Ketä setä meni Dacia kauppaan

Anonyymi-ap

Ketä oli kattelemassa Daatsioita. Oli uuden karheaa Tusterii, Sanderoo ja Stepwayta. Ei syntynynnä kauppoja mutta Ketä sai kahvia ja nisua. Taitaa Ketä mennä huomennakin ryystämään pannun tyhjäksi. On se setä tuo Ketä :)

28

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sandero on ollut tänä vuonna Euroopan toiseksi ostetuin automalli. Siinä on rahalle vastiketta.
      Niin, se eniten myyty on tietenkin ollut Tesla model Y. Ei taida yllättää.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17973145v

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ennemmin syön vaikka matoja kuin ajan datsialla. Autossa pitää olla sitä jotain, mitä datsiassa ei ole. Olen vakkumaton vw konsernin autojen harrastaja ja todennut että niissä on paras hinta-laatusuhde. Ja minulla on vuosikymmenten kokemus autoista, tiedän niistä paljon ja siksi voin suositella vw konsernin tuotteita.

      • Anonyymi

        Minä taas olen todennut, että aito ja alkuperäinen renault on hyvä. Mihinkään halppis versioon en lankea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen todennut, että aito ja alkuperäinen renault on hyvä. Mihinkään halppis versioon en lankea.

        Minä taas olen todennut, että Dacia on riittävän hyvä. Edellinen autoni oli Renault, ei huono.


      • Anonyymi

        Olen vakkumaton vw konsernin autojen harrastaja ......... Miten voit todeta noin. Niillä on ollut tekniikkamurhheita yllinkyllin, vaihteistovikoja, ketjuongelmia, öljynsyönnit,dieselit oikeita kesäautoja , Audi,VW.t ei niissä näytä pysyvän maalikaan, luultavasti on jätetty pohjamaalinkäyttö pois,muu se kai ei voi olla syynä. Ei tarvitse olla vanhakaan VW ja Audi kun se näyttää jo metsä löydöltä. Skoda näyttää ruostuvan kuitenkin erilailla. Vankkumaton uskosi ei perustu terveeseen faktaan, on päivityksen aika äläkä suosittele kellekkään ,ei edes KETÄLLE !! !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vakkumaton vw konsernin autojen harrastaja ......... Miten voit todeta noin. Niillä on ollut tekniikkamurhheita yllinkyllin, vaihteistovikoja, ketjuongelmia, öljynsyönnit,dieselit oikeita kesäautoja , Audi,VW.t ei niissä näytä pysyvän maalikaan, luultavasti on jätetty pohjamaalinkäyttö pois,muu se kai ei voi olla syynä. Ei tarvitse olla vanhakaan VW ja Audi kun se näyttää jo metsä löydöltä. Skoda näyttää ruostuvan kuitenkin erilailla. Vankkumaton uskosi ei perustu terveeseen faktaan, on päivityksen aika äläkä suosittele kellekkään ,ei edes KETÄLLE !! !!

        Dacistin ostopäätös varsinkaan ei perustu mihinkään faktoihin. Vain ja ainoastaan halpaan hintaan ja sitä "päätöstä" sitten tulisin tuntein puolustetaan. Kukaan järjellä autonsa ostava ei osta katsastustilastojen häntäpäätä pitävää merkkiä, eli daciaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistin ostopäätös varsinkaan ei perustu mihinkään faktoihin. Vain ja ainoastaan halpaan hintaan ja sitä "päätöstä" sitten tulisin tuntein puolustetaan. Kukaan järjellä autonsa ostava ei osta katsastustilastojen häntäpäätä pitävää merkkiä, eli daciaa.

        Kukaan järjellä autonsa ostava ei osta katsastustilastojen häntäpäätä pitävää merkkiä, eli daciaa...................Muutetaan tuotä vähän . Miten piru tuota voi käsittää että Suomenkansa on noi sokeita ja kuuroja että ostaa VW/Audi.n tuotteita joissa remontikassa vie ihmiset rahallisesti perikatoon. Kun ei vielä ole päässyt autolainasta niin täytyy otta vielä jatkolainaa korjauksiin,vaihdelaatikoita ,ketjuremontteja ,moottoriremontteja ,korjausmaalauksia .Dacian pallonivelet ja raidetangon päät maksaa karkeasti sanottuna yhden Volskun öljyfiltterin hinnan. Jatka vain samaan malliin ,en ole kateellinen


      • Anonyymi

        Olen vakkumaton vw konsernin autojen harrastaja........Se on kuule Spede Pasasen sanoin KURJUUDEN MAXIMOINTIA !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen todennut, että aito ja alkuperäinen renault on hyvä. Mihinkään halppis versioon en lankea.

