Kaikki oli menossa hyvään suuntaan, kunnes vetäydyit. En ole pettänyt sua, mulla ei ole ollut muita miehiä, joten en ymmärrä. Pahoitit mielesi jostain?
Jos et voi muuten suoraan sanoa niin mielestäni ansaitsisin kuulla sen edes täällä, että voin jatkaa elämää eteenpäin. Anna tulla vaan.
Tuntuu todella todella surulliselta miten meille kävi 😞
Mitä meille tapahtui mies?
80
1619
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka elämääsi eteenpäin, turhaan täällä sitä mietit.
- Anonyymi
Se sattuu paljon, jos tulee yks kaks jätetyksi ja katkeaa kaikki yhteys. Ilman mitään selityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sattuu paljon, jos tulee yks kaks jätetyksi ja katkeaa kaikki yhteys. Ilman mitään selityksiä.
En ole yhteyttä katkaissu enkä ole vihainenkaan mistään tarviin omaa aikaa nyt
- Anonyymi
Niin oli taas kuitenkin ”elämänmakuinen” tusinatarina trollimiehellä monista🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yhteyttä katkaissu enkä ole vihainenkaan mistään tarviin omaa aikaa nyt
Jos arvostat ja välität toisesta oikeesti kerrot sen hänelle suoraan etkä jätä hiljaisuuteen, mut etpä sä mieti kuin itseäsi
- Anonyymi
Minun nainen ei käytä hymiöitä. Tuo hymiö on aaaaap:n. m>n
- Anonyymi
Olisitko kaipaillut täällä näin kauan jos se olisi sinun nainen?
- Anonyymi
Tätä on liikkeellä…
- Anonyymi
Ehkä kannattais miettiä mitä on itse tehnyt, tai sanonut. Ihan noin pienenä vinkkinä josko sieltä löytyis jotain minkä takia toinen vetäytyy, näin ainakin omalla kohdalla.
- Anonyymi
Onko reilua vetäytyä sanomatta yhtään mitään? Mököttämälläkö asiat sinun mielestä ratkeaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko reilua vetäytyä sanomatta yhtään mitään? Mököttämälläkö asiat sinun mielestä ratkeaa?
Joskus sitä vaan tulee siihen tulokseen että on helpompi lopettaa tuhlaamasta aikaa, kuin saada toista muuttumaan jos on jo yrittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus sitä vaan tulee siihen tulokseen että on helpompi lopettaa tuhlaamasta aikaa, kuin saada toista muuttumaan jos on jo yrittänyt.
Jostain ihme syystä tuhlaat kuitenkin aikaasi palsta-anonyymiin? Ei tuo aikasi kovin arvokkaalta vaikuta.
Anonyymi kirjoitti:
Jostain ihme syystä tuhlaat kuitenkin aikaasi palsta-anonyymiin? Ei tuo aikasi kovin arvokkaalta vaikuta.
Luin vielä palstaa. Kun luin tämän niin mietin, että hän olisi voinut olettaa tämän minun kirjoittamakseni.
Sen verran harvoin enää täällä olen etten juuri kommentoi trollien paskoja juttuja, mutta joskus kun sydän muistaa jotain niin tulee palattua tänne.
En ole koskaan yrittänyt muuttaa häntä.
🐅- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu tuota kannattaa aina miettiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mököttämällä parane enkä mökötä nyt haluan vain vähän omaa aikaa voit kirjoittaa minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tänne menee 5 minuuttia päivässä, niin ei se paljoa ole. Koitappa itse keksiä heti mihin 5 minuuttia käyttäisit hyödyllisesti, kun itse näen että tämä on ajatuksien purkamista edes jonnekkin, ettei ne kaikki vaan pakkaudu päähän ja tule turhaan pyöriteltyä niitä ympäri ja ämpäri.
- Anonyymi
tigrutoivottaa kirjoitti:
Luin vielä palstaa. Kun luin tämän niin mietin, että hän olisi voinut olettaa tämän minun kirjoittamakseni.
Sen verran harvoin enää täällä olen etten juuri kommentoi trollien paskoja juttuja, mutta joskus kun sydän muistaa jotain niin tulee palattua tänne.
En ole koskaan yrittänyt muuttaa häntä.
