Kansa maksaa miljardivelkoja vielä viisikymmentä vuotta.
SDP on kansalaisen murha!
7
187
Vastaukset
- Anonyymi
Sdp teki valtavat velat ja nyt maa on todella velkainen.
Jos koko velkaa katsotaan, niin eniten velkaa on ottanut kokoomus. Tämä ilman kriisejä.
Jännästi aatteensa sokaisemat ovat unohtaneet sodan jälkeisen ajan pahimmat kriisit viime hallituskaudella.
Olisitteko itse jättäneet yrityksiä tukematta, ollut antamatta kaikille ilmaisia rokotuksia, jättäneet polttoaineen sekoitevelvoitteen laittamista jäihin toistaiseksi. Ette olisi antaneet sähkötukea, ette olisi poistaneet kikyä ja indeksijäädytyksiä?
Kuinkahan syvällä suossa olisimmekaan teidän toimilla? Valtio ei muuten ole kuoleva henkilö, joten ei ole pakko, eikä edes järkeväkään maksaa kaikkia valtionlainoja koskaan pois kokonaan.
Mutta hyvin oppositio onnistui pelottelemaan, koska iso osa ei tajua valtiontaloudesta mitään. Valtionlainojakin järjestellään koko ajan ja entisiä maksellaan pois, sekä uutta otetaan. Marinin aikana ulkomaan velka väheni, eli Suomi on käytännössä itselleen velkaa.
Mutta mikäli hallitus ei piakkoin kaadu, niin katsellaan paljonko ituhippi joutuu piikittämään itseään ja irvistelemään, kun seuraava yhteislaina EU:sta tulee ajankohtaiseksi.
Vai tehdäänkö brexitit ja syöstään Suomi syvälle suohon?
- Anonyymi
Sannan johtama hallitus ei ymmärtänyt höykäsen pölähtävää talouden pidosta.
- Anonyymi
Olet väärässä.
- Anonyymi
Porvaripääministerit sen valtionvelan kasvattivat kun olivat vallankahvassa puolitiedottomana vuodesta toiseen sen 4×4 kautta putkeen ja velka kihahti 120 miljardiin euroon.
Sitä oikeiston Talousoppia, "älä tee kuten minä vaan tee, kuten minä sanon".- Anonyymi
No nyt porvaripääministeri tekee, hyvä Orpo.
- Anonyymi
Sdp on suolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522514388Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään893348Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242516Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582265Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871409Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään261300- 401280
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681195Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798