đ§Šđ„° â tuli tuosta yhdestĂ€ aloituksesta mieleen, ettĂ€ mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin ostamaan sellaiset hopeaa sisĂ€ltĂ€vĂ€t sukat itselle. Pakko ne oli laittaa kiertoon, kun koiralla on niin vaalea karvapeite.đ
Muutoin -yllÀtys, yllÀtys- mustasukkaisuuden tunne mun kanssa on tarpeeton. Jos HÀn †senlaatuista jÀnnitystÀ kaipaa niin siihen olen vÀÀrÀ ihminen.
Mustasukkaisuudesta
5
255
Vastaukset
- Anonyymi
Pari raitaa katkaisee tummat vÀrit kÀtsysti.
- Anonyymi
KÀykö eripari sukat?
KÀy kyllÀ, mutta jos niissÀ tai farkuissa on reikiÀ niin mun on pakko ne parsia. En kestÀ katsella reikÀisiÀ vaatteita.
Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Raimo laamanen
Onko Raimo siirtynyt ylÀkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.182443Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ
Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos1772321Sanna Marin veti posket lommolla röökiÀ Ruisrockissa
Tai ainakin röökin nĂ€köistĂ€, liekö itse kÀÀrittyĂ€ đ«ą1261148- 1051107
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jÀtkÀÀn, niin Antin piti kÀydÀ irroittamassa tÀti ja pelastamassa poikanen. Pah2231061Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs37900Olet ollut aika törkeÀ minua kohtaan
SillÀ tavalla ovelasti, ettei mitÀÀn "todisteita" ole mistÀÀn. Eli niin kuin, ettÀ mitÀÀn et ole tehnyt, mutta toisaalta46897Saisipa sitÀ palata ajassa taaksepÀin
maailmaan jossa oli vielÀ edes joku jÀrki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erÀÀn henkilön nÀkemises32814- 132800
Voi ei kuvitteletkohan sÀ
Nyt etten ookaan susta kiinnostunut đżđż ethĂ€n ajattele niin đ„ș43734