🐅Ainakin kiusaat joka ikinen kerta mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet itse täällä öisin? Ulkopuolisen silmin vaikuttaa ihan itsensä kanssa keskustelevan aloittajamiehen hiillostamiselta
- Anonyymi
Eeeeivvälttämättä noin. Itselläni oli aikoinaan 10v kämppissuhteeksi muuttunut parisuhde takana ja liian pian luulin olevani valmis uuteen parisuhteeseen. Tuli tahattomasti tehtyä useammallekin naiselle tuollainen "kylmä vetäytyminen". Tykkäsin aidosti emännästä, mutta kun alkoi juttu liikaa vakavoitua, otin ravit. En ole mitenkään ylpeä tuosta touhusta, mutta useammalle lyylille tuli tehtyä veemäisesti. Lopuksi luovutin ja päätin hankkia muutaman kainalopaikan muutamasta kaupungista pääraiteen varrelta. Mahtisuunnitelmani oli jo kovaa kyytiä vireillä, kun elämäni rakkaus saapui tulisilla vaunuilla hyökäten 4 vuotta sitten ja pyyhki suunnitelmallani hanurinsa. Nyt vasta tiedän, miltä tuntuu rakastaa naista (joka ei ole omaa äiti).
T: Tyyne H - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain itseään voit muuttaa, et toista. Mutta kannattaa avata keskustelu ja selvittää toisen kanssa mieltä painavat asiat, eikä vaan kadota. Se voi olla toiselle todella satuttavaa että jättää hiljaisuuteen. Niin kuin toista ei olisi yht'äkkiä enää olemassa. Hirvittävän loukkaavaa toimintaa sellainen. Ei niin kuin arvosta toista ihmisyksilöä yhtään vähää.
- en ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain itseään voit muuttaa, et toista. Mutta kannattaa avata keskustelu ja selvittää toisen kanssa mieltä painavat asiat, eikä vaan kadota. Se voi olla toiselle todella satuttavaa että jättää hiljaisuuteen. Niin kuin toista ei olisi yht'äkkiä enää olemassa. Hirvittävän loukkaavaa toimintaa sellainen. Ei niin kuin arvosta toista ihmisyksilöä yhtään vähää.
- en apJos nainen pelaa tyhmiä pelejä ja ei lopeta niitä, niin totta kai sellaseen lopetetaan yhteydenpito. Nainen joka pelaa on vaan ajantuhlausta, koska aina löytyy sellainen joka tajuaa että ei kannata leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen pelaa tyhmiä pelejä ja ei lopeta niitä, niin totta kai sellaseen lopetetaan yhteydenpito. Nainen joka pelaa on vaan ajantuhlausta, koska aina löytyy sellainen joka tajuaa että ei kannata leikkiä.
Kiva mielikuvituskeskustelu AP ja mies, mutta tosiaan aika pahaenteiseltä paranoialta vaikuttaa tuo loppukaneetti
- Anonyymi
Näin sut toisen seurassa.
- Anonyymi
En ole ollut sitten minä.
- Anonyymi
Missä näit, milloin näit, kenen kanssa näit?
- Anonyymi
Seurassa olo ei vielä tarkoita mtn.
- Anonyymi
Olen vain lannistunut... En usko että minulla on oikeita tsäänssejä sinuun. Yritin sen verran kun uskalsin ja nyt tuntuu etten enää tiedä mitä tekisin. Salaa toivon että lähestyisit minua mutta tiedän että et tuu niin tekemään... Jos lähestyisit minua niin olisin sinun ihan millon vaan sen tekisit.
- Anonyymi
Voin kauppareissulla kun käyn ikeassa lähestyä. Sieltä saa myös hotdoggeja.
Onkai sull tsäänsejä mutta olen niin järkevä etten oikein tiedä mitä tehdä. Big broplem.. - Anonyymi
Ei ole sinulle koska lähestynyt olen miestä.
- Anonyymi
Lupaan lähestyä enemmän jos vielä nähdään.
Yhdelle miehelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kauppareissulla kun käyn ikeassa lähestyä. Sieltä saa myös hotdoggeja.
Onkai sull tsäänsejä mutta olen niin järkevä etten oikein tiedä mitä tehdä. Big broplem..Kauppareissuilla yksin ja m - m .
- Anonyymi
Enhän koskaan ihastustani ole unohtanut... Sinua m>n
- Anonyymi
Mies on epävarma naisen tunteista eikä tiedä haluaako nainen suhdetta vai ystävyyttä. On ehkä aikaisemmin huonoja kokemuksia ja mies pelkää pilaavansa välit naiseen. On merkki aidoista tunteista
- Anonyymi
Enpä usko miehen tunteisiin. Kyllä hän silloin vastaisi viestiin.
- Anonyymi
No itse ainakin omasta näkökulmasta sanon, että olen varovainen, mutta "vuoriasiirtävän" kiinnostunut. En hae ystävyyttä tai pelkkää seksiä.
