Koskaan riittäisi sulle vaan haluaisit ihailua ja huomiota muilta
Musta tuntuu nainen etteb
25
560
Vastaukset
- Anonyymi
ihan sama mitä ajattelet, jos miehellä on hyvä itsetunto, se ei ajattele noin :)
- Anonyymi
Ei ole kiinni itsetunnosta. Tai jos naisella huono itsetunto, hakee huomiota somessa ja irl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kiinni itsetunnosta. Tai jos naisella huono itsetunto, hakee huomiota somessa ja irl
Niin mutta en voi vaikuttaa miehen ajatteluun. Jos mies haluaa ajatella noin, eikä luota minuun, niin en voi sille mitään. Sillä vaikka olisin ja eläisin miten, niin jos mies on päättänyt ajatella noin, niin vaikeaa on vaikka en hakisi huomiota muualta .
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17974115W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olet riittävä mitä oikein kuvittelet minusta
- Anonyymi
Mikset riittäisi??
Mä en ainakaan halua ihailua tai huomiota muutenkaan. - Anonyymi
En tarvitse ihailua ja huomiota muilta. Yksi riittää.
- Anonyymi
Onko ap humalassa?
- Anonyymi
Kyllä riittäisit, jos olisit hän.
🦋 - Anonyymi
Kyllä sanoillasi kalttaa, sun jalkaa.......
T.hyväksikäytit, sinä hävisit. Älä pelkää...
Fläskipiää.
Hähähähähähä.....
Kirjoitettu on.linnustajan ansasta
Rauhallista ilajatu, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0- Anonyymi
Kuraa
- Anonyymi
Kuraa
- Anonyymi
Sinä mies riität minulle. En todellakaan tarvitse ihailua ja huomiota muilta.
- Anonyymi
Jos olet oikea en muita näe
- Anonyymi
Ei, riittäisit enemmän kuin hyvin.
- Anonyymi
Yksi riittää, ihailua en kaipaa keneltäkään muulta.
- Anonyymi
En tarvitse ihailua lainkaan. Voitko kuvitella
- Anonyymi
Tismalleen samat miehelle😆. Aivan nappiin 👍Tosin ei ollut minulle tämä aloitus
- Anonyymi
Minkäs sille voi
- Anonyymi
Tuo on niin epäreilua. En ole koskaan halunnut ihailua ja huomiota muilta kuin siltä ketä ihailen itsekin. Ehkä se ole sinä, joka tarvitsee sitä huomiota meistä enemmän.
- Anonyymi
Jos oon kaivannut sua näinkin kauan. Luuletko että kukaan pystyisi sitä paikkaa mitenkään enää viemään?
Minusta on tosi surullista, että joku ajattelee kaivatustaan tuolla tavalla. Kummasta se kertoo kaipaajasta vai kaivatusta?
Omalla kohdallani en ole koskaan kaivannut ihailua tai huomiota keneltäkään. Miksi ihmeessä olisin niin tehnyt?
Hyvää yötä.
☆- Anonyymi
Enpäs.
- Anonyymi
No. Onhan se totta.
Älä mieti. Anna hevosen miettiä. - Anonyymi
Eikös sulla ollut tarpeeksi aikaa? Käyttää kaikki taitosi. Valehteluun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437181Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141777- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681344- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41904