Tule nyt antamaan vähän rakkautta mulle.
Rakastatetaan sillee ihanasti toisiamme ja mietitään niitä muita asioita sitten myöhemmin.
Ollaan vaan sillee sotakirveet haudattuina hetken ja nautitaan vaan toistemme seurasta ja hierotaan rauhaa ja toisiamme ja söpöillään ja sillee.
Niinku unohdetaan kaikki muu hetkeksi ja ollaan vaan kuin rakastavaiset.
Oisko hiukan ihanaa vaan hetki olla ja kuherrella miettimättä mitään muuta kuin meidän yhteistä hyvää oloa ja eloa ja sitä hetkeä joka jaetaan?
Sitten voidaan taas myöhemmin vähän äksyillä, jos sä kerran tahdot ja oot sellanen luonteeltas.
Mut sitten sä tiedätkin jo että sä oot se ongelma enkä mä ja sun täytyy muuttua eikä mun, taikka voidaan asiasta tietenkin keskustellakin, mutta ongelma olis siten niinku sun puolellas, ku mä oon rauhaa rakastava ja ihana ja sä olisit se tulinen ja tempperamenttinen.
Senkin tulisuuden ja tempperamentin voisit hyödyntää meidän rakkaus sessioissamme meidän yhteiseksi hyväksi ja nautinnoksi.
Mä osaisin niin hyvin ohjastaa sun energiaasi, mut sun tarttis vähän niinku antautua mun ohjastettavaksi.
Oot kuitenkin sellainen että tykkäisit mut et tahtois antautua, mut samalla tiedät että se olis meille molemmille parasta.
Väkisin et tykkäis mut ehkä tahtoisit kuiteski että jonkinlainen kulissi taikka imago tms. säilyis..
Et uskalla kysyä sitä suoraan, mutta toivoisit sitä tietenkin.
Et sä halua sanoa että "ota mut" vaikka toivoisitkin sitä.
Siks mun tarttis varmaan vaan tehdä mitä pitää, mut en oo varma yhtään onko sulla huumorintajua, kun kerran toivot sitä mutta sanot toista.
Mut mä nyt unlockaan vähän sua ja sun ajatusmaailmaas, mitä musta ja meistä ajattelet.
ja se on vain meidän välinen juttu, eikä toimi kenenkään muiden kanssa, koska se on meidän välistä kemiaa.
:)
Nainen, sinä mysteerinen siellä jossain
210
4927
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks oo ihanaa, ku mä tiedän ja tunnen sut niin hyvin?
Ehkä sua se vähän ärsyttääkin miten niin voi olla, vaikka et oo mitään oikeestaan edes kertonut.
Nyttenkin täällä kerron susta ja sä ihmettelet mistä tiedän.
Kato beibi, sä oot luotu mulle ja siks sä oot täydellinen ja täytät kaikki mun toiveeni ja unelmani ja mä sun.
;)
Ehkä sä tykkäätkin tästä tavasta kun sulle kerron aika suoraan ja siten sulla ei ole mitään salaisuuksia joita voisit multa salata.
Toisaalta sua vähän pelottaa mutta hyvällä tavalla.
Olet kiinnostunut ja hiukan arka tässä vaikka se ei sopis sulle ja siihen minkälaisen kuvan tahtoisit itsestäsi antaa.
:)- Anonyymi
SÄ niin haluat taas olla oikeassa ja pikkusen parempi kun mä. Mutta kun et ole. Ja se on kova juttu sun egolle. Sua ärsyttää kun olen periksiantamaton jääräpää, Hei mutta niin olet sinäkin. Kaksi jääräpäätä inttää milloin mistäkin eikä kumpikaan haluaisi taipua tai antaa periksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SÄ niin haluat taas olla oikeassa ja pikkusen parempi kun mä. Mutta kun et ole. Ja se on kova juttu sun egolle. Sua ärsyttää kun olen periksiantamaton jääräpää, Hei mutta niin olet sinäkin. Kaksi jääräpäätä inttää milloin mistäkin eikä kumpikaan haluaisi taipua tai antaa periksi.
Aiotko tulla inttämään vastaan vai teeskenteletkö ettei tuntunut missään?
- Anonyymi00181
Tiedän,että tunnet mut kokonaan. Ei ole asiaa mitä et tietäisi musta. Luet mua kuin avointa kirjaa. Tykkään kyllä,kun kerrot asioista. Tehdään unelmista totta. Vihdoinkin.
- Anonyymi00187
Anonyymi00181 kirjoitti:
Tiedän,että tunnet mut kokonaan. Ei ole asiaa mitä et tietäisi musta. Luet mua kuin avointa kirjaa. Tykkään kyllä,kun kerrot asioista. Tehdään unelmista totta. Vihdoinkin.
Vastasit vanhaan viestiketjuun, mutta olipa sopiva ketju. :)
Kerro joku yhteinen juttu, ollaanko "ne" jäärikset?
- Anonyymi
Joo,mua inhottaa olla kaukana toisistamme. En ole äksy,vaikka sen kuvan on voinut saada😊 usein,ympäristön ärsykkeisiin vaan reagoin. Oikeasti olen myös rauhaa rakastava,tempperamenttinen kyllä:)
- Anonyymi
On mulla huumorintajua,tee jotain;)
- Anonyymi
Se on temperamentti. Yksi pee.
- Anonyymi
Temperamentti. Oikeinkirjoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla huumorintajua,tee jotain;)
Tee itse.
Tää niinku alko iha hiton "kuumottavasti" mut sit lopahti.. ei vittu..
- Anonyymi
Haha noin just, aika nopeesti tuli lässähdys.
Anonyymi kirjoitti:
Haha noin just, aika nopeesti tuli lässähdys.
Mut sitten sä tiedätkin jo että sä oot se ongelma enkä mä ja sun täytyy muuttua eikä mun, taikka voidaan asiasta tietenkin keskustellakin, mutta ongelma olis siten niinku sun puolellas, ku mä oon rauhaa rakastava ja ihana ja sä olisit se tulinen ja tempperamenttinen...
tää vähä lässäytti...- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Mut sitten sä tiedätkin jo että sä oot se ongelma enkä mä ja sun täytyy muuttua eikä mun, taikka voidaan asiasta tietenkin keskustellakin, mutta ongelma olis siten niinku sun puolellas, ku mä oon rauhaa rakastava ja ihana ja sä olisit se tulinen ja tempperamenttinen...
tää vähä lässäytti...Saiko se asia sinut tulistumaan ja tempperamenttisikin nousemaan esiin?
Tuliko siitä ongelma?
;) Anonyymi kirjoitti:
Saiko se asia sinut tulistumaan ja tempperamenttisikin nousemaan esiin?
Tuliko siitä ongelma?
;)Siis mistä tuli ongelma? luoja sentään kun mysteerisiä kirjotuksia jatkuvasti..
aamukahvia vasta hörpin simmut ristissä tääl, ja koitan miettii mitlä näist kaikista mun pitäis osaa lukee "rivien välistä"
katos pitkät piuhat..
Kyl ne unet kertoo paljon, heräsin jossai välis ja "tajusin" miten pitäis joku lukee, tavallaa, viel pitää keksii se että mil perusteil valitsen "sanat" jotka luen..- Anonyymi
Siis mistä tuli ongelma? luoja sentään kun mysteerisiä kirjotuksia jatkuvasti..
aamukahvia vasta hörpin simmut ristissä tääl, ja koitan miettii mitlä näist kaikista mun pitäis osaa lukee "rivien välistä"
katos pitkät piuhat..
Kyl ne unet kertoo paljon, heräsin jossai välis ja "tajusin" miten pitäis joku lukee, tavallaa, viel pitää keksii se että mil perusteil valitsen "sanat" jotka luen..Jos vaan lukisit ihan rivi riviltä.
:) Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan lukisit ihan rivi riviltä.
:)Blaah... Oikeesti jos tääl ois mulle jotain, niin hän vois laittaa sen kyl suoraankin irl.
Ei vaan nyt jaksais harhailla tai mitää. On muutakin hommaa ku kökkii jossai palstalla.- Anonyymi
Blaah... Oikeesti jos tääl ois mulle jotain, niin hän vois laittaa sen kyl suoraankin irl.
Ei vaan nyt jaksais harhailla tai mitää. On muutakin hommaa ku kökkii jossai palstalla.No mene tekemään sitten ja tulet myöhemmin takasin kökkimään kun taas jaksat.
No mene tekemään sitten ja tulet myöhemmin takasin kökkimään kun taas jaksat.
