Taisin tehdä paljon hyvää ja ajatukseni, olemukseni ja elämän iloni ja taito rakentaa elämää. Ei täydellistä, itseäkin elämää opettaa ja taidottaa. Mutta hyvät naiset, pääskää yli jo. Jos teillä on sairaita juttuja, ne tulee teistä. On sairasta haluta jonkun ihmisen tietoisuutta ja olemusta, ja joukkohakata jotain ihmistä. Jättäkää rauhaan jo. Varmaan sinne omaan elämään enemmän hyvää tulee kun jätätte vainon ja ajojahdin ja kiusaamisen. Sairasta se on raivostua jos joku onnistuu tai saa hyvää elämään. Ei se ole teidän ansiota tai teiltä pois. Jos yhtään helpottaa. Jätä rauhaan jo. Jos jotakin olen sitten tehnyt niin eikö tuo teidän vuosia kestänyt vaino, hakkaaminen ja kiusa jo riitä? Ketään en ole tappanut, tuhonnut elämää, raiskannut, ole pedofiili, ottanut varattua miestä, järjestänyt potkuja, vienyt rahaa, tai aiheuttanut kenenkään lapsille pahaa, vienyt keneltäkään lapsia, lavastanut ketään syylliseksi. En keksi muuta vihan syytä kuin kunnon kiusa ja hyötytarkoitus ja vaikeus olla olematta minä. Inho miten elän ja mihin elämä on menossa.
Älä huoli kyllä te vielä pääsette yli minusta
15
465
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on naiselta. En usko ketään mies viitsisi perässä juosta ja haluta minua muuten kuin.... Hyödyt saivat jo. Enkä ole myöskään nettirikollinen tai levittele perättömiä juttuja.
- Anonyymi
Käytä huumeita, tai varasta. Mikä mättää?
- Anonyymi
Miksi iso mies piilottelee naisen roolin takana kun käy omia skitsoilujaan läpi- haluatko sinä agitoida esim perättömiä juttuja levitteleviä nettirikollisia vai mikä on tämä homma? Onko nämä asiat mistä jauhat näissä aloituksissa sulle jossain määrin totta? Joskus on ollut vissiin jollekin muullekin kun osaa tarpeeksi kaukaa hakea. Töttöröö🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi iso mies piilottelee naisen roolin takana kun käy omia skitsoilujaan läpi- haluatko sinä agitoida esim perättömiä juttuja levitteleviä nettirikollisia vai mikä on tämä homma? Onko nämä asiat mistä jauhat näissä aloituksissa sulle jossain määrin totta? Joskus on ollut vissiin jollekin muullekin kun osaa tarpeeksi kaukaa hakea. Töttöröö🥱
Kyllä dissosioi pahasti, kun tarvii esiintyä monella eri persoonalla. Agitoi todellakin, itse pahimman sortin kriminaali. Tarvii käyttää hyväkseen toisten henkilökohtaisia tietoja ja varastaa toisten henkilökohtaisia tilejä, joihin laittaa todella epämääräistä settiä. Hohoijaa vaan ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä dissosioi pahasti, kun tarvii esiintyä monella eri persoonalla. Agitoi todellakin, itse pahimman sortin kriminaali. Tarvii käyttää hyväkseen toisten henkilökohtaisia tietoja ja varastaa toisten henkilökohtaisia tilejä, joihin laittaa todella epämääräistä settiä. Hohoijaa vaan ...
Eli tämä mies joka täällä runoilee vakiona, harrastaisi tällaista? Tarkennatko hieman mihin viittaat
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17970462P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kukaan ei sinua vainoa. Kaikki on päässäsi, ja vähän suuruuskuvitelmia itseäsi. Miksi luulet, että hän joku haluaisi sinulle pahaa? Minä ainakin olen tyytyväinen omaan elämääni, vaikka se ei ole täydellistä. Olen ilmaissut eräälle henkilölle kiinnostustani, ja olen yrittänyt useamman kerran, sillä uskoin, että hänkin välittäisi. Voisin kuitenkin väittää, että taustalla on ihan hyvät motiivit. Jos hän ei näe arvoani, ei ole minun vika. Miksi halua jakaa maailman kahtia ja olettaa, että osa ihmisistä on hyviä ja osa pahoja? Lupaan tästedes, etten astu pienellä varpaallakaan lähelle, missä olet. Kierrän kaikki paikat kaukaa, jotta en vain vahingossakaan loukkaisi pientä ja epävarmaa sydäntäsi.
- Anonyymi
Ja lisäksi tämä henkilö on itseasiassa vainonnut minua usealle eri tavalla, ja on hyvin hänen tapaista heittäytyä marttyyriksi vaikka vika olisi hänessä itsessään. Ei kuuna päivänä hän opi pyytämään anteeksi. En sitä häneltä odota enää, niin kuin en mitään muuta kuin tätä jatkuvaa kiusaa.
- Anonyymi
Tässä on kyse kai jonkinlaisesta Tukholman syndroomasta. Muuta syytä en keksi miksi olen ollut hänestä kiinnostunut. Kai halusin uskoa, että tuon ruman kuoren alla olisi jotain hyvää.
- Anonyymi
Jospa tässä oli sarkastisuutta mukana ja herätystä naisille ❣️😗
- Anonyymi
Kohta joku kommentoi, ei kun minä tiedän että se ajattelee juuri näin. Satun tietämään paremmin ihmiset kuin he itse. Tiedän joksisen ajatuksen ja kirjoituksen ja vain minä tiedän 😆 olen itse pyhimys ja sisäisesti kaikista kaunein. Avaan totuudet ja olen auttamassa että elämän oikeus tapahtuu. Palsta ja jotain muuta harhaa hyvin paljon täällä ja muualla. Aika monella. Vihreän teen kautta kippis terveydelle ja paremmalle huomiselle!
- Anonyymi
Tee, oli sitten vaikka mistä heinistä tai raaka-aineista huimaustee, pahaa ja skeidaa.
- Anonyymi
Oma kehu haisee. Toisen rikkominen ei ole ok.
- Anonyymi
Kyllä toi ätmeröinen tiedetään laajalti, miten on tosiaan patologinen valehtelija ja väkivaltainen esittäjä. Susta on aika paljon dataa olemassa, kukaan ei haluu olla samanlainen kuin sä!
- Anonyymi
Ketkä te?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908