Eka talo Piha oli jo niin hurmeksessa, ei
Seuraavat 3 kaikissa valesokkeli ei ei ei
Näihin ei siis edes menty sisään, koska ei tarvi, noiden talojen arvo on --merkkinen
Sitten lupaava mutta tuttu maakellarin haju hetimiten joten ei !
Puunurmeksesta haluaisimme talon, niitä ei ollut nyt yhtään myyniissä.
Teen sellaisen ratkaisun että muutan vuokralle Nurmeksenkadulle kerrostaloon! 😮
Odottelen siellä kunnes tulee puunurmeksessa myyntiin järkevää.
Asunto-osoksilla Nurmeksessa
19
942
Vastaukset
- Anonyymi
Teit varmaan viisaan ratkaisun.
Miksi ihmeessä haluat Nurmekseen? - Anonyymi
Puu Hurmeksessahan oli se peppi pitkätossu talo myynnissä, se lienee jo sitten myyty?
- Anonyymi
Se oli varmasti Nurmeksen kallein talo, se on myyty, ihme kyllä.
- Anonyymi
Tiiliniemessä on hieno talo myynnissä.
- Anonyymi
Tässä selvästi halutaan puu nurmekseen eikä pahemmin muualle.
- Anonyymi
Hyviä taloja
- Anonyymi
Asuimme vuosikymmeniä Nurmeksen keskustassa, lapsien kannalta erittäin hyvä paikka asustella. Kaikki palvelut käden ulottuvilla, koulut kävelymatkan päässä ja harrastuksia hyvin tarjolla, eikä kuljetuksia tarvinnut järjestää. Vanhemmilla kyllä työpaikkojen suhteen riitti ongelmia, koska Nurmeksessa teolliset työpaikat ovat vähissä ja yritystoiminnalle on asukaspohja liian pieni. Toivottavasti matkailu luo uusia työpaikkoja, mutta silläkin alalla kausiluonteisuus on haittana.
- Anonyymi
Harjukadulla on talo myynnissä.
- Anonyymi
entäs jos alkaakin viihtyä nurmeskadun kerrostalossa, mites sitten suu pannaan?
- Anonyymi
Mikä vika valesokkelissa? Hyvin on pelannut.
- Anonyymi
Nurmeksessa on mahdollisuus hankkia omakotitalo kaupungin keskustasta järven rannalta, eikös se ole kaikkien ihanne.
- Anonyymi
Niin kysyin että MIKÄ VIKA VALESOKKELISSA?
- Anonyymi
Talot umpi homeisia☹️
- Anonyymi
Talossa paras ratkaisu valesokkeli, niin on helppo uusia ilman kaivinkoneita ja siihen tuulettuva alapohja, niin talo on ikuinen.
- Anonyymi
”Helppo uusia”, kun on joka tapauksessa uusittava. Uusimisen yhteydessä kaivaa märät massat pois ja tehdä kosteuseristys ja valu niin sitten on ikuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Helppo uusia”, kun on joka tapauksessa uusittava. Uusimisen yhteydessä kaivaa märät massat pois ja tehdä kosteuseristys ja valu niin sitten on ikuinen.
Valesokkeli on niin kehno ratkaisu että helpointa purkaa koko talo 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valesokkeli on niin kehno ratkaisu että helpointa purkaa koko talo 😂
Valesokkeli ei oikeastaan koskaan ole hyvä.
Itse en lähde asunto-ostoksilla edes tutustumaan taloihin joissa valesokkeli.
- Anonyymi
Mitäs mieltä ootte "navetta"talosta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403