        Minä taas olen todennut, että aito ja alkuperäinen renault ........No riippuu vähän millä Renaultilla ajelee. Minun oma arvostus Renaulteissa on että 90 luvun jälkeen Renault on ollut koriltaan aikalailla ruosteeton ja hyvä maalipinnaltaan. Kuuluu kyllä parhaisiin siinä suhteessa. Vikoja niissäkin on kuin muissa.. Isommat Renaultit esim. Megane on hiljainen, Cliot ovat saaneet melua 3 ja 4 malleissa ,kakkosmalli oli parempi ( karkealla öljysoralla). Kyllä Daciakin on koriltaan vanhempanakin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistin ostopäätös varsinkaan ei perustu mihinkään faktoihin. Vain ja ainoastaan halpaan hintaan ja sitä "päätöstä" sitten tulisin tuntein puolustetaan. Kukaan järjellä autonsa ostava ei osta katsastustilastojen häntäpäätä pitävää merkkiä, eli daciaa.

        Dacistin ostopäätös varsinkaan ei perustu mihinkään faktoihin. Vain ja ainoastaan halpaan hintaan .....Dacian kohdalla näyttää olevan että kun takuu on ohi niin kukaan ei tutki etupään niveliä ennen katsastusta ja kun niitten kestoikä on (laatuosilla ja maanteitten kunto huomioiden ) 100000-120000km niin se tulee äkki yllätyksenä takuun jälkeisinä vuosina . Tässä asiassa ei kuitenkaan Renaultin omistajien paukutella henkseleitä ,eikä myöskään . nykyajan Peugeotit ja Citroenit pääse kuin vähän pitemmälle. Dacia /Renault etupään osat paljolti samoja, kustannuksiltaan halpoja,helppo työjellä niitten parissa ja etupään säätö ja taas paanalle. Muuta paljon ei sitten tapahdukkaan ,yleisesti ottaen kyse on useimmiten pikkuvioista. Ketjuongelmat saattaa olla tänään jo paremmin !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistin ostopäätös varsinkaan ei perustu mihinkään faktoihin. Vain ja ainoastaan halpaan hintaan .....Dacian kohdalla näyttää olevan että kun takuu on ohi niin kukaan ei tutki etupään niveliä ennen katsastusta ja kun niitten kestoikä on (laatuosilla ja maanteitten kunto huomioiden ) 100000-120000km niin se tulee äkki yllätyksenä takuun jälkeisinä vuosina . Tässä asiassa ei kuitenkaan Renaultin omistajien paukutella henkseleitä ,eikä myöskään . nykyajan Peugeotit ja Citroenit pääse kuin vähän pitemmälle. Dacia /Renault etupään osat paljolti samoja, kustannuksiltaan halpoja,helppo työjellä niitten parissa ja etupään säätö ja taas paanalle. Muuta paljon ei sitten tapahdukkaan ,yleisesti ottaen kyse on useimmiten pikkuvioista. Ketjuongelmat saattaa olla tänään jo paremmin !!!

        Jatkoa tuohon Dacian etupään niveliin. Ei se Dacia ja Renault ole oikeastaan sen kummempi jos vertaa pieniä Aasialais autoja 110000-120000km alkaa jo olla vaihtoaika, eikä kaikki Skodatkaan ( Fabia) tahdo pästä kuin 130000km ja se työ alkaa sielläkin. Ainoa ero on että joillain automerkeillä on pitkän pitkä takuu ja ne väljyydet tulee esiin jo huolloissa ja toisilla automerkeillä on ilmaisia testejä ennen katsastusta ja ne keritään huomata ajoissa . Tällaista ne katsastustilastot on, ei siinä ole mitään ihmettelemistä


    • Anonyymi

      Tää on just tätä! Olen kautta rantoin kertonut että elkää sortuko datsiaan koska se on vain halpuutettu rellu. Ostakee aito, se on jälleenmyynnin osalta helpompi realisoida kun tulee aika vaihtaa auto. Ketä saattoi käydä katsomassa daatsioita mutta onneksi se jäi vain kahvin ryystämisen asteelle ja nisun syömiselle. Onneksi Ketä ei ostanut daatsiaa, onneksi.