:)Jösses!! Ei oo kohta enää aikaa. Ja totta puhuakseni en usko että ois mulle mikään, tai et hän ois tääl.., täällä joku nyt vaa tykkää hämmentää. Ihan vaan koska muutoin olis jo tullu ihan kunnon tunniste.
- Anonyymi
Jösses!! Ei oo kohta enää aikaa. Ja totta puhuakseni en usko että ois mulle mikään, tai et hän ois tääl.., täällä joku nyt vaa tykkää hämmentää. Ihan vaan koska muutoin olis jo tullu ihan kunnon tunniste.
Pitää välillä hämmentää, ettei pala pohjaan.
:)No alkaa palaa pohjaan kyl jo... Kaikki täällä.. tai siis palstalla. Eli jos ei tuu oikeeta tunnistetta pikasesti, ni heihei. sit on enää irl mahdollisuus.
- Anonyymi
No alkaa palaa pohjaan kyl jo... Kaikki täällä.. tai siis palstalla. Eli jos ei tuu oikeeta tunnistetta pikasesti, ni heihei. sit on enää irl mahdollisuus.
Et oo kuitenkaan tosissasi, ehkäpä heihein jälkeen edelleen jatkat palstailua.
Mutta jos sinulla on irl joku tietty, tee sen eteen voitavasi, jotta voit hänet saavuttaa.
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaan lukisit ihan rivi riviltä.
:)Niinhän nää jännäihmiset mies lueskelee näitä sinun yksinkeskusteluitas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko siitä ongelma?
;)Millon toisen temperamentti on ongelma, eikö siihen tarvita kaksi tai useampi?
Anonyymi kirjoitti:
Et oo kuitenkaan tosissasi, ehkäpä heihein jälkeen edelleen jatkat palstailua.
Mutta jos sinulla on irl joku tietty, tee sen eteen voitavasi, jotta voit hänet saavuttaa.
:)Saatanpa jatkaa, tai sit en.
Oon tainnut tehdä voitavani irl, jo niin paljon et varmaan kohta saa syytteen. :)
tyhmäähän tää on, kun oikeesti ei ole mahollista että toinen palstailis, tai olis muutenkaan "netin toisessa" päässä. Käytännössä se ei ole mahollista. Ellei sit hän ois... no en usko. Tai palstahulluden ja harhailun jäljiltä voisi ehkä uskoakin et oisi, hän voisi sen tehdä.. Menipäs sekopäiseksi..
Huijata voi tarpeen vaatiessa..
Mitäpä sitä ei ihminen tekis..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko siitä ongelma?
;)Siis temperamentti. Yksi pee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko siitä ongelma?
;)Temperamentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko siitä ongelma?
;)Sulla ei nouse mikään tarpeellinen esiin
- Anonyymi
Jösses!! Ei oo kohta enää aikaa. Ja totta puhuakseni en usko että ois mulle mikään, tai et hän ois tääl.., täällä joku nyt vaa tykkää hämmentää. Ihan vaan koska muutoin olis jo tullu ihan kunnon tunniste.
Elämän loppusuora.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)Rakastan ruoanlaittoa. Ööööööö.
- Anonyymi
Mitäs tästä ajattelit sillon... kukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)tais palaa pohjaan ja kiehuu pahasti yli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko siitä ongelma?
;)Naispuolinen kirjottaa ja saa muutaman euron päivärahaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naispuolinen kirjottaa ja saa muutaman euron päivärahaa😂
Ai toi aloittaja on nainen itsekin 😆
- Anonyymi
Siis mistä tuli ongelma? luoja sentään kun mysteerisiä kirjotuksia jatkuvasti..
katos pitkät piuhat..
Kyl ne unet kertoo paljon, heräsin jossai välis ja "tajusin" miten pitäis joku lukee, tavallaa, viel pitää keksii se että mil perusteil valitsen "sanat" jotka luen..Vielä ku noi mysteerikijoitukset eivät ole sinulle originaalirääpäle edes suunnattuja mutta kuitenkin ampaiset niitä aina omimimaan itsellesi
Sivusta - Anonyymi
Tällä aloittajalla on aina sama juttu. Aloittaa muka niin kauniisti, mutta teksti degeneroituu aina loppua kohden jonkinasteiseen manipulointiin.
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ku noi mysteerikijoitukset eivät ole sinulle originaalirääpäle edes suunnattuja mutta kuitenkin ampaiset niitä aina omimimaan itsellesi
SivustaMitä vttua sä tuut rääpii päätäs mulle
vuoden vanhaan kirjoitukseen???
Kelle nää sitten oli suunnattu?
Sulleko?
Mistä sä voit tietää mikä oli ja kenelle
näistä tän aloittajan jutuista???
Kyllähän toi mustistelu tuli selväksi
viime vuoden puolella hyvin ja useinkin.
Ja itseasiassa vieläkin sen huomaa...
Ps
Mut silti tän aloittajan kanssa mulla oli
tän jälkeen paljon paljon kaikkea
♡ ihanaa ja kivaa ♡Anonyymi kirjoitti:
Vielä ku noi mysteerikijoitukset eivät ole sinulle originaalirääpäle edes suunnattuja mutta kuitenkin ampaiset niitä aina omimimaan itsellesi
SivustaJa silti se pyysi että tuun takasin tähän
kun oon hoitanut muut asiat...
- Anonyymi
Luuletko oikeasti että joku on niin tyhmä että sille menee läpi tuollainen sepustus🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Menee menee, osuu kyllä.
hän lukee ja hiukan hymyilee, ehkä hieman pudistaa päätään mutta samalla on samalla aaltopituudella ja ihan hyvä meininki.
Se on kuin sisin ja ulkokuori ja mä kerron mitä siellä sisimmässä on, enkä sitä mikä ulospäin näkyy.
Ja meillä kemiat vaan synkkaa ja kumpikin ymmärtää sitä huumoria, mikä on kätketty. Anonyymi kirjoitti:
Menee menee, osuu kyllä.
hän lukee ja hiukan hymyilee, ehkä hieman pudistaa päätään mutta samalla on samalla aaltopituudella ja ihan hyvä meininki.
Se on kuin sisin ja ulkokuori ja mä kerron mitä siellä sisimmässä on, enkä sitä mikä ulospäin näkyy.
Ja meillä kemiat vaan synkkaa ja kumpikin ymmärtää sitä huumoria, mikä on kätketty.Joo, ihan ku ois tääl joku valvontakamera ku tiiät miten reagoin toho aluks.. mitä vittua iha oikeesti... Joku oikeesti hämmentää soppaa.. Ja ei en oo hullu vaik bibo oon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee menee, osuu kyllä.
Ja meillä kemiat vaan synkkaa ja kumpikin ymmärtää sitä huumoria, mikä on kätketty.Mä niin tykkään susta.
- Anonyymi
Joo, ihan ku ois tääl joku valvontakamera ku tiiät miten reagoin toho aluks.. mitä vittua iha oikeesti... Joku oikeesti hämmentää soppaa.. Ja ei en oo hullu vaik bibo oon..
Taas on mies keksinyt itelleen uuden mielikuvituskaverin, fantastista🥱
Anonyymi kirjoitti:
Taas on mies keksinyt itelleen uuden mielikuvituskaverin, fantastista🥱
Mä tiiän onneks ite etten oo mielikuvitusta.
Hullu sekopää varmasti joo, mutta aivan totta.
Ikävä kyllä, joidenkin mielestä.
Löytyyhän musta kuvakin jossain muualla :) ja yhteyskin onnistuu muualla
jättää vaan ton alun nimimerkistä pois..originalpieninainen kirjoitti:
Mä tiiän onneks ite etten oo mielikuvitusta.
Hullu sekopää varmasti joo, mutta aivan totta.
Ikävä kyllä, joidenkin mielestä.
Löytyyhän musta kuvakin jossain muualla :) ja yhteyskin onnistuu muualla
jättää vaan ton alun nimimerkistä pois..Onhan tää vähä ehkä pelottavaa, että joku ano on kyllä jo osannut yhistää mut ihan muhun itteeni..
- Anonyymi
Joo, ihan ku ois tääl joku valvontakamera ku tiiät miten reagoin toho aluks.. mitä vittua iha oikeesti... Joku oikeesti hämmentää soppaa.. Ja ei en oo hullu vaik bibo oon..
Pipo päässä vai
Bi-po- härö? Anonyymi kirjoitti:
Pipo päässä vai
Bi-po- härö?Sekä että varmaan.. talvisin on pipo päässä.. hah..
