Mustasukkaisuudesta

đŸ§ŠđŸ„° ☕ tuli tuosta yhdestĂ€ aloituksesta mieleen, ettĂ€ mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin ostamaan sellaiset hopeaa sisĂ€ltĂ€vĂ€t sukat itselle. Pakko ne oli laittaa kiertoon, kun koiralla on niin vaalea karvapeite.😅

Muutoin -yllĂ€tys, yllĂ€tys- mustasukkaisuuden tunne mun kanssa on tarpeeton. Jos HĂ€n ❀ senlaatuista jĂ€nnitystĂ€ kaipaa niin siihen olen vÀÀrĂ€ ihminen.

5

255

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Pari raitaa katkaisee tummat vÀrit kÀtsysti.

• Raidat ei paljon auta jos sukan pohjissa on epĂ€esteettisiĂ€ koiran karvoja.

• Anonyymi

KÀykö eripari sukat?

• KĂ€y kyllĂ€, mutta jos niissĂ€ tai farkuissa on reikiĂ€ niin mun on pakko ne parsia. En kestĂ€ katsella reikĂ€isiĂ€ vaatteita.

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt ylÀkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      18
      2443
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ

Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos
      177
      2321
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiÀ Ruisrockissa

Tai ainakin röökin nĂ€köistĂ€, liekö itse kÀÀrittyĂ€ đŸ«ą
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1148
    4. Aloitko pelÀtÀ siis

EttÀ otan suhun oikeasti yhteyttÀ
      IkÀvÀ
      105
      1107
    5. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jÀtkÀÀn, niin Antin piti kÀydÀ irroittamassa tÀti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      223
      1061
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs
      IkÀvÀ
      37
      900
    7. Olet ollut aika törkeÀ minua kohtaan

SillÀ tavalla ovelasti, ettei mitÀÀn "todisteita" ole mistÀÀn. Eli niin kuin, ettÀ mitÀÀn et ole tehnyt, mutta toisaalta
      IkÀvÀ
      46
      897
    8. Saisipa sitÀ palata ajassa taaksepÀin

maailmaan jossa oli vielÀ edes joku jÀrki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erÀÀn henkilön nÀkemises
      IkÀvÀ
      32
      814
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌾
      IkÀvÀ
      132
      800
    10. Voi ei kuvitteletkohan sÀ

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethĂ€n ajattele niin đŸ„ș
      IkÀvÀ
      43