Saimi Hoyer asuu metsän kätkössä

Anonyymi-ap

Ilmeisesti ei kehtaa enää käydä julkisilla paikoilla.

51

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saimi nyt kehtaa käydä missä tahansa ja onhan hänellä hyvä seuralainen.

      • Anonyymi

        Jos jonkun vanhanaikaisuudesta pitää olla huolissaan niin Saimin! Sen kampaus on varmaan 60-luvulta, hirveen näkönen Pehkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun vanhanaikaisuudesta pitää olla huolissaan niin Saimin! Sen kampaus on varmaan 60-luvulta, hirveen näkönen Pehkonen.

        Keski-ikäinen karmean näköinen itserakas tyrkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun vanhanaikaisuudesta pitää olla huolissaan niin Saimin! Sen kampaus on varmaan 60-luvulta, hirveen näkönen Pehkonen.

        Saimin peruukki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saimin peruukki!

        Milloin viimeksi katsoit peiliin oletko tyytyväinen näkemääsi? Jos et tarvitse muita arvostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun vanhanaikaisuudesta pitää olla huolissaan niin Saimin! Sen kampaus on varmaan 60-luvulta, hirveen näkönen Pehkonen.

        Lenita kakkonen mutta punainen versio. Typerä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saimin peruukki!

        Millä rahoilla Saimi rakennutti itselle talon samaan aikaan, kun hotelli meni konkurssiin?


    • Anonyymi

      Voisin astua kakkoseen.

      • Anonyymi

        Hän on onnelin kun löysi rakkaan henkilön vierelleen, on ihana ja symppis persoonallinen kun häneen tutustuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on onnelin kun löysi rakkaan henkilön vierelleen, on ihana ja symppis persoonallinen kun häneen tutustuu.

        ...onnelinen....

        Tuskin olet edes nähnyt Saimia.
        Täällä palstalla jaksat kommentoida 24/7.


      • Anonyymi

        Käsitätkö ollenkaan mikä on se kakkonen. Se on peräsuoli, joka ulostaa normaalisti kerran vuorokaudessa kuonaa eli elimistön hylkäämää evästä, josta on tarpeelliset ravinnot otettu pois. Sillä ulosteella on monta eri nimiä: sonta, lanta ja paska. Miksi haluat aina astua likaiseen peräsuoleen?🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on onnelin kun löysi rakkaan henkilön vierelleen, on ihana ja symppis persoonallinen kun häneen tutustuu.

        ...onnelin....

        Kyllä sun pitäisi opetella kirjoittamaan, kysy Saimilta miten se onnistuu.


      • Anonyymi

        Sitähän sinä teet jarkon kanssa joka päivä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on onnelin kun löysi rakkaan henkilön vierelleen, on ihana ja symppis persoonallinen kun häneen tutustuu.

        ...onnelinen...

        Konsonanttivajakki löytänyt jo tällekin saitille kommentoimaan.

        Yleensä roikut siellä Martinan hehkutuksissa, nyt taitaa myös Saimi kuulua sun arkistoihin.


      • Anonyymi

        Sinusta ei ole astujaksi edes ykköseen, Katsos kun sulla on niin mitättömän näköinen kalusto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitätkö ollenkaan mikä on se kakkonen. Se on peräsuoli, joka ulostaa normaalisti kerran vuorokaudessa kuonaa eli elimistön hylkäämää evästä, josta on tarpeelliset ravinnot otettu pois. Sillä ulosteella on monta eri nimiä: sonta, lanta ja paska. Miksi haluat aina astua likaiseen peräsuoleen?🧐

        😂😂😂


    • Anonyymi

      No mitäs se haittaa kettään missä joku asuu?? Jokainen menee omalla tyylillään. Omaperäisimmät yleensä taaplaa siten että menee omiin oloihinsa kuten taiteilijaluonteisilla on usein niin tapana. Itse olen sellainen eli asun metsän keskellä ja hädin tuskin koskaan oon tavannut ihmisiä. Muistakaa mikä on tärkeintä! Tiedätte kyllä mikä on tärkeintä eli tärkeintä on suvaitsevaisuus ja toisena tulee rakkaus ja kolmantena älykkyys.