- Anonyymi
Vattuuko niilä kameroilla yms vakoiluohjelmilla on välii.
Roger Moore oli hyvännäköinen.
Hänhänhänhän ne on asentanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä niin tykkään susta.
En kuitenkaan niin osaa pyöritellä vaan tässäkin*nyt alkuun menin lankaan. Miten liekin eikä katsoin väärin, mutta lämmittää tieto, että jos oisi(5) ollut lähellä taustalla pidempään ehkä ja jos kuin kauan.. Sitenhän mun ei edes tarvis avata oletus(aika alun rb-)aiheesta tuttava-anu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuitenkaan niin osaa pyöritellä vaan tässäkin*nyt alkuun menin lankaan. Miten liekin eikä katsoin väärin, mutta lämmittää tieto, että jos oisi(5) ollut lähellä taustalla pidempään ehkä ja jos kuin kauan.. Sitenhän mun ei edes tarvis avata oletus(aika alun rb-)aiheesta tuttava-anu
Jos täällä ei merkit itsestään muutu, niin (*) Sittenhän mun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee menee, osuu kyllä.
Ja meillä kemiat vaan synkkaa ja kumpikin ymmärtää sitä huumoria, mikä on kätketty.Juu. Mua hymyilyttää ääneen.
- Anonyymi
Sekä että varmaan.. talvisin on pipo päässä.. hah..
Punainen
- Anonyymi
Onhan tää vähä ehkä pelottavaa, että joku ano on kyllä jo osannut yhistää mut ihan muhun itteeni..
Itse kerroit juuri?
Anonyymi kirjoitti:
Menee menee, osuu kyllä.
Ja meillä kemiat vaan synkkaa ja kumpikin ymmärtää sitä huumoria, mikä on kätketty.Tää on edelleen hämmentävää....
- Anonyymi
Mukavia haaveita. Vähän samoja mietin itsekin. Että jos joskus oltais miehen kanssa niinkuin Ahvenanmaa. Olis mahtavaa, jos olis joku jonka kanssa mennä ja tehdä. Ilman ikuisia valtataisteluita ja kolmansia osapuolia. Onkohan tuo liikaa toivottu.
- Anonyymi
Demilitarisoitu vyöhyke..? 🤔
- Anonyymi
Mä kuljen Ahvenanmaalle tai Eurooppaan ilman poikaystävää.
- Anonyymi
..naismies + naismies Ahvenanmaalla
- Anonyymi
Oikeesti sä olet lempeä, mutta et sitä mielelläsi niin näytä.
Vähän kuin herkkä, mutta et tahtoisi tai kehtaisi kenenkään nähden itkeä.
Sinulla on ne ominaisuudet joita et näytä, mutta sinulla ne on ja minä voin ne sinusta tuoda esiin ja sinä uskaltaisit ne itsekin tuoda esiin seurassani.
Sellaista.
OTA MUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUULET SÄ! Nyt sanoin sen mitä oon salaillut!
- Anonyymi
Kiitos. Ja, kyllä, tykkään, ja sanoin jo teininä suoraan, että tykkään, että mut myös otetaan...Ja, hymyilen, kyllä...
- Anonyymi
Oot ihan hassu.. :)
- Anonyymi
Uskomatonta potaskaa.
- Anonyymi
Varsinainen iskuyritys: "Sä tiedätkin jo että sä oot se ongelma enkä mä ja sun täytyy muuttua eikä mun, taikka voidaan asiasta tietenkin keskustellakin, mutta ongelma olis siten niinku sun puolella." Oikein huokuu romantiikka tuosta. :D
- Anonyymi
Niin huokuukin.
Nainen vastaisi, että: sinä todella tunnet minut, eikä meillä ole salaisuuksia.
Ja mä osaisin käsitellä häntä oikein ja hän tietää sen.
;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin huokuukin.
Nainen vastaisi, että: sinä todella tunnet minut, eikä meillä ole salaisuuksia.
Ja mä osaisin käsitellä häntä oikein ja hän tietää sen.
;)Mitä tarkoitat rakas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat rakas?
Ehkä sitä, että osaan käsitellä häntä juuri niin kuin hän toivoo, mutta ei itse osaa sitä näyttää taikka pyytää.
Ja hän tiedostaisi sen asian.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitä, että osaan käsitellä häntä juuri niin kuin hän toivoo, mutta ei itse osaa sitä näyttää taikka pyytää.
Ja hän tiedostaisi sen asian.
:)Ootko ihan vaan simssiä tms koskaan ajatellu alkavas pelaamaan?
- Anonyymi
You know me well.. 😏
- Anonyymi
Ei.
Ei.
Ei.
Et ole originelli.
Ei nainen ole mysteeriolento, tai bipolaarinen (tai muu diagnoosi) äksyilijä ja mies rauhallinen.
Nainen ei osoita huumorintajun puutetta, jos kysymättä "otetaan".
Kyllä moni nainen/ihminen voi toivoa saavansa ottaa ihastuksensa, mutta ei tee niin, koska ikinä ei ole varma.
Ja jos on ongelmia, ei ole välttämättä halua tai ihastustakaan.
Hän ei ole äksy eikä ongelma.
sinä olet. Todella alentavaa settiä.- Anonyymi
Entä jos hän sanookin: sinä tunnet minut hyvin.
Entä jos hän ei tunnekaan itseään mitenkään alennetuksi vaan huomioon otetuksi niitä syvimpiä ajatuksia myöden?
Entä jos hän tietää ja ymmärtää asian eikä kiellä sitä?
Se onkin niiden kahden välinen asia, heidän jotka toisiaan ymmärtävät.
Niin hänen performanssit naisista menee kyllä aika äärilaitoja pitkin ja se on elämän myrskyjä kohtaamattomille uskottavaa
- Anonyymi
Toi setti on juntti ilmaisu.
- Anonyymi
Muuten aika seiskan tason kirjoitusta, mutta toi settiä pilasi.
Kutonen.
- Anonyymi
Täällä on niin estoista ja huumorintajutonta porukkaa.
Sääliksi käy...
Mitähän he täältä yleensä etsii kun ei ainakaan ikävä näytä olevan ketään.
Palstoja riittää mutta kaikki tunkee tähän ikävä palstaan pätemään.
Sopulilauma! - Anonyymi
En luottaisi ihmiseen jolta tulee noin paljon tekstiä
- Anonyymi
❤️💕💜hyvä kommentti
- Anonyymi
Näät mun sisimpään. Suojaan itseäni paljon ettei mua satutettais.
- Anonyymi
Et todella tunne.
- Anonyymi
Onneksi olet niin pelkuri, että et uskalla ottaa edes ko. naiseen suoraan yhteyttä. Tällaisen itsekeskeisen, narsistisen, hyväksikäyttöpyrkimystä huokuvan tuotoksen kirjoittajan seura ei ole hänelle hyväksi, vaikkei hänellä mitään tunteita pelissä taida ollakaan.
- Anonyymi
Ohjausta olis kato tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjausta olis kato tarjolla
Luin että ohjusta.. 🤣
🦋 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin että ohjusta.. 🤣
🦋Älä toivo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin että ohjusta.. 🤣
🦋Turha toivoa ohjusta.
- Anonyymi
Minä ainakaan ole mikään temperamenttinen hiljainen tallukka.
- Anonyymi
Jos minulle suutahtaisit ja lähtisit toiseen huoneeseen omaan rauhaasi, niin kuitenkin toivoisit minun sielläkin kanssasi olevan.
Tulevan lähellesi kietomaan käteni ympärillesi juuri silloin, kun tahtoisit ottaa etäisyyttä.
Vaikka sanoin vastustaisit ja toivoisit minun lähtevän, niin tarttuisit kuitenkin käteeni ja pitäisit kiinni etten lähtisi.
Tahtoisit minun riisuvan kiukkusi yltäsi ja mitä kauempana tahtoisit tilanteessa olla, niin sitä lujemmin tahtoisit minun kiinni sinussa olevan.
Ajattelisit, kunpa näkisit tunteeni jota en tahtoisi sinulle näyttää ja kunpa samalla olisit sokea sille minkä sinulle näytän.
Kun suutelen kaulaasi ja kysyn onko nyt hyvä, sinun kiukkusi valuu maahan jalkoihimme tallattavaksi ja olemme lähempiä toisillemme kuin koskaan aiemmin.
Tuota toivoisin. En saa tuota rakkautta nyt.
- Anonyymi
Tää ehkä vähän saattoi osua.
