Voisitteko pitää kissanne kiinni,te jotka annatte kissojenne juosta pitkin toisten pihoja taajama alueella... alkaa jo ärsyttämään,kun aina on jonkun katti pihassa kusella ja kuljeksimassa ja sotkemassa paikkoja. Seuraavana loukutan ja vien jonnekin kauemmas. Turha sitten on itkeä kissanne perään. Ei se kissan vika ole,mutta omistajat vois vähän miettiä tätä asiaa. En minäkään päästä hevosta teidän pihaan paskomaan.
Kissat juoksentelee pihoilla
70
946
Vastaukset
- Anonyymi
Taas näitä nillittäjiä luuletko sä vähä älyinen jotta tänne auttaa tuostakin valittaa...
Voi voi- Anonyymi
Eikös nää palstat ole sitä varten,että tänne itketään kaikesta. Jopa sinäkin vähä älyinen vaivauduit tänne
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179745023
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kissojen juoksentelu on helppo lopettaa.
- Anonyymi
Varsinkin sinun kusijuoppo
- Anonyymi
Niitä voi myös ampua. Äänenvaimennin vaan piippuun kiinni ja taajamassakin voi niitä hyvin lopettaa.
- Anonyymi
Hyvin onneksi osaatte holistit itse ittenne lopettaa eipähän tuhraannu yhteiskunnan varoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin onneksi osaatte holistit itse ittenne lopettaa eipähän tuhraannu yhteiskunnan varoja
Kissan omistajat ovat pahasti vinksahtaneita. Joten...tee sinä itsellesi jotain
- Anonyymi
Kylläpäs ammattikoululaiset on hurjan kovia jätkiä, tai siis lapsia.
Uhoamisen jalon taidon osaatte
- Anonyymi
Antaa kissojen juosta pihoissa,pitävät hiiret ja rotat vähissä. Ketjun aloittaja taitaa olla rotta joka pelkää.
- Anonyymi
Taisi mennä kissa ihmisillä nyt tunteisiin ja pahasti. Voi voi
- Anonyymi
Kissat ovat petoeläimiä. Tappavat linnunpoikasia ja oravia. Tuhoeläimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissat ovat petoeläimiä. Tappavat linnunpoikasia ja oravia. Tuhoeläimiä.
Kaksjalkaset örveltäjät ne kyntää ja kuseksii pitkin nurkkia eliminoida ...
- Anonyymi
Maaseudulla kissat tuo hiiriä aina näytille. Annan kulkea mielelläni maillani. Ei tarvitse hiirenloukkuja laitella. Kummallisia kissojen vihaajia täällä,ei taida elämä olla kunnossa heillä?
- Anonyymi
Nimenomaan kunhan hakevat huomiota typerillä heitoillaan
- Anonyymi
En ole kissan vihaaja mutta aloitus oli minusta ihan aiheellinen.Kaava-alueella on ihan toiset säännöt kuin kavoittamattomalla tai yleiskaava-alueella.Siellä kissat jostain syystä katoaa jos ne on häiriöksi. Täällä keskustoissa asutaan niin lähekkäin että jokaisen eläinten omistajan pitäisi pystyä elämään yhteisiin sovittuihin sääntöihin.
Minun pihassa luuta käy kyllä toistamiseenkin kun jätöksiä alkaa portailta löytymään olipa kissan omistaja kuka hyvänsä. - Anonyymi
Ei kyse ole kissavihasta,vaan siitä kun kissat kulkee toisten pihoilla kuseksimassa ja hyppimässä auton päällä naarmuttamassa ym tuhoa. Kamerat on että todistusaineistoa löytyy. Tykkäättekö itse,että päästän rotikan teidän pihaan paskalle...sama asia täysin. Kissojen omistajilla ei ole sen vertaa älliä päässä,että veisivät vaikka valjaissa tai sitten jos se on niin vaikeaa,niin pitää sitten kissansa sisällä. Mutta kun asiasta ei voi sanoa,vaan heti haukutaan vaikka miksikä. Säälittävää.
- Anonyymi
Maaseudulla niin...mutta nyt en puhu maaseudusta vaan taajama alueesta.
- Anonyymi
tällä palstalla paljon kelarottia jotka vapisee kissan kohdatessaan!
- Anonyymi
Varsinkin sinä viemärirotta
- Anonyymi
Onko se laiskuutta vai mitä kun kissaa ei voi ulkoiluttaa kuin koiraa vaan päästetään ulos ja ovi kiinni.
