Tuntuu oudolta tämä kuvio, jossa hallitus halutaan kaataa, naurettavien syiden perusteella. Onko tämä Putinin Venäjän hybridivaikuttamista? Onko RKP jo kansallinen uhka? Tämä pitää tutkia perinpohjin.
Onko RKP Putinin näpeissä
8
824
Vastaukset
- Anonyymi
Persunatsit on natsiPutinin miehii .. keväällä natsipersut vasta erosi EU n venäjämielisestä ryhmästä .. Putinin trollit on hiljaa suomessa ..
Natsismi ei ole naurettava syy .. Putin ja Persut halluu Suomen EU eroa ja EU n hajoittamista . Mieti nyt sitä itse.
- Anonyymi
On.
Miksi olla EU:ssa nyt kun on NATO? Englantikin on pärjännyt aikaisemmin, ja pärjää ilman EU:ta! Ja sinulle kommari-paska minä sanon että kyytisi on kylmä!
- Anonyymi
SFP mukana Putinin denatsifikaatio erityisoperaatiossa?
Kyllä!- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan ja ruotsifanaatikkojen kielenkäytössä on runsaasti yhtäläisyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollitehtaan ja ruotsifanaatikkojen kielenkäytössä on runsaasti yhtäläisyyksiä.
Ruotsifanaatikoilla ja Putinilla on yhteinen tavoite - suomalaisten yhtenäisyyden heikentäminen. Tämä tarkoittaa käytännössä suomenkielisten yhtenäisyyden heikentämistä - hajoita ja hallitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että399905- 163880
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 56733
- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632