- Anonyymi
Voi herranjestas tätä soopaa
- Anonyymi
No nyt. Tällaista sen kuuluisi just olla.
Näin.
Jatka jatka...
- Anonyymi
Meidän välillämme olisi sitä magiaa, jota olet etsinyt ja toivonut löytäväsi.
Sitä jotain, josta olet sisimmässäsi haaveillut ja tekisit mitä tahansa sen löytääksesi ja saadaksesi omaksesi.
Eikä sinun tarvitse kuin antautua ja antaa itsesi kaikkineen.
Ja sinä tulisit sen tuntemaan, että en halua enkä tarvitse sinulta mitään muuta kuin sinut.
Voi rakas.. kumpa kaikki olisi nuin helppoa.
- Anonyymi
Kyllä osaat kiusata naisia täällä.Taidat olla se Eedenin käärme?😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka siitä tekisi vaikeaa, ellemme me itse?
Kuinka helppoa se olisikaan ja vaivatonta vain päästää kaikesta muusta irti ja heittäytyä täysin kaikkineen siihen ja sen vietäväksi, mitä todella toivoo ja tahtoo.
On niin paljon asioita jotka sitovat ja estävät, kahleita jotka kahlitsevat, niin paljon huomioon otettavaa.
Vaikka tahtoisimme kaiken antaa sen puolesta, jota todella tahdomme ja haluamme ja joka todella meille merkitsee ja tekee elämämme täydelliseksi, niin sinä hetkenä kaikki muu josta tahtoisimme irti päästää, tulee meille tärkeämmäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä osaat kiusata naisia täällä.Taidat olla se Eedenin käärme?😘
Tai sitten olen se, joka sanoo sille käärmeelle: päästä irti ja anna tänne.
;) - Anonyymi
Just näin.
Jatka jatka ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nui. Nuin.
Kirjoita suomea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nui? Nuin?
Kirjoita suomea. - Anonyymi
Jestas näitä kirjoituksiasi! :D Tuntuu että voisit olla hän mies, mutta en ikinä siis IKINÄ voisi ajatellakaan että hän oikeasti kirjoittaisi tällaisia asioita jonnekin..Tai olisi tuollainen jokseenkin syvällinen runosielu!
- Anonyymi00185
Haaveet, eikä unelmat vaan ole totta, vaan satua.
Harmi.
Hukkaan meni koko elämä............
- Anonyymi
Maksetaanko sulle tästä? Oot varmaan joku Mode joka runoilee jonninjoutavia.
- Anonyymi
Ei tästä makseta vaikka oonkin koko maailman Mode.
Anonyymi kirjoitti:
:)Mitähän psykoterapeuttisi ja lääkärisi tuosta sanoisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän psykoterapeuttisi ja lääkärisi tuosta sanoisi?
Polvistuisi edessäni ja anoisi armoa.
Anonyymi kirjoitti:
:)Ja, sitten kirves viuhahtaisi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja, sitten kirves viuhahtaisi...
Ehkä jättäisin sen kirveen vielä sen puun juurelle ja antaisin lisäaikaa tehdä hyvää hedelmää.
Anonyymi kirjoitti:
:)No se selittääkin sitten aika paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se selittääkin sitten aika paljon.
Lääkitys ei taida olla tällä sosio paayilla ihan kohdillaan. Mikromaailman kärsimys on ikävää katottavaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkitys ei taida olla tällä sosio paayilla ihan kohdillaan. Mikromaailman kärsimys on ikävää katottavaa..
Sinunkin kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mitä sinä itse teet ja miten toimit.
Siinä kun toiset ovat ikäväpalstalla ikävöimässä, niin mitä sinä täällä teet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai sosiopaatti. 😂😂 Okei ihan miten vaan weirdo. Seuraileppa vaan 😂🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä mitä sinä itse teet ja miten toimit.
Siinä kun toiset ovat ikäväpalstalla ikävöimässä, niin mitä sinä täällä teet?Bongailen teitä ja nauran teille. Kuten nyt tällekkin luuserille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bongailen teitä ja nauran teille. Kuten nyt tällekkin luuserille.
Käyhän katselemassa niitä sosiopaattisi tunnusmerkkejä, niin ei varmaan kauheasti sen jälkeen sinua itseäsi enää naurata.
Sen jälkeen lampsit osastolle ja pyydät laittamaan sen oman lääkityksesi kuntoon.
;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja, sitten kirves viuhahtaisi...
Mikään ei ole kiduttavampaa kuin elää 100v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta tämän kommentin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän katselemassa niitä sosiopaattisi tunnusmerkkejä, niin ei varmaan kauheasti sen jälkeen sinua itseäsi enää naurata.
Sen jälkeen lampsit osastolle ja pyydät laittamaan sen oman lääkityksesi kuntoon.
;)En nyt oikein ymmärrä kysyin ootko mode
Ja sen perusteella olen sosiopaatti. Terve. Ihme että jutun taso on tätä täällä. 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä kysyin ootko mode
Ja sen perusteella olen sosiopaatti. Terve. Ihme että jutun taso on tätä täällä. 😂Sitten se ei ollut sulle vaan sille joka "sosio paayn" otti aiheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten se ei ollut sulle vaan sille joka "sosio paayn" otti aiheeksi.
Minulle kuitenkin niin kommentoitiin. Olin kyllä ihan muuta tekemässä tässä välissä kuin jotain ihan omistuista juttuja taas kirjoiteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)Sä, kyllä osaat...Ei voi muuta sanoa. Oh, hoh...Repesin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kuitenkin niin kommentoitiin. Olin kyllä ihan muuta tekemässä tässä välissä kuin jotain ihan omistuista juttuja taas kirjoiteltu.
Jep, seuraan sitä omaa lankaa johon taisit kommentoida väliin.
Sellaista se on.
Mutta nyt sitten ymmärrät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, seuraan sitä omaa lankaa johon taisit kommentoida väliin.
Sellaista se on.
Mutta nyt sitten ymmärrät.Ymmärrän mitä? Että oot mode ja minä anonyymi luuseri jolle käyt nauramassa. Okei ymmärrän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän mitä? Että oot mode ja minä anonyymi luuseri jolle käyt nauramassa. Okei ymmärrän.
A kirjoittaa B:lle, B vastaa A:lle, C kirjoittaa B:lle Asta, A vastaa C:lle, B vastaa A:lle C:n kommenttiin, D kommentoi B:lle, A vastaa Blle; Bvastaa D:lle, B vastaa A:lle olettaen C:ksi, A vastaa Blle olettaen C:ksi, E kommentoi D:lle, A vastaa E:lle, F kommentoi B:lle, B vastaa A:lle G kommentoi D:lle
ja kaikkilla nimimerkkinä anonyymi.
2 aloittaa, langan lopussa onkin jo 5 kommentoijaa vastailemassa ristiin rastiin.
Eli jotakuinkin tähän tyyliin, ihan normi settiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:)Suu auki syväkurkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seon seurailepa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulkkus lepäilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toi 100 vuotta riitä.
- Anonyymi00184
Anonyymi kirjoitti:
:)Olis polvistunut mut muun vuoksi kun armoa anomaan ;)
(Muistele mitä toi tarkoittaa)
- Anonyymi
Hyvä tarinasetä
- Anonyymi
” Ollaan vaan sillee sotakirveet haudattuina hetken ja nautitaan vaan toistemme seurasta ja hierotaan rauhaa ja toisiamme ja söpöillään ja sillee.” Kyl sanoisin, että sulla on aika huonot speksit, mutta onnea ja eihän se mun asia ns
- Anonyymi
Kiitti vaan.
- Anonyymi
” Mut sitten sä tiedätkin jo että sä oot se ongelma enkä mä ja sun täytyy muuttua eikä mun, taikka voidaan asiasta tietenkin keskustellakin, mutta ongelma olis siten niinku sun puolellas, ku mä oon rauhaa rakastava ja ihana ja sä olisit se tulinen ja tempperamenttinen.” Tsemppiä ongelman lanseeraamiseen sitte vaa sullekin
- Anonyymi
Itsellä kans vähän kalskahti tämä, vaikka muuten hauska tarina onkin.. 😊
🦋 - Anonyymi00180
Narskuti narskuti. Naamio se vaan repeilee narsistilla. On näemmä vaikea pitää enää kulissia ylhäällä.