Mies ei anna puhelinlinjalla minkäänlaisia merkkejä kiinnostuksesta. Itse olen ollut hyvin suora ja laittanut WhatsAppiin viestin sekä kertonut tunteistani. Nyt ei ole enää numeroa ja lupasin olla häiritsemättä.
Ei se riitä, että palstalla kertoo asioita. Täällä ei voi koskaan tietää, kuka kirjoittaa, olipa nikillä tai ilman...
Tähän tulisi se emoji, jota en nyt laita.
- Anonyymi
Luinnyhden parisuhdeterapeutin kirjasta, että miesxä saattaa vetäytyä juuri silloin, kun suhde syvenee, koska tuntee tarvetta itsellistää itsensä.
Ehkä hän vaan pohtii vähän, että haluaako jatkaa, eikä halua sanoa sinulle juuta eikä jaata.
Mies tulee kyllä takaisin, jos haluaa jatkaa ja kirjan vinkki oli, että silloin naisen ei kannata syyllistää miestä tästä pohdinnasta, koska sitten kun mies tulee takaisin, on hyvä hetki syventää suhdetta positiivisessa mielessä.
Mieti hetki, onko tunteet häneen kärsivällisyyden arvoisia.
Ei kuitenkaan kannata alkaa naisen heti muitten kanssa jos oikeasti ihastuit, vaan kannattaa antaa itselle aikaa eheytyä.- Anonyymi
Idiootti. Valistunut despootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti. Valistunut despootti.
🤣🤣🤣🤣
Kiitos kehusta, tuo on sinulta toooooosi paljon! - Anonyymi
Että välillä kävisi ns lomilla? No mutta ilman muuta pitää antaa tilaa!
- Anonyymi
Valehteluus se lopui. Niin, mietippä sitä. Vaan ethän sinä mieti. Tuskin muistatkaan.
- Anonyymi
Mitä valehtelin? Kerro suoraan kestän kyllä.
- Anonyymi
Muistan tilanteen hyvin tietysti. Vai oliko niin, että haluat uskoa minun valehdelleen?
Suurin osa, yli 80%, ihmissuhteiden ongelmista aiheutuu väärinymmärryksistä. Katsot tilannetta omasta näkökulmastasi, oletko miettinyt miltä minusta tuntuu. Mietipä sitä. Sivusta
- Anonyymi
Miten muilla?
- Anonyymi
Minä taidan luovuttaa meidän juttuun... En enää jaksa.
- Anonyymi
Minä luovutin just. Se on hyvä jos molemmat haluaa luovuttaa. Tiesin kyllä jo aikapäiviä sitten että olet luovuttanut.
- Anonyymi
Sairastuin vakavasti.
- Anonyymi
Sairastuin kerran mustaan huumoriin, mutta se ei ollut mun vika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairastuin kerran mustaan huumoriin, mutta se ei ollut mun vika
Eikä muiden naurettava autistinen kaksinaismoralismi. Paha suu, mutta lämmin sydän🫶
- Anonyymi
Miten Outi meni omasta mielestä kaikki?
- Anonyymi
Olen hullumpi. https://youtu.be/O59PMBm3w9A
- Anonyymi
Kauhea versio kauniista.
- Anonyymi
Ei minun näkökulmastani ainakaan mikään ole mennyt parempaan suuntaan työelämä on mennyt huonompaan suuntaan.
- Anonyymi
Työelämä? Ettekö enää ole työkavereita?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työelämä? Ettekö enää ole työkavereita?
SivustaPäinvastoin ei pääse eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin ei pääse eroon.
😥
Pääsee toki jos haluaa ja ilmaisee.
- Anonyymi
Pyydän anteeksi kaikesta...Jatketaan elämää rauhallisin mielin... Ystäväsi.
- Anonyymi
Pyydät anteeksi täällä...Nuo isot sanat hänen kuuluisi kuulla suoraan sinulta.
- Anonyymi
Ei tarvitse tällaista ystävää, jatketaan eri suuntiin.
- Anonyymi
Sä kiusaat mua joka ainut kerta ja vielä lisäksi siihen että sait mut tunteettomaksi sillä viestillä että et ei sua liikuta et olenko sinkku vai en
- Anonyymi
Mutta jos pyydät anteeksi niin voidaan jatkaa ja sä lopetat sen mun kiusaamisen tuliko selväksi
- Anonyymi
Enkö ole jo pyytänyt anteeksi?
- Anonyymi
Taas provoileva AP mies heittää eri hetulaa ja rassukat valikoi mihin nojaavat
- Anonyymi
Joopa- tätäkin ätmin pläjäystä tiirailtu taas sen kuussataa kertaa, tässäkö nämä kaimaanien ym farssimaiset fokukset ny on
- Anonyymi
Väärään mieheen ihastunut. On sellaisiakin miehiä että pitävät huolen naisestaan.
