Shellin kylmähköt höyrymakkarat

Anonyymi-ap

Shellin höyrymakkarat on ollut vuosia puoli kylmiä. Pyynnöistä huolimatta keitintä ei ole saatu kuumemmalle. Milloin se on rikki, milloin mitäkin, uusi kuulemma pitäisi hankkia. Ei ole kyse etteikö kuumennus aika riitä, vaan jostain käsittämättömästä syystä halutaan makkaran myynnin laskevan. Olen nähnyt lukuisia kertoja, kun asiakas ekan palan otettuaan makkarasta, menee reklamoimaan kassalle. Sit sitä jälkilämmitetään mikrouunissa tai rasvakeittimessä. Herää kysymys, säilyykö käden lämpöinen tuote keittimessä syöntikunnossa, kuinka pitkään? Vaiko tuleeko varpusparvi rööristä isolla paineella. Toivottavasti saavat asian kuntoon ja suorittavat myös omaan elintarvikevalvontaan kuuluvaa omatoimista lämpötila seurantaa ko tuotteesta ja kirjaavat mittaustuloksetkin ylös.
Tätä ongelmaa vuosia Parkanon shelliä riivannutta ongelmaa, ei ole milloinkaan ilmennyt esim. Lapuan tai Ylöjärven Shellillä.

27

1517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse laitan sen aina peräsuoleeni lämpiämään ajan 100km. Kerkiää lämpenemään sopivasti matkalla.

• Anonyymi

No täähän on rekkamies vanha ja toimivaksi havaittu kikka.

• Anonyymi

No nyt oli vitsinkerronnan Suomen mestari vähintään asialla.

• Anonyymi

Kannattaasko ne helapäät vetäästä siä Lapuan puolella

• Anonyymi

Juu ei pala ainakaa suu. Seki pistäis v.. Tuttaan

• Anonyymi

Älkää menkö enään tuohon surkeaan paikkaan.. Eivät noin pientä asiaa saa kuntoon.

• Anonyymi

kitisijöitten paree pysyä pois ihmisten ilmoilta

• Anonyymi

Mulla ainaki ollu niin kuumaa että joutunu jopa puhaltaan

• Anonyymi

Minäkin muutamat käivärät olen siellä syönyt eikä ongelmaa. Toki aikaa ei ole jäänyt sivusta seuraamiselle kuinka muut puhaltelee

• Anonyymi

Sama mulla,oli hyviä ja otan joka kerta ku käyn,en oo kans jääny vahtaahan kuinka muilla.Shellillä hyvä palvelu ja hyvät tuotteet,kehutaan ympäri suomee

• Anonyymi

Kylymiä ne on usein ollut.
      Lämmintä siä ei oo kuin hanavesi lounas pöydässä ja maidot.

• Anonyymi

MIKSI ostatte jos on kylmiä,jos ne olis kuumia niin naristais,että liian kuumia,olkaa tyytyväisiä,kun on syötävää,kaikilla ei ole ja makkara hyvää kylmänä ja kuumana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIKSI ostatte jos on kylmiä,jos ne olis kuumia niin naristais,että liian kuumia,olkaa tyytyväisiä,kun on syötävää,kaikilla ei ole ja makkara hyvää kylmänä ja kuumana

Oot oikeassa. Pitäisi maistaa tai vähän edes "koittaa sormella" ,ennen maksamista.
        Ootko havainnut, kuuma makkara jäähtyy pöydässä, melko pian sopivaksi Kylmä makkara ei kuumene pöydässä, vaikka odottaisit aamuun asti.
        PS. Tosi maukasta sinappia Shellillä👍

• Anonyymi

Ei perättömiä ilmiantoja tekeville persläville mitään kuumia nakkeja pidä myydäkään.

• Anonyymi

Älkää kertoko sille porilaiselle #PASI!!!!llle# huonosti höyrytetyistä makkaroista #PASI!!!!!!# laittaa paikan remonttiin

• Anonyymi

EIKÖ JUMA...TA oo imisillä muuta jauhamista,tulee sekin aika vielä kun ei oo mitää syötävää ja veikkaan ettei kauan mene..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EIKÖ JUMA...TA oo imisillä muuta jauhamista,tulee sekin aika vielä kun ei oo mitää syötävää ja veikkaan ettei kauan mene..

On hyvä saada rahalle vastinetta, eikä mitään kylmää makkaran pätkää lautaselle. Joutuen siirtyyn seuraavalle huoltsikalle syömään.
        Tälläisen perusasiat pitäisi olla kunnossa, aina 24/7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvä saada rahalle vastinetta, eikä mitään kylmää makkaran pätkää lautaselle. Joutuen siirtyyn seuraavalle huoltsikalle syömään.
        Tälläisen perusasiat pitäisi olla kunnossa, aina 24/7

Syö kotonas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö kotonas

Varokaa pasi on jo matkalla parkanoon kohta lättyä mustuu

• Anonyymi

Kävin viime yönä ihan vaan piruuttaan ostamassa höyrymakkaran ja oikein oli lämmintä tai jopa kuumaa. Ja hyvä palvelu

• Anonyymi

Makkaran syönnillä tulee vain poimuniskoja ja verisuonitautisia. Sitten itketään terveyspalvelujen tuottajista että ei ole sitä eikä tätä eikä mitään muutakaan.

• Anonyymi

Tuli poikettua tänään testaamassa höyrymakkarat. Sen verran on ollut palstalla asiasta puhetta. Oli lämmintä, ei mitenkään kuumaa, menetteli isompaan nälkään
      3/5.

• Anonyymi

Tarttiskohan kans tänään mennä. Pankaa ny shellillä makkarat pöhiseen ettei tuu sanomista

• Anonyymi

Nämä rattori ja kuarma-automiähekkö täällä kitisee makkaroista? Vai ovatko he niitä taakaleita??

• Anonyymi

Taitaa olla kyttääjämiehet ku kerran oikein seurataan kuka vie kyrsänsä uudelleen lämmitettäväksi ja monet kerrat vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kyttääjämiehet ku kerran oikein seurataan kuka vie kyrsänsä uudelleen lämmitettäväksi ja monet kerrat vielä.

Joillaki on hyvää aikaa..

• Anonyymi

Valitettava tosi asia, makkarat edelleenkin kylmiä. Asiakkaan palvelu aika heikko tasoista nykyään. Mutta reklamoikaa asiasta heti kun makkara on vähääkään kylmää, nämä asiat ei muuten koskaan tule kuntoon. Rahat takaisin heti, ei kalpeesta ja kylmästä makkarasta kuulu asiakkaan maksaa yhtään mitään. Rahalle täytyy olla vastinetta lautasella.
      Ihmettelen suuresti, eikö paikassa ole ns. omavalvonta lämpötilan mittaus seurantaa ollenkaan vai eikö seuranta toimi? Luulisi makkaroillakin olevan jonkinlaisen säilytys lämpötila vaatimus, muuten bakteerit ja pieneliöt lisääntyy ruuassa, pahimmillaan aiheuttaa ruokamyrkytyksen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe