja eikä siitä tiedä. On silti mukava kun on joku johon voi tukeutua vaikeina aikoina. Satunnainen seksi muiden kanssa ei oo niin paha asia.

        Sivusta mieheltä


      • Anonyymi

        Suhteita on monenlaisia. Jokainen pari määrittelee mikä on sallittua ja mikä ei. Rajat voivat olla hyvin venyvät.


    • Anonyymi

      Pettäjä ei koskaan muutu

    • Anonyymi

      Kyllä sitä ihmettelisin, että miksi ei minun kanssa haluaisi. Minä kyllä haluan kumppanini kanssa ulkomaille, ja jos hän ei silti haluaisi, niin vaikea olisi kyllä keksiä mitään pätevää syytä siihen

    • Anonyymi

      No siis sinällään mun puolesta saa itsekseenkin matkustella, mutta se on vähän outoa, jos oman kumpanin seura ei lainkaan kelpaa. Sehän nyt on ihan normaalia, että ei se kaveriporukka ehkä halua kumppaneita mukana raahattavan. En mä sitä outona pidä, mutta voi kai sitä sitten erikseen myös yhdessä matkustaa? Tai no toisaalta, jos eksääni mietin, niin meillä oli niin erilainen ajatus siitä millanen hyvä loma on, että eipä niitäkään oikeen voinut yhteen sovittaa.

    • Anonyymi

      No ... jos se haluaa jotain luvatonta tehdä, niin ei sen ulkomaille asti tarvitse niitä tehdäkseen mennä. Että menköön vaan, jos haluaa. Oudointa on se, jos ei mun seurani kelpaisi lainkaan. Siis en mä kaveriporukkansa reissun edes mukaan haluaisi. Ei todellakaan ole mun seuraani se, mutta jos ei voi mun kanssani lainkaan yhdessä matkustaa, niin onhan se nyt outoa. Siitä kävisin kyllä keskustelun, että miksei yhteinen reissu kepaa, mutta ehkä sitten jossain kohtaa sen kaveriporukkansa reissun jälkeen. Ei mun tarvii toisen reissua sillä keskustelulla pilata.

    • Anonyymi

      Itse en vastuullisena halua edustaa sitä 1 % maailman väestöstä, joka katsoo oikeudekseen matkustella ja saastuttaa ympäriinsä, vain siksi koska on varaa ja halua.

      • Anonyymi

        Tuo on hienoa, arvostan! Sinusta voisi moni ottaa mallia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3216
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      114
      2693
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2674
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      161
      2112
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1927
    6. 173
      1335
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      74
      1154
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1010
    Aihe