Minulla on aamuöisin esiintyviä ehkäpä pelkotiloja, suorittamisen pelkoa tulevan päivän haasteisiin. Sinällään outoa, koska olen eläkkeellä eikä haasteita juuri ole. On vain sellainen tuskallinen olo ennen ylösnousua joka kuitenkin helpottaa aika nopeasti aamupalaa nauttiessa. Päivisin ei mitään ongelmaa, ellei jotain epätavallista tapahdu.
Päivän haasteet
Anonyymi-ap
2
356
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menee ohi, niin eipä kannattaisi hirveästi murehtia. Jos kuitenkin painaa mieltä, niin käy juttelemassa jollekkin asiasta perehtyneelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853952
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513258Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542999Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,592923SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752446Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52276Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251964Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1611902- 911311