Olen mies,ja minua on pari kertaa pantu,molemmista olen nauttinut,parasta on se aluksi juuri oikeanlainen kipu ja se venytyksen tunne kun iso kyrpä venyttää peräaukkoa äärimmilleen auki,alavatsassa tuntee kun kyrpä käy kokonaan sisällä,onko muilla samanlaisia tuntemuksia
Tuntemuksia persepanosta
15
923
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri noin. Toinen mies on nussinut minua perseeseeni muutaman kerran.
Tuntuu mahtavalta kun kyrpä venyttää pano-reikääni ammolleen ja kyrpä liikkuu edestakaisin sisälläni.
Panija nauttii ja minulla on alistettu olo kun olen siemennettävänä.
Tiedän, että olen tehnyt tehtäväni kun mies tyhjentää sperma-lastin pano-reikääni.
Kiitän miestä panemisesta ja pyydän nöyränä, että mies nussii minua perseeseeni jatkossakin.- Anonyymi
Porsas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas
Emakko mee takas sikalaas.
- Anonyymi
parasta kun saa 3kertaa illan aikana kyllä on saanut olo vielä aamulla kiitokseksi suihin-otto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
parasta kun saa 3kertaa illan aikana kyllä on saanut olo vielä aamulla kiitokseksi suihin-otto
Toisen miehen kiittäminen panemisestani ja anomus saada olla nussittavana uudelleen
on luonnollista.
Pano-reikäni on miehiä varten ja aina kun mies haluaa panna ja siementää minut, niin minun on oltava valmiina.
Tehtäväni on olla miehen panopuu. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17970513y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Höpsistä, ei penis voi pehmeänä elimenä mitään venyttää, vaikka olisi kuinka kovana. Sehän antaa aina periksi. Te vain kuvittelette sen venyttävän, eikä siinä sinänsä mitään pahaa ole. On kokonaan toinen asia, jos dildolla venyttää.
- Anonyymi
Tälle porsaalle ja sontatykille on kunniaksi, kun toinen mies nussii minua perseeseeni.
- Anonyymi
Kysyt tuota varmaan itseltäs. Eiköhän isäs ja äitis ole tuohon syyllisiä.
- Anonyymi
Nyt paskot alles koko loppuelämäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen miehen nautinto on tärkeintä.
Hyvä vaan, että pano-reikäni venyy hieman, niin miehen on parempi nussia minua perseeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No so sun oma vika senkin sika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No so sun oma vika senkin sika.
Tämä sika paskoo alleen, kun mies vie ja minä sika vinkun.
- Anonyymi
kyllä on kaverini vaimo ei antanut peppun ku kuulemma liian iso lupasin kokeilla ottaa sisälle aloitettiin pienellä sauvalla ja sitten tuo 27cm jätti liukkarin kera istuin niinkauan että tunsin kun uppos pysähdys ja kyllä meni pohjaan järisyttävä tunne myöhemmin otettin sen vaimo kattomaan että kyllä mahtuu nykyään nussii molempia peppuun silloin kun haluaa
- Anonyymi
Vielä ei ole kokemusta :(
Kunpa sitä sopivan kokoista kalua neitsyt peppuuni saisinkin ;)
M49Tre
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867