Papeille potkut !

Anonyymi-ap

Miksi Ylivieskan papeille ei anneta potkuja ? Tämä palauttaisi ihmisten uskon kirkon oikeudenmukaisuudesta. Itse, jos omassa työssäni toimisin vastoin työnantajani määräyksiä/ohjeita saisin varmasti potkut. On hyvä, etteivät nämä kaksi naispappia toimi terveydenhuollon hoitotehtävissä, koska viittaisivat kintaalla varmasti Hippokrateen valallekin.

"Valtiovallan papille myöntämä vihkioikeus ei muuttunut uuden lain myötä. Kirkolla on kuitenkin oikeus päättää kirkollisen avioliittoon vihkimisen ehdoista. Kirkon työntekijöinä kirkon papit ovat sidottuja paitsi lakiin myös kirkon omiin päätöksiin"

19

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi koska pappi edustaa tiettyä puoluetta.

      • Anonyymi

        Ja koska pappi on nainen. Siitä se vasta hirveä haloo nousisi, jos naispappi erotettaisiin. Sehän olisi sukupuolista syrjintää, naisvihamielisyyttä, rasismia, fasismia yms. Joten Eijalla ei ole huolen häivää. Hän voi toimia aivan kuin haluaa ja työpaikka on turvattu.


    • Anonyymi

      Nuilla kriteereillä myös Sievin papilla kans on työpaikka turvattu. Vai onko sittekään,minä en tiijä.

    • Anonyymi

      Sievin pappi on näköjään kutsuttu puhutteluun.

    • Anonyymi

      Aloitit taas uuden ketjun jotta voit harrastaa yksinpuheluasi. Ketään muuta ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sinua ainakin kiinnostaa, kun taas tätä samaa jankutusta kirjoitat.


      • Anonyymi

        Lessujen lätinää.


    • Anonyymi

      Ehkäpä onkin tarkoitus, että ne jotka eivät allekirjoita kyseistä tapaa, eroavat kirkosta. Pitäisi olla vaihtoehto missä ei poljeta raamatun oppeja.

    • Anonyymi

      Sairauden lopullinen normalisointi odottaa jo ensi keväänä. Homo Pekasta tehdään pressa ja Antonista maan äiti, sen jälkeen on turha itkeä vihkimisillä ja muillakaan perinteisillä arvoilla. Mää luulen et konservatiivisimmillä ihmisellä sulaa silmät päähän, kun Pekka ja Antoni ottavat itsenäisyyspäivän juhlissa vieraita vastaan, hyi olkoon. Nyt on tulossa vaalit, joissa itse ainakin joudun puolue kannasta riippumatta äänestämään henkilöä, jolla on parhaat mahdollisuudet estää tämän kauheuden toteutuminen. Pressaksi, joku muu kuin Pekka!!

      • Anonyymi

        Itse vanhoillislestadiolaisena äänestin Haavistoa jo viime kahdissa viime vaaleissa. En siksi, että hän on miehen kanssa yhdessä, vaan siksi, koska Arvostan Pekan tapaa käydä keskusteluja ja muutenkin hän on varsin pätevä kaveri. Ei Niinistökään huono ole, mutta seuraavissa vaaleissa Niinistö ei ole enää mukana. Näin toivon valinnan osuvan vihdoinkin Haavistoon.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä on sairas yhteiskunta ja sitten ihmetellään, kun lapset ja nuoret voivat huonosti. Normiperheeksi kutsutaan esim. perhettä Sievissä, jossa välillä vaimo on kotona ja välillä vieras nainen, sitten taas vaimo ja sitten taas uusi nainen.

    • Anonyymi

      EvLutkirkkohan on vain yksi järjestö Suomen valtion sisällä. Eiköhän sen pitäisi enemminkin noudattaa valtion lakeja eikä toimia omien järjestösäännösten mukaan. Niinhän muutkin järjestöt tekevät että laki ensin ja sitten järjestön säännöt. Älkääkä edes vedotko valtion kirkko käsitteeseen sillä meillä ei sitä enää ole.

      • Anonyymi

        leppälä se on semmoinen pappija nivala ettei niille voi itse jumalakaan mitään


    • Anonyymi

      Naisena koen nämä papit pettureina. Kuinka suuri olikaan "työ" saada naispapit seurakuntiin? Nyt nämä sitten laittavat kaiken ranttaliksi, ei mitään kunnioitusta kirkkoa, raamattua tai muutakaan kohtaan. Tällaisilta oikeudet ja virat pois.

      • Anonyymi

        Et taia olla tietonen millasta ranttalia miespapit piti Rimpiläisen aikaan, pappisnaisten tekoset ovat kevyttä kamaa siihen menoon nähen. Kirkossa elätetään käsitettä elämässä ja opissa eli opin mukaan eläen. Rimpiläisen rovastit olivat varsinaisia "ranttapuleja", voi jos kirkkokansa tietäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taia olla tietonen millasta ranttalia miespapit piti Rimpiläisen aikaan, pappisnaisten tekoset ovat kevyttä kamaa siihen menoon nähen. Kirkossa elätetään käsitettä elämässä ja opissa eli opin mukaan eläen. Rimpiläisen rovastit olivat varsinaisia "ranttapuleja", voi jos kirkkokansa tietäisi.

        no kerro kun tiedät älä auvo suutas turhaan ja viisastele.


    • Anonyymi

      Eikös Raamatussa varoiteta niistä Vääristä profeetoista.

    • Anonyymi

      Ja erotetaan vielä kaikki kirkosta jotka ei siellä kule menetetään veroeurot tulee halvemmaksi

    • Anonyymi

      Kyllä Eija ja muut naispapit varmaan tietää, että helvettiä ei ole olemassakaan. Ei ne muutoin uskaltaisi tuolla tavoin toimia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10646
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3023
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1646
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1458
    Aihe