Jos käyttää yhtä ja samaa avainta vuosia niin virtalukko ja avain kuluu yhtäaikaa...kannattaako vara-avain ottaa välillä käyttöön..?onkos kokemuksia.?
Yhdellä vai kahdella avaimella..
12
430
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuolla ole lukon kannalta merkitystä, mutta avain kuluu ja jossain vaiheessa ei enää toimi. Kahta avainta käytettäessä kuluminen on puolta hitaampaa ja jos vielä muistaa joskus voidella lukkoja ja avainpesiä, niin eiköhän niillä pärjää yhden auton iän?
- Anonyymi
Veikkaus: Koska tulee eka vastaus, joka viisastelee avaimettomasta käynnistyksestä?
- Anonyymi
15:20 tuli, eli 2h 30 min siinä meni.
- Anonyymi
Minulla on 26 vuotta vanha auto, 400tkm mittarissa. Autossa on edelleenkin alkuperäinen avain käytössä eikä siinä ole silmämääräisesti katsottuna mitään merkittävää kulumaa.
Jos automerkkisi on Kia, en usko että se kestää 26 vuotta, joten tuskin avaimen kuluminen on se merkittävin asia.- Anonyymi
Hauska, eikä kulumaa avaimessa, hyvin sä vedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun Toyotassa ole mitään avaimen reikääkään eikä avaintakaan. Riittää kun se "avain" on taskussa ja napista lähtee liikkumaan ja yleensä sähköllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, avain on kulunut, Kävin sen tähän hakemassa.
Selitys miksi en ole ymmärtänyt avaimen kulumista on avaimen muoto. Siinä on sellainen keskikohta joka "tukee" avainta ja ottaa varmaankin osan voimista vastaan.
Mutta onhan tuossa yhdessä kohdassa ihan merkittävää kulumaa. Onneksi olen teettänyt jo vuosia sitten vara-avaimen....
Näin sitä itsekin oppii asioita. Olen valmis myöntämään virheeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun Toyotassa ole mitään avaimen reikääkään eikä avaintakaan. Riittää kun se "avain" on taskussa ja napista lähtee liikkumaan ja yleensä sähköllä.
Montako metriä liikkuu ”sähköllä”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hybrititojotat tykkää asua korjaamolla..
- Anonyymi
Joo,vahassa carinassa takerteli virtalukko ja vaihdettiin uus "toukka" pesään ja siihen uusi avain...no sit vanhempaa "toukkaa" tutkiessa huomasin et sehän vanha toukka toimii kuin junan vessa uudella avaimella...olisin siis selvinnyt pelkällä uudella avaimella...tästä viisastuneena, oppi ja ikä kaikki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511270Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15919Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72865
- 40861