https://rumble.com/v36kxhh-asiantuntija-kehottaa-vhentmn-maailman-vkilukua.html
Salaliitto olikin totta! Kun pässiä viedään ihmisiä nyt. Herätys!
Salaliitto olikin totta!
9
413
Vastaukset
- Anonyymi
Maailma on täpötäynnä erilaisia salaliittoja.
Ne kannattaisi tiedostaa. - Anonyymi
Maailman väkiluku tuleekin vähenemään radikaalisti pienestä syntyvyydestä johtuen.
- Anonyymi
kova paljastus.
- Anonyymi
on se kova juttu.
- Anonyymi
Maailmaan mahtuu kaikenlaisia ihimisiä, jotka elävät omissa valheiden maailmoissa. Petri Paavola levittää koko ajan täysin valheellisia salaliittoteorioita. Hän kaivaa tikulla aina jonkun kaltaisen valheiden maailmassa leijuvan täysin höynähtäneen "asiantuntijan", joka sitten tekee omia epätieteellisiä johtopäätöksiä ja spekuloin olemattomilla uhkakuvilla. Petri Paavolan lahko on tällä hetkellä ehkä Suomen kauhein valhetuutti.
- Anonyymi
kovaa toi juttu maailam ihmisten vähentämisestä. Oli vielä oikea asiantuntija eikä mikään salaliitto hömppä ukko.
Kyllä näitä maailman väkilukua vähentäviä hörhöjä on aina ollut ja vielä varmaan tulee lisää mutta miksi salaliittojutuissa on AINA se oletusarvo että heidän visionsa ja puheensa TOTEUTUU ja ONNISTUU... James Bond elokuvassakin on ollut maailman tuhoajia ja uudelleen tekijöitä jo 60-luvullakin kuten MOONRAKER:issa..
- Anonyymi
tosi raju video nyt aletaan karsimaan väkeä maapallolta.
- Anonyymi
30 kuolemaa jotka olivat rokote seurausta:; https://www.globalresearch.ca/turbo-cancer-nurses-covid-19-mrna-vaccines/5829465
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503774
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342731Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188