- Anonyymi
Tuollaset nillittäjä liekaan ja kepin päähän kiinni
- Anonyymi
Laiskuutta se on. Eihän koiriakaan päästetä irti ja toisten pihoille kulkemaan. Anna olla jos jonkun koira on irti mehtätiellä ja kulkee vierellä,niin joku itkee,että koira oli irti yhyyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiskuutta se on. Eihän koiriakaan päästetä irti ja toisten pihoille kulkemaan. Anna olla jos jonkun koira on irti mehtätiellä ja kulkee vierellä,niin joku itkee,että koira oli irti yhyyy
Joka päivä tuolla on irrallaan olevia tappajavillikoiria.
Pitäis pistää semmoset grilliin niin kuin kiinassa
- Anonyymi
IRTO KISSAT ON LAIN SUOJATTOMIA NE SAA POISTAA MITEN PARHAAKSI NÄKEE VAIKKA LOUKULLA.
- Anonyymi
Voit poistaa itsesi vaikka kusettamalla huovista tai aarnea
- Anonyymi
Ei saa. Ota mulkku selvää laista ja asetuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit poistaa itsesi vaikka kusettamalla huovista tai aarnea
Mitähän vaaraa noiden horiskoiden kusettamisessa on?? Toinen paimentaa akkaansa ja toinen vapisee linnassa.
- Anonyymi
Sekopäistä porukkaa täällä paljon,toiset sotii ukrainassa ja viattomia kuolee. Täällä vaahdotaan jostain kissasta. Kannattaa hakeutua mielenterveystoimistoon.
- Anonyymi
Ei taida kissojen omistajat tietää kuinka paljon täällä liikkuu nälkäisiä kettuja. Että jos joku kerta se kulkurikissa ei enää palaa kotiin se saattaa olla joutunut ketun ruuaksi.
- Anonyymi
Vaahdotaanhan täällä suomi24:ssa vaikka mistä. Ei täällä pelkästään kissa keskustelua ole. Menikö tunteisiin sinä katin kurja omistaja. Mene itse mielenterveystoimistoon ja sano,että omistat kissan
- Anonyymi
Suomi koetetaan pitää hyvinvointiyhteiskuntana jota Ukraina ei taida olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaahdotaanhan täällä suomi24:ssa vaikka mistä. Ei täällä pelkästään kissa keskustelua ole. Menikö tunteisiin sinä katin kurja omistaja. Mene itse mielenterveystoimistoon ja sano,että omistat kissan
Kyllä on pää sekaisin sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on pää sekaisin sinulla.
Säälittävää kansaa nämä kissojen fanit. Mitään asiallista keskustelua ei voi täällä olla. Aina ollaan kimpussa heti. Miksi tää palsta edes on,kun täällä ei voi mistään keskustella,niin ettei joku uhkaa tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää kansaa nämä kissojen fanit. Mitään asiallista keskustelua ei voi täällä olla. Aina ollaan kimpussa heti. Miksi tää palsta edes on,kun täällä ei voi mistään keskustella,niin ettei joku uhkaa tappaa.
Sinähän se täällä uhkaat tappaa kaikki ja syöttää rotikoille.
Muuta edes kirjoitustyyliäsi kun kaikki näkee että suuri ja pelottava elämänkoululainen kirjoittelee itekseen
- Anonyymi
ap. sut viedään kellariin elä nuku , siellä heräät ja alkaa sun huuto.
- Anonyymi
Miksi? En mä mitään oo kellekään tehny.
- Anonyymi
Antakaa kissojen kulkea rauhassa. Jos itsellä pää sekaisin tai liitto vetelee viikmeisiään,ei se ole kissan syy. MTT auttaa ja lääkkeet helpottaa.
- Anonyymi
Taitaa sulla vedellä liitto viimeisiä ja pää hajoilee. Ainakin sun pärstästä päätellen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sulla vedellä liitto viimeisiä ja pää hajoilee. Ainakin sun pärstästä päätellen
Kerro missä asut,tuon kissoja sinullekin. Helpottaa vaikea elämäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro missä asut,tuon kissoja sinullekin. Helpottaa vaikea elämäsi.
Kokeilepa. Saanko mä tuoda sulle rotikoita kimppuun. Olis hyvä diili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilepa. Saanko mä tuoda sulle rotikoita kimppuun. Olis hyvä diili
rotikoita kimppuun,sairas ajatusmaailma kelarotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rotikoita kimppuun,sairas ajatusmaailma kelarotalla.
