Miksi Yle panostaa vähemmistöihin kun periaatteena pitäisi olla tasaveroinen ja riippumaton toimja?
Toimittajista suhteettoman suuri osa on seksuaalivähemmistöön kuuluvia, aiheet ilmastokapinointiin, feminismiin ja vasemmistoon painottuvia.
Miten tuollaista voidaan sallia medialta jota tuetaan verorahoin ja toiminnan piäisi olla tasaveroista ja riippumatonta?
Tuntuu siltä että kaikkiylen toiminta perustuu vähemmistöjen edun ajamiseen normaaliväestöstä piittaamatta, jopa työntekijöiden valinta perustuuvähemmistöön, mitä olen ihmetellyt.
Tähän asti olen puolustanut Yleä mutta nyt meni kuppi nurin.
Yle-vasemmisto ja vähemmistömedia.
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kun se on sitä "parempaa" nykyaikaa. Kuvittele, jos joku lafka tulisi esille pääasiassa heteromyönteisenä ja viittaisi kintaalla katkeruuteen perustuvalle feminismille ja vasemmistolle millainen haloo ja huutelu epätasa-arvosta nousisi. Jos samaa tehdään toisinpäin ja miesvihalla oikein mässäillään, niin se onkin sitä "normaalia tasa-arvoa"
Kymmenen vuoden päästä tälle miesvihaan perustuvalle vasemmistovallankaappaus yritykselle lähinnä nauretaan. Samaa anarkiaan perustuvaa sarjaa kuin aikoinaan hipit yms roskasakki sito itsensä metsäkoneisiin ja vapauttivat minkkejä.- Anonyymi
Sellainenkin media ja tv-kanava oli, AlfaTV, mutta se ajettiin konkkaan! Ikävä kyllä. Sieltä tuli ihan asiallista ohjelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainenkin media ja tv-kanava oli, AlfaTV, mutta se ajettiin konkkaan! Ikävä kyllä. Sieltä tuli ihan asiallista ohjelmaa.
Aivan totta, mutta ajojahti näivetti talouden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881373Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57915
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838