      • Anonyymi

        Onneksi ostin joitain vuosia sitten uuden Dusterin, johon olen tyytyväinen. Se ei kuulu minulle, jos Ketä ei Daciaa ostanut. Niin myös te muut, ostakaa mitä haluatte, jos maksukykyä löytyy.


      • Anonyymi

        Eihän sitä Daciaa koskaan tulekkaan jos menee koko ajan aina "kauttarantain ". Liikkeethän ovat enemmän sisämaahan päin. En ole vielä nähnyt yhtään autoliikettä rannalla lähellä vesirajaa. Ne olisivat tulevaisuudessa vaarassa tämän ilmastolämpeämisen takia kun vesi saattaa nousta yli äyräitten. Tää on just tätä.


      • Anonyymi

        Ostakee aito, se on jälleenmyynnin osalta helpompi realisoida...............Jaa että Realisoida, Dacialla on parempi jälleenmyynt arvo ,silloin ei edes puhuta realisoinnista !


    • Anonyymi

      Suomalainen kysyy, "kuka setä", ei "ketä setä".

      • Anonyymi

        Suomalainen kysyy, "kuka setä"........Ketää ei ole kuin yksi . Hänellä on henkilötunnus numeroitakin kaksi enemmän kuin muilla (siis suomalaisia) !!


    • Anonyymi

      No Ketä oli katselemassa oikeita autoja mutta uupui rahaa. No monethan säästää kotona kahvissa kun käy joka toinen päivä höpöttelemässä uuden auton ostosta automyyjän luona !

    • Anonyymi

      Ketä setä on varmaan katunut kun kaupat jäivät tekemättä,muuten olis päässyt oravametille kauemmaskin ,,nyt joutuu ampumaan oravatkin varmaan pirtin ikkunasta !!

    • Anonyymi

      Ketä setä on kaukaa viisas. Sitä ei perus dacisti tajuakkaan. Ketä käy ryystämässä kahvit autokaupassa koska se on ilmaista, samoin tuore nisu. Eipähän tarvitse ostaa kahvia kaupasta niin paljon ja taas säästyy rahhoo. Ketä on aika vekkuli setä, vai mitä :)

      • Anonyymi

        Ketä on aika vekkuli.....näinhän se on !!


    • Anonyymi

      Olen melko varma että Ketä sedällä oli taksikortti jo silloin kun Kiviset ja Soraset ajelivat pölkkyautolla pillurallia raitilla. hän varmaan tänään ajattelee, Oi niitä aikoja ,mutta millähän ne ennen ajoi kun ei ollut Daciaa!!

    • Anonyymi

      Ketä sai kahvia ja nisua. Taitaa Ketä mennä huomennakin ryystämään pannun tyhjäksi....... Osta jo välillä kotiinkin ainakin yksi kahvipaketti,ei se liikaa ole jos paketin vuodessa ostaa itse,muuten paljastat itsesi tuollaisilla teoillasi siellä autoliikkeessä !

      • Anonyymi

        Ketä on nuuka setä. Ei siitä kahvista kannata maksaa kun saa ilmaiseksi aitoliikkeestä. Nisukin maistuu paremmalle kun sitä saa ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä on nuuka setä. Ei siitä kahvista kannata maksaa kun saa ilmaiseksi aitoliikkeestä. Nisukin maistuu paremmalle kun sitä saa ilmaiseksi.

        Ketä sedällä meni pakki sekaisin. Tuli ryystettyä Dacia kaupassa pannullinen juhla-mokkaa. Nyt ketä sedällä on flunssa, pitää pitää pari päivää paussia ja sitten taas katselemaan Daatsioita liikkeeseen.


    • Anonyymi

      On se setä toi Ketä. Taitaa Ketällä olla autokuumetta kun nuin Daatsia kaupassa pyörii.

    • Anonyymi

      Jogger jo kangastelee kirkkaana mielessä. Siinä olisi jo hyvin tilaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe