Rikkinäinäiset miesten polkupyörät, alustava kyssäri.

Anonyymi-ap

Vaatimus taso on että runko tallella ja ei mätä, mahdollisesti etuhaarukka paikoillaan. Kaikki rompe voi olla kiinni. Mutta runko pitää olla edes jotenkin suorassa....:)

En maksa mitään mutta jos moisia romuja löytyy pidetään yhteyttä. Ja haen pois ilmaiseksi. Montaa runkoa en tarvitse. Ei siis mitää romukauppa diilausta.

Ihan sama mikä pyörä. Mutta miesten polkupyörä.

Kotkan alue.

Kiitos!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
        Ikävä
        103
        1836
      2. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
        Ikävä
        88
        1606
      3. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
        Kotimaiset julkkisjuorut
        33
        1228
      4. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
        Ikävä
        59
        1108
      5. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
        Maailman menoa
        267
        1020
      6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
        Haapavesi
        72
        937
      7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
        Ikävä
        57
        844
      8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
        Ikävä
        40
        822
      9. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
        Ikävä
        58
        809
      10. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
        Ikävä
        61
        732
      Aihe