Kelarotta? Etkö typerämpää keksiny. Sairas ajatusmaailma.
- Anonyymi
Naiset ja homomiehet eivät tykkää, jos joku arvostelee kissoja ja niiden faneja.
- Anonyymi
Kissaihmiset välinpitämättöminä kuin kattinsa itsekin tykkäävät elukan pissanhajusta. Pirulaiset ei hikoile.
- Anonyymi
Pienet on murheet ihmisillä. Minun auton päällä kissat makoilee,on suloista.
- Anonyymi
Tämä keskustelun aloittaja eläinten rääkkääjä.
- Anonyymi
Perustelu väitteelle? Onko jotain faktaa heittää pöytään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustelu väitteelle? Onko jotain faktaa heittää pöytään?
Eipä tuo tarvi kun lukea niin tyhmäkin ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa siinä lukee,että rääkkään eläimiä? Aika kova syytös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus lähtee,jos ei ole todisteita
- Anonyymi
Etkö sä tunne sääntöjä. Kissaa ei saa pitää vapaana jos se aiheuttaa tuhoa naapureille yms... sehän lukee säännöissä ihan selvästi.
- Anonyymi
Mistä tälläinen someraivo kumpuaa? Oletteko koskaan miettineet? Vastaus löytyy usein kun katsoo peiliin.
- Anonyymi
someraivo on nykypäivää,pahaa oloa puretaan viattomiin luontokappaleisiin
- Anonyymi
Kissan omistajat ne pöpejä on,kun antavat kissojensa tuhota toisten piha alueella paikkoja. Ei ole kissan syy,se on omistajien. Lukekaa säännöt! Kissaa ei saa pitää vapaana. Tyhmiä olette jos muuta väitätte. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää.
- Anonyymi
Itse te someraivootte kun ette kestä faktoja kissoistanne. Asiasta kun sanoo,niin heti hyökkäätte kimppuun. Että kuka se tässä nyt sutten oikeestaan raivoaa
- Anonyymi
Kissat on egosysteemin hyötyeläimiä, jotka pitävät hiiret ja jopa rotatkin poissa . Eivät ne kyllä muita tuhoja tee kuin korkeintaan tarpeensa ja kaapaisevat vähän multaa päälle. Olisipa yhtä kova huoli maahantunkeutujista, jotka rötöstelee ihmisiltä vaatteet päältä.
- Anonyymi
Juurikin näin!
- Anonyymi
Sekö on ok että kissat kusee ja paskoo pihalla olevaan lasten hiekkalaatikkoon? Kissat kiinni taajama alueella!!!
- Anonyymi
Teidän pitää pyytää että kirjaavat tuon Suomen lakiin vai teettekö te omia lakejanne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän pitää pyytää että kirjaavat tuon Suomen lakiin vai teettekö te omia lakejanne?
Meidän koirat saa tulla esim teidän pihaan kakalle. Vai onko siihen laki ettei sais
- Anonyymi
Mulla on just vahattu MB ja kissa kusi konepellile,mä en kestä nyyhhh
- Anonyymi
mä en kans kestä,mulla on -89 bemari ja kissa naarmutti peräkonttia,ainaki 2mm pitkä naarmu tuli.... on siis kauheeta
- Anonyymi
Yhyy yhyy yhyy...kissa ihmiset puolustaa kattejaan yhyy yhyy... voi kyynel. Ja laki on se,että kissat saa loukuttaa jos ne tuhoaa ihmisten pihoissa. Mutta nää katto loverit ei sitä tajua,eikä halua tajutakaan. Yhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhyy yhyy yhyy...kissa ihmiset puolustaa kattejaan yhyy yhyy... voi kyynel. Ja laki on se,että kissat saa loukuttaa jos ne tuhoaa ihmisten pihoissa. Mutta nää katto loverit ei sitä tajua,eikä halua tajutakaan. Yhyy
Katti loverit
- Anonyymi
Vapaana olevat kissat saa loukuttaa. Mistä sitä tietää onko ne heitteille jätetty vai villikissoja. Ottakaa asiasta selvää ennenkuin tulette raivoomaan tänne.
- Anonyymi
nyt nesteellee pitää kokous tästäkin hopi hopii
- Anonyymi
Villikissat ei kovin hevillä liikuskele taajamissa.
Tiedän , että kerrostalossa asuvilla on kissoja ja antavat niiden olla vapaana. - Anonyymi
Missä päin Ääneskoskea asut jos saanen kysyä?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954