Piiskaatko mieluummin isoa kuin pientä

Anonyymi-ap

Kysymys miehille jotka antavat naisille piiskaa. Onko iso pylly kiihottavampi piiskata kuin pieni.

29

2187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Reilunkokoinen on minun makuuni. Ei sellaisesta luisevasta lähde edes kunnon ääntä, kun kämmenellä läiskii. Ei sen tietenkään tarvitse mikään älyttömän kokoinen olla.

    • Anonyymi

      Omalle kohdalle osuneet ovat olleet pääsääntöisesti reilunkokoisia. Johtuu ehkä siitä, että kovin nuoria en ole piiskannut. Minusta varttuneempi en kanssa homma sujuu paremmin.

    • Anonyymi

      Pienempi parempi

    • Anonyymi

      Minusta naisellinen pyöreä ja miksei leveäkin pylly on hyvä. Se vaatii enemmän työtä, mutta tulos on kaunista katsoa.

      • Anonyymi

        Iso alkaa muuttamaan väriä nopeammin kuin pieni. Mutta tasaisen värin aikaansaaminen vaatii tietysti enemmän.


    • Anonyymi

      Ei se liian luinen saa olla missään nimessä. Posliini pillu myös on plussaa. Etenkin varttuneemmilla naisilla se on kiihottava.

    • Anonyymi

      Kyllä sellainen naisellisen pyöreä on upea. Ääni on myös huomattavasti parempi, kuin pienessä.

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Olen muutaman pyllyn piiskannut ja paria lukuunottamatta ovat aika normaali kokoisia ollut. Kaksi on siis ollut hieman isompaa kokoa. Kyllä ne kaikki ovat saaneet meikäläiselle kovan seisokin aikaan,

    • Pieni laiha perse on kiihottavampi piiskata!

    • Anonyymi

      Omasta mielestä pieni pylly on kiihottavampi piiskata kuin iso, mutta kyllä se isokin menee oikein mainiosti. Omasta kokemuksesta sanoisin, että isopyllyiset kuitenkin useammin tykkäävät piiskaamisesta kuin pienipyllyiset. Sanoisin myös, että pienipyllyiselle piiskaus on usein kivuliaampi kuin isopyllyiselle. Saattaa johtua siitä, että piiska osuu pienemmälle alueelle niin se kirpaisee enemmän.

      • Anonyymi

        Samanlaisia kokemuksia minulla myös. En ole ihan pieni pyllyiselle koskaan piiskaa antanut. Ja kyllä minä tykkään enemmän naisellisesta pyöreästä pyllystä.


    • Anonyymi

      Annoin kerran juuri 18 täyttäneelle tytölle piiskaa (hänen pyynnöstään). Olihan se aika erikoista, kun hän oli paljon nuoremman näköinen, kuin 18.

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy takapuolen kokoon?


    • Anonyymi

      Iso pylly. Kun on rasvaa voi vedellä remmillä oikein kunnolla. On siinä vielä pinta alaakin remmin jäljille.

    • Anonyymi

      Isompaa

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti hoikalle piiskaa,mieluusti varttuneelle hoikan naisen pepulle ja reisille koivuniemen herraa metsän siimeksessä

    • Anonyymi

      pieni ja tiukka on täydellinen!

    • Anonyymi

      Minusta pyöreä muodokas pylly on paras. Kun se alkaa hitaasti muuttamaan väriä ja tulee tasaisen punaiseksi, niin näky on upea.

    • Iso lihava peppu. Mitä lihavampi sen parempi.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Jo pelkkä ääni saa hormonit hyrräämään. Isoa pyllyä on mukava työstää, kun se ei hetkessä ole kauttaaltaan punainen.

    • Anonyymi

      Aina olen piiskannut, kun on ollut tilaisuus. Ei sillä koolla mitään merkitystä ainakaan minulle ole.

    • Anonyymi

      Sellainen iso muuten normi kokoisella naisella on meikäläiselle kaikkein mieluisin. Iällä ei ole väliä, kunhan on aikuinen.

    • Anonyymi

      Minä tykkään antaa varttuneemmille naisille ja mieluummin isolle pyllylle.

    • Anonyymi

      Aina annan, kun pyydetään ja kaiken kokoisille.

    • Anonyymi

      Omalla muijalla on iso ja leveä takamus ja vaihtelunvuoksi olisi kiva päästä piiskaamaan pientä tiukkaa.

    • Anonyymi

      Minä olen iso pyllyisenä saanut kokea miesten mielenkiinnon asiaan.

    • Anonyymi

      Reilunkokoinen on meikäläiselle mieleisin. Avokämmenellä kun antaa, niin lähtee mukava ääni. Ja sitten kun se alkaa pikkuhiljaa punoittamaan, se on kaunista katsoa

      • Anonyymi

        Meikäläinen antaa myös kämmenellä, mutta sen jälkeen usein myös ohuella koivu tai Paju vitsalla viimeistely. Niin ja mieluummin isolle, tottakai


    • Anonyymi

      Nahkavyö on se mitä naisen pylly tarvitsee. Ei liian leveä ja mielellään paksua nahkaa. Se läpsähtää mukavasti tukevalle takapuolelle ja saa sen kauniin punaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 125 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe