Yhdellä vai kahdella avaimella..

Anonyymi-ap

Jos käyttää yhtä ja samaa avainta vuosia niin virtalukko ja avain kuluu yhtäaikaa...kannattaako vara-avain ottaa välillä käyttöön..?onkos kokemuksia.?

12

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuolla ole lukon kannalta merkitystä, mutta avain kuluu ja jossain vaiheessa ei enää toimi. Kahta avainta käytettäessä kuluminen on puolta hitaampaa ja jos vielä muistaa joskus voidella lukkoja ja avainpesiä, niin eiköhän niillä pärjää yhden auton iän?

• Anonyymi

Veikkaus: Koska tulee eka vastaus, joka viisastelee avaimettomasta käynnistyksestä?

• Anonyymi

15:20 tuli, eli 2h 30 min siinä meni.

• Anonyymi

Minulla on 26 vuotta vanha auto, 400tkm mittarissa. Autossa on edelleenkin alkuperäinen avain käytössä eikä siinä ole silmämääräisesti katsottuna mitään merkittävää kulumaa.

Jos automerkkisi on Kia, en usko että se kestää 26 vuotta, joten tuskin avaimen kuluminen on se merkittävin asia.

• Anonyymi

Hauska, eikä kulumaa avaimessa, hyvin sä vedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun Toyotassa ole mitään avaimen reikääkään eikä avaintakaan. Riittää kun se "avain" on taskussa ja napista lähtee liikkumaan ja yleensä sähköllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, avain on kulunut, Kävin sen tähän hakemassa.

Selitys miksi en ole ymmärtänyt avaimen kulumista on avaimen muoto. Siinä on sellainen keskikohta joka "tukee" avainta ja ottaa varmaankin osan voimista vastaan.

Mutta onhan tuossa yhdessä kohdassa ihan merkittävää kulumaa. Onneksi olen teettänyt jo vuosia sitten vara-avaimen....

Näin sitä itsekin oppii asioita. Olen valmis myöntämään virheeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun Toyotassa ole mitään avaimen reikääkään eikä avaintakaan. Riittää kun se "avain" on taskussa ja napista lähtee liikkumaan ja yleensä sähköllä.

Montako metriä liikkuu ”sähköllä”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hybrititojotat tykkää asua korjaamolla..

• Anonyymi

Joo,vahassa carinassa takerteli virtalukko ja vaihdettiin uus "toukka" pesään ja siihen uusi avain...no sit vanhempaa "toukkaa" tutkiessa huomasin et sehän vanha toukka toimii kuin junan vessa uudella avaimella...olisin siis selvinnyt pelkällä uudella avaimella...tästä viisastuneena, oppi ja ikä kaikki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      212
      9180
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5928
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      102
      4838
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      58
      4823
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      83
      3914
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      74
      3453
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      57
      3425
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2916
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2812
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2681
    Aihe