Oi ihanaa pitkästä aikaa näen kirjoituksesi.🥳
Olet niin ihana kertoja että😄 halaus🤗- Anonyymi
Tiedätkö, että kaiken "sodan ja taistelun keskellä" kun tulet kuin puskista ja juhlien tuot sen positiivisen tuulahduksen, sä saat tartutettua sen hyvän fiiliksen.
Sulla on kiva asenne ja se oikein huokuu susta ja tarttuu.
Olet kyllä mukava yllätys, halaisin kyllä mielelläni.
Tiedätkö, että kaiken "sodan ja taistelun keskellä" kun tulet kuin puskista ja juhlien tuot sen positiivisen tuulahduksen, sä saat tartutettua sen hyvän fiiliksen.
Sulla on kiva asenne ja se oikein huokuu susta ja tarttuu.
Olet kyllä mukava yllätys, halaisin kyllä mielelläni.
:)❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tällaiset epäilyttävät linkit lähetetään suoraan keskusrikospoliisin tutkittaviksi sekä interpol ja europol tutkittaviksi.
Myös F-secure ja Avast ym. virustorjuntaan perehtyneet yhtiöt saavat linkin tutkittavakseen.
Onnea vaan näiden lähettäjille.
Good luck to sender. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiset epäilyttävät linkit lähetetään suoraan keskusrikospoliisin tutkittaviksi sekä interpol ja europol tutkittaviksi.
Myös F-secure ja Avast ym. virustorjuntaan perehtyneet yhtiöt saavat linkin tutkittavakseen.
Good luck to sender.Näistä ei koskaan tiedä mitä toimintaa takana tapahtuu.
Saattaa olla että keräävät vierailijoiden ip osoitteen ja aloittavat portti nuuskinnan.
Pian heillä on nuuskinta listalla valtiollisten toimijoiden ip osoitteet ja nämä saavat suoraan todisteet rikoksista kun mahdollinen cyberterroristi alkaa nuuskimaan heidän osotteitaan ja porttejaan.
Eipä siis kauaakaan, kun lähettäjä botteineen on poistettu maailmasta ja iso rikolliskööris saadaan kerralla haaviin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä ei koskaan tiedä mitä toimintaa takana tapahtuu.
Saattaa olla että keräävät vierailijoiden ip osoitteen ja aloittavat portti nuuskinnan.
Pian heillä on nuuskinta listalla valtiollisten toimijoiden ip osoitteet ja nämä saavat suoraan todisteet rikoksista kun mahdollinen cyberterroristi alkaa nuuskimaan heidän osotteitaan ja porttejaan.
Eipä siis kauaakaan, kun lähettäjä botteineen on poistettu maailmasta ja iso rikolliskööris saadaan kerralla haaviin.Lisään vielä.
Tässä maailmantilanteessa, kun on sotaakin menossa ja ollaan varauduttu verkkohyökkäyksiin, linkin lähettäjä pääsee myös tekemisiin eri valtioiden cyberturvallisuudesta vastaavien sotilastahojen tarkkailuun ja tutkittavaksi.
Onnea vaan lähettäjälle.
Toivottavasti motiivit ja tarkoitukset kunnossa.
Aikaa hänellä on todennäköisesti 3 päivää kun toimintaansa seurataan ja jäljitetään.
Seuraamukset toiminnan mukaan.
Ja pieni vihje, VPN taikka TOR verkko ei auta vaan on itseasiassa kuin haavi tai verkko, jolla kerätään rikolliset tarkkailun alle.
Nämähän on alunperin valtiollisten tahojen suunnittelemia piiloverkkoja sekä osoitteen vaihto menetelmiä jotka on annettu syystäkin julkiseen käyttöön.
Asia toimii näin, kehitetään vertaisverkko sotilaskäyttöön sitten kehitetään myös siihen tehoava torjunta ja tiedustelu menetelmä jotta edes sitä omaa asetta ei voida käyttää itseään vastaan.
kun lopulta aina kehitys etenee ja sotilastiedustelu siirtyy seuraavan sukupolven menetelmiin, vanha tulee julkiseen käyttöön.
Toimii siis lähinnä verkkona jolla kalastetaan ja valvotaan rikollisia, sillä ovat suosittuja rikollisten toiminnassa juuri sen takia, että he luulevat saavansa sillä suojaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä.
Tässä maailmantilanteessa, kun on sotaakin menossa ja ollaan varauduttu verkkohyökkäyksiin, linkin lähettäjä pääsee myös tekemisiin eri valtioiden cyberturvallisuudesta vastaavien sotilastahojen tarkkailuun ja tutkittavaksi.
Onnea vaan lähettäjälle.
Aikaa hänellä on todennäköisesti 3 päivää kun toimintaansa seurataan ja jäljitetään.
Ja pieni vihje, VPN taikka TOR verkko ei auta vaan on itseasiassa kuin haavi tai verkko, jolla kerätään rikolliset tarkkailun alle.
Nämähän on alunperin valtiollisten tahojen suunnittelemia piiloverkkoja sekä osoitteen vaihto menetelmiä jotka on annettu syystäkin julkiseen käyttöön.
Asia toimii näin, kehitetään vertaisverkko sotilaskäyttöön sitten kehitetään myös siihen tehoava torjunta ja tiedustelu menetelmä jotta edes sitä omaa asetta ei voida käyttää itseään vastaan.
kun lopulta aina kehitys etenee ja sotilastiedustelu siirtyy seuraavan sukupolven menetelmiin, vanha tulee julkiseen käyttöön.
Toimii siis lähinnä verkkona jolla kalastetaan ja valvotaan rikollisia, sillä ovat suosittuja rikollisten toiminnassa juuri sen takia, että he luulevat saavansa sillä suojaa.Tämä on ihan yleisestikin tiedetty asia että jos se on mahdollista, niin siihen kehitetään torjunta.
Kun ydinaseet kehitettiin, ydiniskuista suojaavat bunkkeritkin kehitettiin.
jos on hypersonic ohjuksia, niin on kehitetty myös torjuntaa sellaisia varten.
Ei ne ole pelkkiä hyökkäys aseita ja sellaisten kehittämistä vaan myös niiden torjuntaa, sillä tietoa voi vuotaa ja vihollinenkin voi kehittyä ja päästä jonkus käsiksi samaan tekniikkaan, niin sitä varten on kehitettävä myös torjunta.
Ihan luonnollista ja normaalia.
Kun tuli keihäät miekat ja jouset, tuli kypärät ja kilvetkin.
Kun tuli pyssyt, tuli poterot, kypärät ja luotiliivitkin.
Kun tuli pommit, tuli bunkkerit.
jne.
Kun tuli vakoojat ja sabotöörit tuli vastavakoojat taikka tarkkailijat tms. etsivät ja tiedustelut.
Kun tuli hävittäjät, tuli tutkat.
Kun tuli häivehävittäjät jotka ei näy radiotutkassa, tuli sateliitti ja seuranta esim. optiikalla ja muulla lämpöjälkien tms. havaitsemisella.
Mutta nämähän on jo kehitetty aikoja sitten, se mitä nyt on käytössä ja yleisessä tiedossa on vanhaa tekniikkaa ja kun se julkaistaan on aina vaarana että vihollinen saa tekniikan haltuunsa ja kopioi sen, siksi siihen on jo torjunta kehitetty.
Joku F-35 on takapakkia ja riisuttu karvalakkimalli siitä kaikkien herkkujen luksuksesta mikä kehitettiin kauan kauan sitten.
Ensimmäiset sähköautot ja akut meillä oli jo 100 vuotta sitten.
Ensimmäiset autotkin kuluttivat vain 2-3 l sadalla, ei ne nopeita olleet eikä edes virtaviivaisia, nyt on mukamas täysi pähkäily ja ongelma päästä siihen takaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihan yleisestikin tiedetty asia että jos se on mahdollista, niin siihen kehitetään torjunta.
Ei ne ole pelkkiä hyökkäys aseita ja sellaisten kehittämistä vaan myös niiden torjuntaa, sillä tietoa voi vuotaa ja vihollinenkin voi kehittyä ja päästä jonkus käsiksi samaan tekniikkaan, niin sitä varten on kehitettävä myös torjunta.
jne.
Kun tuli vakoojat ja sabotöörit tuli vastavakoojat taikka tarkkailijat tms. etsivät ja tiedustelut.
Kun tuli häivehävittäjät jotka ei näy radiotutkassa, tuli sateliitti ja seuranta esim. optiikalla ja muulla lämpöjälkien tms. havaitsemisella.
