Pienipeniksisyys huolestuttaa

Anonyymi-ap

Olen aina ollut huolestunut penikseni koosta,ja minun on vaikea päästä sinuksi tämän asian kanssa.Penikseni lepotilamitta on 4,5 cm,ja erektiomitta on 8 cm,en ole ylipainoinen.Olen saanut naisilta sellaisia kommentteja että en pysty edes normaaliin seksiin kun penikseni on liian pieni.Eikä sekin harrastaminen minullekaan kovin suurta nautintoa tuo.Halusisin vakisuhteen mutta ei se ongelmani johdosta taida onnistua.En tiedä saanko tähän apua mistään,vai joudunko koko loppuikäni murehtimaan tätä asiaa.

1

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peniksenvenyttäjät todella toimivat, mutta se vaatii kärsivällisyyttä ja harjoittelu tekee mestarin. Noilla venyttimillä voi saada periaatteessa kuinka pitkän kalun tahansa, mutta jos ajatellaan että tähtäimessä olisi esim erektionn 12-13cm penis niin uskoisin sen vuodessa parissa onnistuvan, mutta todellakin asialle täytyy omistautua eikä se suurimmalle osalle ole mahdollista.

      Kaikenlaisia virityksiä on olemassa, jossa kalu esim sidotaan venytyksessä reiteen kiinni ja voi täten käydä koulussa tai töissä normaalisti kunhan oppii käyttämään laitteita jossa tosiaan kokemus tekee mestarin.
      Itse venyttelin vuosia enkä pituutta enää tarvitse. nykyään vaan pumppailen penistå paksummaksi ja sekin tuntuu tuovan väliaikaisesti pituutta.
      Teen pumpputreenin esim 20min ja laitan sen jälkeen heti penisrenkaan juureen. Penis pysyy näin vakka koko päivän 1.5-2 kertaa pitempänä kuin lepomitta ilman harjoitusta. Kyllähän tämä väkisinkin lepopituutta ja erektiopituutta pitkässä juoksussa lisää. Minulla yli 10v kokemus asiasta ja lähinnä huvikseni pumppailen kun makeen näköinenhän se iso veltto kulli on ja erektio kovempi ja paksumpi. Seksi tuntuu todellakin ihan erilaiselta kuin ilman mitäään penistreeniä. Tosin en tiedä huomaako naiset mitään eroa. Jonku verran on tullut kehua mukavan/sopivan kokoisesta peniksestä ja itsekin pidän sitä sopivan kokoisena. Naiset eivät todellakaan tykkää liian isoista peniksistä, tosin joillekin ei mikään voi olla liian iso, mutta näillä on paikat revenneet todella pahasti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe