Kansa maksaa miljardivelkoja vielä viisikymmentä vuotta.
SDP on kansalaisen murha!
7
146
Vastaukset
- Anonyymi
Sdp teki valtavat velat ja nyt maa on todella velkainen.
Jos koko velkaa katsotaan, niin eniten velkaa on ottanut kokoomus. Tämä ilman kriisejä.
Jännästi aatteensa sokaisemat ovat unohtaneet sodan jälkeisen ajan pahimmat kriisit viime hallituskaudella.
Olisitteko itse jättäneet yrityksiä tukematta, ollut antamatta kaikille ilmaisia rokotuksia, jättäneet polttoaineen sekoitevelvoitteen laittamista jäihin toistaiseksi. Ette olisi antaneet sähkötukea, ette olisi poistaneet kikyä ja indeksijäädytyksiä?
Kuinkahan syvällä suossa olisimmekaan teidän toimilla? Valtio ei muuten ole kuoleva henkilö, joten ei ole pakko, eikä edes järkeväkään maksaa kaikkia valtionlainoja koskaan pois kokonaan.
Mutta hyvin oppositio onnistui pelottelemaan, koska iso osa ei tajua valtiontaloudesta mitään. Valtionlainojakin järjestellään koko ajan ja entisiä maksellaan pois, sekä uutta otetaan. Marinin aikana ulkomaan velka väheni, eli Suomi on käytännössä itselleen velkaa.
Mutta mikäli hallitus ei piakkoin kaadu, niin katsellaan paljonko ituhippi joutuu piikittämään itseään ja irvistelemään, kun seuraava yhteislaina EU:sta tulee ajankohtaiseksi.
Vai tehdäänkö brexitit ja syöstään Suomi syvälle suohon?
- Anonyymi
Sannan johtama hallitus ei ymmärtänyt höykäsen pölähtävää talouden pidosta.
- Anonyymi
Olet väärässä.
- Anonyymi
Porvaripääministerit sen valtionvelan kasvattivat kun olivat vallankahvassa puolitiedottomana vuodesta toiseen sen 4×4 kautta putkeen ja velka kihahti 120 miljardiin euroon.
Sitä oikeiston Talousoppia, "älä tee kuten minä vaan tee, kuten minä sanon".- Anonyymi
No nyt porvaripääministeri tekee, hyvä Orpo.
- Anonyymi
Sdp on suolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930