Mutta nämähän on jo kehitetty aikoja sitten, se mitä nyt on käytössä ja yleisessä tiedossa on vanhaa tekniikkaa ja kun se julkaistaan on aina vaarana että vihollinen saa tekniikan haltuunsa ja kopioi sen, siksi siihen on jo torjunta kehitetty.
Joku F-35 on takapakkia ja riisuttu karvalakkimalli siitä kaikkien herkkujen luksuksesta mikä kehitettiin kauan kauan sitten.
Ensimmäiset autotkin kuluttivat vain 2-3 l sadalla, ei ne nopeita olleet eikä edes virtaviivaisia, nyt on mukamas täysi pähkäily ja ongelma päästä siihen takaisin.Nykyään ongelma on ihminen ja älykkyys.
Koska internet mahdollistaa tiedonsiirron ja pääsyn uuteen tekniikkaan ja tietoon ja sitä voi vapaasti soveltaa ja kehittää ja syntyy innovaatioita.
Nyt ihmisistä koulutetaan idiootteja ja kaikkea yritetään rajoittaa, perusasiat jo hukassa sukupuoletkin jo sekoitettu, loukkaannutaan liikennemerkkien tikku ukkojen sukupuolista, pikkulapset koulunpenkeiltä värvätään poliittisiin ilmastomielenosoituksiin ja elokapinoihin ja pridemarsseihin ja huomio pidetään kaikessa turhassa typeryydessä, ettei kukaan vaan näkisi mitä maailmassa oikeasti tapahtuu.
aivopesua jo koulusta asti, sedatiivia ym. salattua sairautta suoneen rokotteina, niin pysyvät kurissa ja lääkebisniksetkin luistaa.
Siitäkin on juttua, esim. AMISH poppoolla ei ole yhtään rokotettua eikä yhtään ADHD tapausta. ei taida olla myöskään niitä kuolemia joilta ne rokotteet suojaavat.
Sattumaako? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Good luck to sender.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihan yleisestikin tiedetty asia että jos se on mahdollista, niin siihen kehitetään torjunta.
jne.
Ensimmäiset autotkin kuluttivat vain 2-3 l sadalla, ei ne nopeita olleet eikä edes virtaviivaisia, nyt on mukamas täysi pähkäily ja ongelma päästä siihen takaisin.Tämä on huono kirjoitelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Taitaa olla jo alhaalla, ainakin dr webin mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Good luck to sender.Kukas kommentoija on? Koska.... Asia liittyy vahvasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas kommentoija on? Koska.... Asia liittyy vahvasti..
ja näköjään se kommentti hävis kun tuhka tuuleen ... että niinku hupsista keikkaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä.
Onnea vaan lähettäjälle.
Toimii siis lähinnä verkkona jolla kalastetaan ja valvotaan rikollisia, sillä ovat suosittuja rikollisten toiminnassa juuri sen takia, että he luulevat saavansa sillä suojaa.Jos tämä höpöhöpö trollaus olisi totta olisin jo kivensisällä.
Sivusta.
- Anonyymi
Oli sota-aika ja olin taistellut jo sinua vastaan iltaan asti.
Olin sotajoukkojeni kuningas ja sinä sotajoukkojesi kuningatar ja olimme kumpikin etulinjassa.
Kirveet olivat kalisseen ja olimme hieman jo uuvuksissa.
Kysyin sinulta: pidetäänkö tauko ja levätään vai jatketaanko aamuun asti?
Vastasit: jos et jaksa, niin voimme pitää tauon ja levätä.
Sinäkin näytit uupuneelta ja olit hengästynyt ja tuntien sinut tiesin, että tahdoit itse taukoa, mutta et uskaltanut sitä myöntää.
Heitin toisen kirveen maahan ja sanoin, me kumpikin tarvitsemme sitä ja tiedät sen itsekin.
Olit hetken hiljaa ja laskit myös kirveesi maahan.
Suuntasimme yhdessä telttaani jossa oli jo nuotio valmiina ja riistaa paistumassa.
Palvelijani olivat tehneet jälleen hyvää työtä ja kaikki oli valmiina, pyysin heitä kattamaan pöydän kahdelle.
Autoin sinua riisumaan kypäräsi ja haarniskasi pois.
Olit niin kaunis ja huomasin kuinka sinulla paikkoja särki.
Otin haarniskani pois, kaadoin sinulle kupillisen teetä, maustoin sen hunajalla ja ojensin sinulle, sait myös palan leipää ja siirryin taaksesi ja aloin hieromaan kipeitä hartioitasi ja niskaasi.
Hetki vielä, rentoudu kunnes iltapala valmistuu.
Siinä me olimme, rakastin vihollistani kuten oli opetettu ja pidin hänestä hyvää huolta ja kohtelin kuin kuningatartani ja palvelin häntä kuin olisin palvelijansa.
Olit hieman hämmästynyt, mutta välillämme oli luottamus ja sota oli tauolla, olihan se kuitenkin meidän käsissämme.
Hetken päästä illallinen oli tarjolla ja siirryimme aterioimaan ja nautimme sahtia ja hunajaviiniä.
Emme paljon puhelleet taikka jutelleet syödessämme, vaan nautimme ateriamme ja siirryimme hetkeksi ulkosalle katselemaan sodan runtelemaa maastoa, palavia metsiä ja loukkaantuneita sotilaita ja sotilaita jotka söivät ja joivat ja pitivät hauskaa.
Tämä kaikki ja vain meidän kahden takia.
Huokaisin ja ajattelin mielessäni kunpa meillä ei olisi syytä taistella.
Emme vaihtaneet sanoja juuri lainkaan, eihän niitä tarvittu eikä tilanne vaatinut selostusta.
Siirryimme takaisin telttaan ja käskin valmistaa vuoteen sinulle, mutta sinä nousit minun vuoteelleni ja sanoit nukkuvasi yön siinä.
Kerroit kuinka sinua niin usein paleltaa öisin ja edelleen hieman paikkoja särkee, joten olisi mukava saada hieman lisää lämpöä ja hoivaa.
Riisuit vaatteesi pois ja asetuit vuoteelleni makaamaan.
Haukansilmäni luki kaunista vartaloasi ja havaitsin heti, että sinä tosiaan kaipasit lämpöä.....
Ajattelin mielessäni, kuinka taistelussa voisin vahingoittaa jotain niin kaunista kuin sinä olit.
Voisin lyödä kehosi mustelmille, viiltää sen haavoille ja pilkkoa sen palasiksi, koska en tietäisi kuinka kaunis ja herkkä ihminen sen painavan haarniskan ja kypärän taakse olisi kätkeytynyt.
Kuka meitä edes käskisi ja ohjaisi taistelemaan toisiamme vastaan, kun meillä voisi olla rauha?
Kuka meille sanelisi säännöt ja hyötyisi kun me toisemme tuhoaisimme?
Emmehän me edes tienneet miksi olimme sodassa keskenämme, olimme vieraita toisillemme ja kuuntelimme vain viestintuojia ja uutisia maailmalta ja niiden takia olimme tässä taistelemassa toisiamme vastaan.
Olimmeko hallitsijoina hallitsemassa, vai petettiinkö meitä ja hallittiinko meitä väärällä tiedolla ja valheilla?
Meillä ei olisi mitään syytä taistella eikä uhrata enempää sotilaita tähän turhuuteen.
Voisimme olla samalla puolella ja yhdessä tuhota sen todellisen vihollisen, joka meidät pettää, erottaa ja kääntää toisiamme vastaan.
Ehkäpä sinä ajattelet samoin ja ratkaisu olisi meidän käsissämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin mielessäni, kuinka taistelussa voisin vahingoittaa jotain niin kaunista kuin sinä olit.
Voisin lyödä kehosi mustelmille, viiltää sen haavoille ja pilkkoa sen palasiksi, koska en tietäisi kuinka kaunis ja herkkä ihminen sen painavan haarniskan ja kypärän taakse olisi kätkeytynyt.
Kuka meitä edes käskisi ja ohjaisi taistelemaan toisiamme vastaan, kun meillä voisi olla rauha?
Emmehän me edes tienneet miksi olimme sodassa keskenämme, olimme vieraita toisillemme ja kuuntelimme vain viestintuojia ja uutisia maailmalta ja niiden takia olimme tässä taistelemassa toisiamme vastaan.
Olimmeko hallitsijoina hallitsemassa, vai petettiinkö meitä ja hallittiinko meitä väärällä tiedolla ja valheilla?
Meillä ei olisi mitään syytä taistella eikä uhrata enempää sotilaita tähän turhuuteen.
