Se ei ole monologi, vaan dialogi. Kuinka kauan menee ennen kuin ymmärrät sen?
Tästä näytelmästä, minkä väkisin yrität...
7
769
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tahdot?
- Anonyymi
Jännitys tiivistyy... KUKA olet...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännitys tiivistyy... KUKA olet...?
Kuka toivoisit minun olevan?
- Anonyymi
Aina parempi niin. Hetki menee, että tieto kulkeutuu perille. Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Dialogi tarkoittaa, että molemmat puhuvat ja molemmat kuuntelevat ja keskustelevat keskenään samasta asiasta.
En tiedä oletko sama henkilö, jonka kirjoituksia olen toisaalla seurannut ja vetänyt siitä omat johtopäätökseni mahdollisesta "kommunikoinnistasi" erään kanssa. En tiedä, mutta niin voisi loogisesti ajateltuna jopa ollakin ja se selittäisi joitain asioita joihin ei saa vastausta suoraan kysymälläkään.- Anonyymi
Olet siis kolmas henkilö, joka tarkkailee kahta muuta ja olet jo kysynyt siltä toiselta suoraan. Miten liityt näihin kahteen muuhun henkilöön? Hmm, okei.
- Anonyymi
pus pus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1981805Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2611735- 841122
Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281121- 741070
- 1171020
- 861011
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158956- 59887
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353886