Ainakin minä pitäisin jos nainen rakastaa oikeasti .- Anonyymi
No sellainen kelpaisi. En ole varsinaisesti mikään huolehdittava, mutta olis mukava löytää joku joka seisoo rinnalla omin jaloin ja johon voi tukeutua tarvittaessa. En kaipaa mitään passattavaa pikkupoikaa. Ei ole aikaa sellaiseen. Toivottavasti sinäkin löydät etsimäsi.
Ei-ap.
- Anonyymi
Ikävä lukea, että sinulla tuollainen tilanne. Et ole ainoa jolle on käynyt noin. Itselleni kävi ihan samoin yhden miehen kanssa. Hyvä tunne ja tapailtiin usein sekä pitkään ja yhtäkkiä hän vetäytyi. Ei vastaillut enää viesteihin ja puheluihin, laittoi joskus harvoin jonkin pienen viestin vain, joka ei sanonut haluaako tavata vaikka kysyin. En koskaan saanut mitään selitystä vaikka kysyin sievästi, että onko hänellä ajatusta vielä tavata. Aika rikkinäinen olin pitkään siitä ja vieläkin muistelen asiaa ymmyrkäisenä mitä tapahtui ja miten mukavan oloinen ihminen voi tehdä niin ettei sano mitään.....
- Anonyymi
Pahoitin mieleni koska tunsin itseni hyvin ulkopuoliseksi, erittäin ulkopuoliseksi.
Muut tuttavat tuntui tietävän meidän asiat joita ei kuitenkaan minulle oltu itselleni kerrottu, mieti kuinka noloa tuollainen ... - Anonyymi
Salaisuutesi tulivat PÄIVÄN VALOON.
- Anonyymi
Onko mies hengissä? En näin miehenä pysty ymmärtämään, miten joku lopettaa yhteydenpidon kertomatta suoraan syytä tähän. Onko tämä joku nykyisen deittaiuklulttuurin juttu, että näin saa tehdä?
- Anonyymi
Mies on hengissä. Sen tiedän varmaksi. Suorat pakit olisi paljon parempi kuin täysi hiljaisuus. Miehelle tietty Easy way, mut toista syvästi haavoittava.
- Anonyymi
Tinderissä ohjeistetaan että lopeta yhteydenpito jos joku ei noudata sovelluksen sääntöjä, toki se on osa "peliä". On se normalisoitunut. Toinen ei ole edes sen arvoinen että sanoisi asiallisesti että ei jatketa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderissä ohjeistetaan että lopeta yhteydenpito jos joku ei noudata sovelluksen sääntöjä, toki se on osa "peliä". On se normalisoitunut. Toinen ei ole edes sen arvoinen että sanoisi asiallisesti että ei jatketa.
Tuo on ydin. Ei ole edes sen arvoinen, että näkisi vaivaa vastata. Voiko olla julmempaa tapaa kuin vaieta silloin kun toinen on ollut kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on hengissä. Sen tiedän varmaksi. Suorat pakit olisi paljon parempi kuin täysi hiljaisuus. Miehelle tietty Easy way, mut toista syvästi haavoittava.
Niin varmaan satusetä että oletkin näitä uteliaita höppänöitä just tällä aiheella jaksanut vedättää mies jätti hiljaisuuteen voi kyynel. Fantasioissasi jätät jonkun naisen hiljaisuuteen kun todellisuudessa roikut kuin pska rattaassa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on ydin. Ei ole edes sen arvoinen, että näkisi vaivaa vastata. Voiko olla julmempaa tapaa kuin vaieta silloin kun toinen on ollut kiinnostunut.
On julmempi tapa. Sanoa täysin sopimattomalla hetkellä ääliömäisen itsevarmasti että ei tarvi nähdä enää. Esim. seksin jälkeen. Sellasia valopäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten voit tietää varmasti että on hengissä, jos et ole kuullut yhtään mitään? aikoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten voit tietää varmasti että on hengissä, jos et ole kuullut yhtään mitään? aikoihin.
Kuulen juttuja ja näin ohi mennen yks päivä. Sivusta
- Anonyymi
Enhän minä vetäytynyt, kun jalka lipesi ja koko tykki laukesi pohjan perille....No olihan se kuitenkin sen arvoista.
- Anonyymi
Ota yhteyttä jos on asiaa,🤷♂️ terv-lumipantteri
- Anonyymi
Ai haluatko uudestaan kanuunani putken pamauttavan täyden laakin...?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437201Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141787- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681354- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41914