Voisimme olla samalla puolella ja yhdessä tuhota sen todellisen vihollisen, joka meidät pettää, erottaa ja kääntää toisiamme vastaan.
Ehkäpä sinä ajattelet samoin ja ratkaisu olisi meidän käsissämme.Vietin taivaallisen yön kanssasi, eikä meiltä lämpöä puuttunut.
Olimme löytäneet toisemme ja meillä oli keskellämme ilo, rauha ja rakkaus ja se tuntui oikealta ja hyvältä.
Aamu sarasti, olimme väsyneitä, liian väsyneitä taisteluun, joten päätimme yhdessä pyhittää sen lepopäiväksi kahden valtakunnan välillä ja levätä.
Anonyymi kirjoitti:
Vietin taivaallisen yön kanssasi, eikä meiltä lämpöä puuttunut.
Olimme löytäneet toisemme ja meillä oli keskellämme ilo, rauha ja rakkaus ja se tuntui oikealta ja hyvältä.
Aamu sarasti, olimme väsyneitä, liian väsyneitä taisteluun, joten päätimme yhdessä pyhittää sen lepopäiväksi kahden valtakunnan välillä ja levätä.
:)Olin varma loppu tekstistä mikä kuuluu näin:
Aamu sarasti, heräsin ja se kaikki olikin vain unta. 😢 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä sinä ajattelet samoin ja ratkaisu olisi meidän käsissämme.Tuommonen se parisuhde pitääkin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietin taivaallisen yön kanssasi, eikä meiltä lämpöä puuttunut.
:)mitenkäs tämä tarina jatkui?
- Anonyymi00183
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä sinä ajattelet samoin ja ratkaisu olisi meidän käsissämme.Olis voinut ollakin tollein.
Olisin ollut onnellinen kun oltais oltu noin.
"Olimme löytäneet toisemme ja meillä oli keskellämme ilo, rauha ja rakkaus ja se tuntui oikealta ja hyvältä."
Hetken aikaa se olikin noin.
Tai melkein noin, vaikkei kokonaan ollutkaan.
Kiitos kun sain olla onnellinen edes sen hetken.
Olispa se vaan ollut kestävää.
- Anonyymi
Jollaki vissiin tylsää, onko toiset tänään tuulluttanu peti vaatteita vitsi ku tulee niin raikas tuoksu ku ovat päivästä alkaen ollu partsilla. Mie tykkään.
- Anonyymi
Mie.
Kirjoita suomea.
- Anonyymi
mysteerinen nainen ei kuule tai sitä ei kiinnosta, sielä jossain...
Vedä peräkamarinpoika käteen jos et akkaa ittelles saa saamattomuuttas hankittua- Anonyymi
Pidä sä apina pääs kiinni, kun et kerran tiedä asioista yhtään mitään.
- Anonyymi
Et sä pysty
- Anonyymi
Joo, osa voi pitää paikkansa tosta hyvinkin 😟😘🔥
- Anonyymi
Haista sinä vattu.
Ei tuollaista jaksa lukea.
Pilkut, pisteet ja kappalejaot kuntoon.
Siitä voit sisältöä rustailla.. - Anonyymi
Haist kukka!!!
- Anonyymi
edelleen...
- Anonyymi
Nih! Ei voi lisätä enää mitään
- Anonyymi
Aijai, houkuttelet uskomaan kaikenlaista täällä.
Luulen itse, että tahtoisin painia hänen kanssaan.,Se olis hauskaa ilman puhetta. Ihan vaan painia niin, että tulee tosi kuuma ja hyvä olo. 🤼♀️ - Anonyymi
Olen toivonut sellaista hetkeä, että kaikki olisi helppoa. Olisi vain minä ja hän. Kaikki, mitä ehdottaisi, haluaisin tehdä.,Ei kiukuttelua, ei lähtemistä, ei epävarmuutta. Pelkkää rakkautta ja yhteyden kokemista. Tämä siis valaistuisi meille painimisen jälkeen. Sinä sanot ja minä pidän siitä, mitä sanot. Kaikesta (niih).
- Anonyymi
Meidän pitää tottua toisiimme
Viettää aikaa yhdessä
Tutustua
Näin se ei onnistu
Vieraus pois
Känny pois - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän pitää tottua toisiimme
Viettää aikaa yhdessä
Tutustua
Näin se ei onnistu
Vieraus pois
Känny poisNiin, juurikin näin pitäisi tehdä. Mihin vankilaan sitä joutuikaan sen vuoksi, ettei aikanaan ollut nöyryyttä ja kypsyyttä. Minkäs teet.
- Anonyymi
Olisikohan tämän kirjoittanut vielä kuulolla?
- Anonyymi
Ei ole hetkeen näkynyt. Liekö pääsi hoitoon tai toteutti ne "ikiuni" suunnitelmat.
RIP jumalmies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hetkeen näkynyt. Liekö pääsi hoitoon tai toteutti ne "ikiuni" suunnitelmat.
RIP jumalmiesMitä tuo nyt tarkoittaa oikein? Entä tuo lopun jumalmies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo nyt tarkoittaa oikein? Entä tuo lopun jumalmies?
Tunnetaan myös hymiömiehenä, Jumalasta seuraava.
Kirjoitteli aluksi tosi kauniita juttuja tänne ja sitten ne muuttui hyvin narsistiseksi. Teki niitä "nainen" -aloituksia
- Anonyymi
Mä en tarvi ohjaajaa eli narsitia tai alistajaa
Kiitos vain ..
Tarvin sen yhden joka on veroiseni.
Joka osaa miellyttää minua ja ottaa välillä ohjatkin .
Muta todrllakin haluas että minä olen se joka päätää
Ja on vallassa . Kurittaa ja käskee
Sulla en tee kyllä yhtään mitään.
Sinun on löydettävä nainen joka tarvitsee sitä mitä sinulla on mutta älä yritä ikinä vikitellä dominoivaa naista.
Dominoiva nainen sivusta- Anonyymi
Kuinkas sitä dominoivaa naista sitten lähestytään, vai saako mies lähestyä ollenkaan?
Ihan vain yleisestä mielenkiinnosta kyselen.
En ole vailla kuritusta, vaikka kaukana pyhimyksestä olenkin. Elämä on kurittanut jo ihan tarpeeksi.
Tukea ja kumppanuutta olisin naiselta tällä hetkellä eniten vailla.
- Anonyymi
Ihana viesti! Viime vuodelta :) Aivan kuulosti mun rakkaalta ja meidän tilanteelta, mut eihän se voi olla :)
- Anonyymi
Haluatko kertoa? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa? 🙂
En voi tietysti tarkemmin kertoa, mutta se muistutti omaa suhtautumistani häneen ja itse asiassa juuri sitä, mitä kaipasin/kaipaisin häneltä. Tykkään siitä, että mies tietää, mitä tahtoo ja ottaa sen. Ristiriitaista varmasti, mutta juuri sitä tarvitsen ja haluan. Minulla on niin paljon sisäisiä lukkoja, että tarvitsen miehen, joka murtaa ne yksi kerrallaan.
- Anonyymi
Aina lähtökohtaisesti vaarallinen tilanne, jos toinen ”tietää”, mitä tarvitset, haluat jne.
Houkutteleva kirjoitus, houkuttelevat sanat, mutta liian hyvää ollakseen totta… 😀 - Anonyymi
Hienoa kuvailua, nautin lukemastani.
- Anonyymi
Muistan että kommentoin tätä yksityisviestissä, mutta se on vielä mysteeri, että kuka niitä luki. Oon nähny tällasia muitakin, jotka alkaa positiivisesti ja sit jatkuu ankeasti, epäilen kahta kirjoittajaa. Mut tää oli vähän ennen kun tuli se paha episodi, eli ei hyviä muistoja. Inhoan kun toi yks akka on tunkenut joka paikkaan. Yäk.
- Anonyymi
Missä yksityisviestissä kommentoit tätä?
- Anonyymi
Mikä paha episodi tuli ?
- Anonyymi
Tämä hymiöaloittaja on juuri tuollainen epävakaa kirjoitustensa kanssa. Kannattaa ohittaa nämä vain sujuvasti.
- Anonyymi
Aika jännä että tästä katosi kommentti.
Osaa kyllä yhdistää asioihin senkin. - Anonyymi
Toi Akka ei ole tehnyt mitään väärää sulle.
Mutta sä sille kyllä. Voisit kyl lopettaa tuon naisen mustamaalaamisen ja muun.
