Kansaneläkkeellä voi asua ulkomailla.

Anonyymi-ap

Tässähän sanotaan, että voi käydä lentokentällä kääntymässä ja taas lähteä.. jos on osoite Suomessa...

"Henkilöllä, joka toistuvasti oleskelee ulkomailla siten, ettei yhtäjaksoinen oleskelu ylitä kuutta kuukautta, pidetään edelleen Suomessa asuvana, jos hänen vakinainen asuinpaikkansa säilyy Suomessa."

Eli laki velvoittaa käymään Suomessa kuuden kuukauden välein.

Tietenkin jos itse sanoo asuvansa, niin tilanne on toinen. Mutta sanoo oleskelevan ja matkustelevan. Mutta asumiseen tarvitaan erilaisia muitakin papereita kohdemaassa… joten se siitä.

Tässä oli teille kultainen tieto ja olen todella iloinen, että olen saanut auttaa tuhansia ihmisiä elämän valinnassa. Kambodzassa on edullista ja hyvä asua ja varmasti löytyy jokaiselle jokin paikka missä voi elää hyvin ja edullisesti… sääli, että ilmoitusvelvollisuus on puolen vuoden välein ja tästä tulee kuluja max. 600 ja muista vie mennessä ja tuo tullessa… säästää kuluissa.

Olen todella iloinen, että olen auttanut ihmisiä.

4

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Auttanut tuhansia 😂

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­­­y­m­f­­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17969471K

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tulee kalliiksi pitää tyhjää asuntoa Suomessa, vain siksi, että voi sanoa asuvansa. Pitää postilaatikkokin käydä tyhjäämässä toisinaan. Ei kansaneläkkeellä matkustella edestakaisin.

      • Anonyymi

        Höpö höpö Junteissa voi asua jonkun osoitteessa halvalla ja postiresrantte osoite riittää. Tai C/O osoite. Minullakin on tyhjä talo... Siellä junteissa on tuhansia taloja tyhjänä.

        Kambodzassa jos toinen avo tai aviopuoliso saa kansaneläkkettä, niin missä olisi parempi asua rahallisesti, kun asumiskulut on alle jopa 50 euroa kuukaudessa. Ruoka ja perus lääkkeet ja liikkuminen on todella edullista. Puhumattakaan auringon ja lämmön tuomista eduista jos vertaa Suomessa asumista talvella .. aloita vaikka kengistä ja nuhasta. Niin... Sandaalit alle vitosen ja ne kestävät yli puoli vuotta kevyesti. Shortsit alle vitosen T-paita 2 - 5 euroa... Parturi 2 - 4 euroa... Joopa joo perus hygienia 1/3 osa ainakin Suomen hinnoista.

        Kansan eläkkeestä ei makseta vero, joten asuinpaikka ei merkitse yhtään mitään.

        Olen todella iloinen, että olen saanut kertoa tämän ja olen oikeasti auttanut tuhansia ihmisiä... Ihmisillä on mahdollisuus parempaan elämään ja päästä pois Suomesta ja sen kurjuudesta ja saastasta. Pois pois Onnelasta parempaan elämään... Vaikka Kambodzaan..

        Katso tuo vaikka... https://youtube.com/watch?v=hBFe6sNjtCY&feature=share


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      133
      3178
    2. 121
      1395
    3. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      135
      1253
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1142
    5. Rauhaa et tule koskaan saamaan

      Me olemme sodassa nyt ja ikuisesti
      Ikävä
      76
      952
    6. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      814
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      802
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      42
      793
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      72
      783
    10. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      68
      775
    Aihe