      • Anonyymi

        Minä itse henkilökohtaisesti taas kertoilemassa satujaan. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä itse henkilökohtaisesti taas kertoilemassa satujaan. 😁

        Ai satuja? Ai oletat että todellisuudessa kommentoija asuu kaupungissa? Että kukaan ei asu metsän keskellä?

        Suomalaisista aika vitun iso osa asuu metsän keskellä.


      • Anonyymi

        Kuitenkin sinne metsän keskelle on vedetty sähköt, että pystyt tekeen koneella kommenteja suolipalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai satuja? Ai oletat että todellisuudessa kommentoija asuu kaupungissa? Että kukaan ei asu metsän keskellä?

        Suomalaisista aika vitun iso osa asuu metsän keskellä.

        No EI ASU !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No EI ASU !

        Ei niin oot oikeassa, mutta siin ei oo mittään vikaa jos haluaa olla erillään muista. Mun mammani aviomies ja mamma asuu metsän keskellä korvessa. Minäkin haluaisin asua metsän keskellä. Siellä tosin on omat riskinsä eli minä ainakin tarvitsisin myös jotain virikettä ja toimintaa vastaisuudessa. Se mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No EI ASU !

        jotktu väheksyy erakkona asuvia tyyliin "noh ne on niitä erakoita jotka tosi omituisia"
        no minä sanon että jokainen ihminen on arvokas sellaisenaan kuin on. Jotkut voi olla taiteellisia ja syrjäänvetäytyviä luonteita eikä se heti tarkoita sitä että olisi joku sarjamurhaaja tai friikki. Monella on hassuja ajatuskuvioita mutta omaa laiskuuttaan eivät ota asioista selvää.


    • Anonyymi

      Metsän keskellä ei tarvitse hävetä velkojaan.

      • Anonyymi

        Miljoonien velat jätti jälkeensä, tuskin velkojat ihan hyvällä muistelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoonien velat jätti jälkeensä, tuskin velkojat ihan hyvällä muistelevat.

        Ei malta metsässä pysyä, kun julkisuus niin kovasti houkuttaa. Jatkuvasti jollain syyllä lärvi lehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoonien velat jätti jälkeensä, tuskin velkojat ihan hyvällä muistelevat.

        Rakensi kuitenkin itselle talon hotellin aikana, mistä rahat? Monet jäivät näppejä nuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoonien velat jätti jälkeensä, tuskin velkojat ihan hyvällä muistelevat.

        Saimi muistetaan juuri noista miljoonaveloista, jotka jäivät maksamatta
        " hotellin johtajalta ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoonien velat jätti jälkeensä, tuskin velkojat ihan hyvällä muistelevat.

        Sen takia saa ihmetellä, että oli rahaa rakentaa talo metsään, eikä talo ole mikään korsu. Sitten jätetään velat yhteiskunnan ja yksityisten maksettavaksi. Olisi painunut Afrikan mustimpaan sarveen perukkiensa kanssa.


    • Anonyymi

      Metsästä on varmaan eläimet kaikonneet, kun kolho "malli" ja variksenpelätin on ilmestynyt paikalle. Mutta totta on, että nauttii julkisuudesta. Jokaisessa ohjelmassa
      selittelemässä konkurssiaan. Liikemiestaidot?

      • Anonyymi

        Onko tämä Saimi oikein opiskellut jotain esim. liiketaloutta tai yleensä muuta kuin omaa pärstäänsä aukonut milloin missäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä Saimi oikein opiskellut jotain esim. liiketaloutta tai yleensä muuta kuin omaa pärstäänsä aukonut milloin missäkin.