- Anonyymi
kaikkea mukavaa tässäkin ketjussa ;)
- Anonyymi
Saattaisit olla mun rakas. Hellisin sinua monenlaisilla hellittelyjutskilla. Olen hyvin kokonaisvaltainen, kun tiedän, että sitä toivot ja haluat. Ei ole mitään rajaa, miten osoittaisin sen, että olet sydämeni valittu. Tiedät, että rakastaisin sinua hyvin kiihkeästi ja antaumuksella ;)
Voisimme hetkeksi unohtaa kaikki oletetut ristiriidat ja keskittyä toistemme hellittelyyn. En laittaisi missään vastaan, tottelisin kaikessa ja sinun olisi toteltava minua, Haluaisin kaikenlaista, mutta vain sinulta. En keneltäkään muulta - Anonyymi00178
:(
- Anonyymi00179
Joo, tohon se suunta on ollut.
Nyt vielä kiikutaan tässä.
:/ - Anonyymi00182
Anonyymi00179 kirjoitti:
Joo, tohon se suunta on ollut.
Nyt vielä kiikutaan tässä.
:/Tahtoisin, toivon ja rukoilen et se ois molemmilla niiku :) noin tai ;) tai oikeestaan <3 noin...
- Anonyymi00186
Mietin hetken, mitä sotajuttuja. Ne taisivat tulla alunperin minulta? Nostit ne uusiin sfääreihin.
Haluatko sen kirjallisena dokumenttina?
Olen sinun tahdossasi, täysin. Tiedät sen kyllä. - Anonyymi00190
Toivottavasti, et tullut surulliseksi.
En odota mitään sinulta, älä sitä pelkää.
Onko mikään ollut todellista vai onko se vain meidän kahden luomaa illuusiota?
Elämä on muutakin...tiedätkös
Kun se soturiprinsessa tuli sinne kuninkaan jalkojen juureen nukkumaan, mitä sen jälkeen tapahtui? - Anonyymi00191
Teit tarinalle kauniin päätöksen. Kiitos siitä. En enää häpeä niitä hölmöjäkään juttujani sinulle. Olet varmaan niille hymyillyt vaan, niin luulen.
Olet käyttänyt paljon aikaasi näihin ja muutenkin. Se saa kokemaan, että on ollut välitetty.
Onko näitä muitakin vielä? Voisin ne lukea. - Anonyymi00192
Haluatko kuulla. Minulla oli kokl päivän sellainen lämpö ja palo ja sitten tunnustin rakkauteni. Minulle tuli heti sellainen vilu, ihan sisimmästä asti ja olen vieläkin peiton alla ja jalat ei lämpene.
Ajattelin, että ehkä tein väärin. Etkä pidä siitä, mitä menin kirjoittamaan. - Anonyymi00193
Ja kun ajattelen ettet pidä jostakin asiasta...siitä tulee sellainen "kutiava tunne", jossa haluan juosta karkuun. En ajattele, että olisit vihainen...vähän sellainen, että joudun taistelemaan sitä vastaan etten sano 'se on morjens taas". Hiljaisuus saa minut epäilemään...itseäni. Ajattelen, että huomaan kaiken olleen jotain mikä ei ole totta.
- Anonyymi00194
Jos olen unessa, herätäthän?
Herätäthän jo tänään, jos nukunkin vain unta?
Sillä vaikka versoisimme ja puhkeaisimme kukkaan, nukkumatin luona ei ole elämää.
Heitä päälleni kylmää vettä.
Jätä hankeen makaamaan.
Jotta heräisin vihdoin unesta.
Suutele suulle ruususen.
Metallica -Enter Sandman
;) - Anonyymi00195
Mikähän tämän kaiken tarkoitus on?
Muistatko sen tytön, jonka luona kävit. Olit tavannut chatissa tai jossain.
Rakastat suudella tyttöjä ja saada heidät itkemään.
Niitä mykistettyjä enkeleitä.
Et sinä minua rakasta.
:) - Anonyymi00196
Kerroin uneni. Ja huomasit siinä olevan jotain, joka paljasti minusta asioita. Et sinä minua rakasta. Näit potentiaalin.
Ja minä olen aivoton idiootti. Joka antaa hölmön sydämensä viedä ;)
Kerro, mitä tahdot? - Anonyymi00197
Saat sydämeni tuntemaan.
Elämään. Elämään tulee värejä.
Ja teet sen, minkä tiedän ennalta.
Sanot, olen hetken poissa.
Ja kymmenen vuoden jälkeen tulet käymään visiitillä, virtuaalitodellisuudessa.
Saat etsiä toisen oppilaan ja koulutettavan. Et ole kysynyt minulta, haluanko olla oppilaasi. - Anonyymi00198
Kaikki on hyvin. En ole vihainen sinulle mistään.
Minä olen itse syyllinen siihen, että annoin sydämeni sinulle kokonaan.
En jaksa enää näitä leikkejä. - Anonyymi00199
Herään aamuun.
Miten ihmeessä juttusi menevät aina läpi.
Olen joka kerta kuin sulaa vahaa ja antaudun. Mikä siinä on.
Annan sinun juottaa minulle vaikka mitä liemiä ja minä joka kerta ne juon sinun kådestäsi, syön sen ruan mitä annat. Oli ruoka mitä hyvänsä. Luulen sen olevan maistuva ateria ja sokaiset minut syömään sen kädestäsi.
Ja voit joka kerta vain tulla ja ottaa. Mielesi mukaan. - Anonyymi00200
Olen nyt syönyt tätä sinun romantiikkaasi. Tarjoa edes jotain hyvää. Tarjoa jotain kunnollista, eikä jätettä. Voit toki vaihtoehtoisesti lähteä lätkimään, mutta sehän ei auta, kun olemme kiinni toisissamme ja se ei ole vaihtoehto. Miten ajattelit sen tarjoilla? Sehän kuuluu vain yksin minulle.
- Anonyymi00201
Se oli kyllä melko kieliposkessa kirjoitettua harlekiiniromaania.
On ollut kyllä kiva nähdä, pitkästä aikaa. Oikeasti. Se on semmoinen oma maailmansa ja ne on aina melkomoisia seikkailuja, kun kohtaamme, sodassa tai rauhassa.
Soturikuningatar, ja vielä kaunisvartaloinen, omg. Olis varmaan ihanaa, kun se haluisi tulla sun viekkuun. Ratsastaako hän valkealla hevosella prinssinsä luokse?
;) En halua tehdä kuten tahdot ja kuitenkin teen. Tätähån sinä tahdot. Että näen sinun hölmöt huumorisi, joka uppoaa minuun kuin voi puuroon ja saat sanoa, olin oikeassa.
En kyllä tiedä mikä tarkoituksesi on. Ne on aina yhtä yllätyksellisiä juttuja nekin. Näemmekö enää koskaan?
Ps. Katso muuten sellainen leffa kuin Bones and all. En tiedä uppoaako sinuun tuollainen rakkaushömppä. Siinä on tosi kaunis musiikki pitkin leffaa ja sillä on surullinen loppu, joka on kyllä liian ennakoitavissa jo heti alusta. - Anonyymi00202
Tälläkin tarinalla on surullinen loppu. :) tai semmoinen omalla tavallaan. Sadut, kun eivät ole totta. Mutta minulla on ollut tosi hyvä olla, sisäisesti. Kunpa voisi aina tuntea niin.
Ennen kuin lähdet. Haluan, että tiedät välitän sinusta oikeasti. Todella. - Anonyymi00203
Millä sinut saa toimimaan niin, että huomioisit minun tarpeeni. Jos kerran tiedät mitä tarvitsen, miksi en saa sitä, mitä tarvitsen.
- Anonyymi00204
Sulla on jo semmone joka kiihtyy 0 ->100 sec.
- Anonyymi00205
Jos sanoisin, ota minut. Ottaisitko?
Pystyisitkö osoittamaan todeksi, että saisin sen mikä täyttää tarpeeni ja täyttäisitkö tarpeeni....niin että samalla täyttäisin myös sinun tarpeesi.
Vai leikitkö näillä jutuilla vain.- Anonyymi00206
Erästä muistuttaisin, että ihan aikuisten oikeasti.
- Anonyymi00207
Eli jos kaikki tarkoittaa, tämä oli se juttu ja se tänne jää. Halusin vain tietää, koska haluan asioiden olevan selkeitä, ei mutkikkaita, ilman arvoituksia. Ne arvoitukset, käyvät raskaiksi, kun yrittää selventää, mitä toinen kaikella loppuviimein hakee. En pysty sellaiseen.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502064Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3071759- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957