        Tuskin on apukoulua käynyt ja on muka sieniasiantuntija. Vai johtaja, ei varmaan tajua mitään liikehommista, mistä helvetistä nämä saavat velkaa, nämä luihut, kutenJetro ja Sanna Kiiski oikeita rupusakkia. Kaikki jätetään vain maksamatta, linnaan ne ennen laitettiin, vaan ei enää.


    • Anonyymi

      Mitä pahaa asua metsän keskellä? Mä ainaki muuttaisin metsän keskelle jos voisin tehdä etätöitä. Mikä ihme aloittajalla on metsiä vastaan?

      • Anonyymi

        hän ilmeisesti vieraantunut luonnosta ja maaseudusta&maaseudun ihmisistä että varmaan vaikuttaa sellaiselta että väheksyy maaseudun ihmisiä


    • Anonyymi

      Juu metsään voi jäädäkkin.

    • Anonyymi

      Ihan vaan ihmettelen. Saimi erosi, teki konkan ja nyt on uusi mies kuvioissa. Miten nää ehtii? Konkurssista uuteen suhteeseen.. Eikö nämä osaa käsitellä asioitaan ja edetä rauhassa?

      • Anonyymi

        Eiköhän ex mies saanut tarpeekseen ja lähti pois metsästä !


    • Anonyymi

      Näyttää ihan Rölli-peikolta joten sopii metsään asumaan.

    • Anonyymi

      Saimi toiminut Kansainvälisenä mallina ja todellakin on sitä vieläkin. Mallin ei tarvitse olla kaunis, vain erikoisen näköinen ja pitkä, kuten Saimi.

      • Anonyymi

        Aika karmean näköinen , sopii variksen pelättimiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika karmean näköinen , sopii variksen pelättimiseksi.

        Jep, kuiva korppu tulee mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kuiva korppu tulee mieleen.

        Voisi jo tulla alas korokkeeltaan, ihan vaan tavisten sekaan, kun oikeasti on nykyään vaan tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika karmean näköinen , sopii variksen pelättimiseksi.

        Noita-akka , sopii hyvin metsään asumaan.


    • Anonyymi

      Ei maalla asuminen ole pakenemista. Elämää on myös kaupunkien ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Onhan sitä, mutta töitä siellä ei liiemmin ole ...eiks niin ?


      • Anonyymi

        Kumpiko oli ensin, maaseutu vai kaupungit? Esimerkki:
        Kustaa Vaasa perusti sataman ja Helsingin kaupungin 12.6.1550 Vantaanjoen suistoon. Kuningas halusi kilpailla Itämeren merikuljetuksista. Helsingin synty on poikkeuksellinen. Se on käytännössä keinotekoinen kaupunki, näyte kuninkaan vallasta.
        Helsingin rakentaminen aloitettiin 1550 Koskelan kylän talonpoikien maalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä, mutta töitä siellä ei liiemmin ole ...eiks niin ?

        Lapissa on parempi työllisyysaste kuin Etelä- Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapissa on parempi työllisyysaste kuin Etelä- Suomessa

        Ehkä sesonkiaikaan, mutta onko ympäri vuoden ? Suurin osa työntekijöistä vain osa-aikaisia tai sesongin mukaan palkattuja, mitä tekevät sen luppoajan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sesonkiaikaan, mutta onko ympäri vuoden ? Suurin osa työntekijöistä vain osa-aikaisia tai sesongin mukaan palkattuja, mitä tekevät sen luppoajan ?

        Lapissa on mm. kaivoksia yms .
        Ei Lappi elä pelkästå turismista


    • Anonyymi

      Näin hänet joku aika sitten telkkarissa ja havaitsin upeat kasvot ja huikea kauneus sokaisi minut melkein hehhe.

      • Anonyymi

        Totta, ja ne Saimin jutut, siinä sitä on älykön asiaa 🥴


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe