Kissat juoksentelee pihoilla

Anonyymi-ap

Voisitteko pitää kissanne kiinni,te jotka annatte kissojenne juosta pitkin toisten pihoja taajama alueella... alkaa jo ärsyttämään,kun aina on jonkun katti pihassa kusella ja kuljeksimassa ja sotkemassa paikkoja. Seuraavana loukutan ja vien jonnekin kauemmas. Turha sitten on itkeä kissanne perään. Ei se kissan vika ole,mutta omistajat vois vähän miettiä tätä asiaa. En minäkään päästä hevosta teidän pihaan paskomaan.

69

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas näitä nillittäjiä luuletko sä vähä älyinen jotta tänne auttaa tuostakin valittaa...
      Voi voi

      • Anonyymi

        Eikös nää palstat ole sitä varten,että tänne itketään kaikesta. Jopa sinäkin vähä älyinen vaivauduit tänne


    • Anonyymi

      Kissojen juoksentelu on helppo lopettaa.

      • Anonyymi

        Varsinkin sinun kusijuoppo


    • Anonyymi

      Niitä voi myös ampua. Äänenvaimennin vaan piippuun kiinni ja taajamassakin voi niitä hyvin lopettaa.

      • Anonyymi

        Hyvin onneksi osaatte holistit itse ittenne lopettaa eipähän tuhraannu yhteiskunnan varoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin onneksi osaatte holistit itse ittenne lopettaa eipähän tuhraannu yhteiskunnan varoja

        Kissan omistajat ovat pahasti vinksahtaneita. Joten...tee sinä itsellesi jotain


      • Anonyymi

        Kylläpäs ammattikoululaiset on hurjan kovia jätkiä, tai siis lapsia.

        Uhoamisen jalon taidon osaatte


    • Anonyymi

      Antaa kissojen juosta pihoissa,pitävät hiiret ja rotat vähissä. Ketjun aloittaja taitaa olla rotta joka pelkää.

      • Anonyymi

        Taisi mennä kissa ihmisillä nyt tunteisiin ja pahasti. Voi voi


      • Anonyymi

        Kissat ovat petoeläimiä. Tappavat linnunpoikasia ja oravia. Tuhoeläimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissat ovat petoeläimiä. Tappavat linnunpoikasia ja oravia. Tuhoeläimiä.

        Kaksjalkaset örveltäjät ne kyntää ja kuseksii pitkin nurkkia eliminoida ...


    • Anonyymi

      Maaseudulla kissat tuo hiiriä aina näytille. Annan kulkea mielelläni maillani. Ei tarvitse hiirenloukkuja laitella. Kummallisia kissojen vihaajia täällä,ei taida elämä olla kunnossa heillä?

      • Anonyymi

        Nimenomaan kunhan hakevat huomiota typerillä heitoillaan


      • Anonyymi

        En ole kissan vihaaja mutta aloitus oli minusta ihan aiheellinen.Kaava-alueella on ihan toiset säännöt kuin kavoittamattomalla tai yleiskaava-alueella.Siellä kissat jostain syystä katoaa jos ne on häiriöksi. Täällä keskustoissa asutaan niin lähekkäin että jokaisen eläinten omistajan pitäisi pystyä elämään yhteisiin sovittuihin sääntöihin.
        Minun pihassa luuta käy kyllä toistamiseenkin kun jätöksiä alkaa portailta löytymään olipa kissan omistaja kuka hyvänsä.


      • Anonyymi

        Ei kyse ole kissavihasta,vaan siitä kun kissat kulkee toisten pihoilla kuseksimassa ja hyppimässä auton päällä naarmuttamassa ym tuhoa. Kamerat on että todistusaineistoa löytyy. Tykkäättekö itse,että päästän rotikan teidän pihaan paskalle...sama asia täysin. Kissojen omistajilla ei ole sen vertaa älliä päässä,että veisivät vaikka valjaissa tai sitten jos se on niin vaikeaa,niin pitää sitten kissansa sisällä. Mutta kun asiasta ei voi sanoa,vaan heti haukutaan vaikka miksikä. Säälittävää.


      • Anonyymi

        Maaseudulla niin...mutta nyt en puhu maaseudusta vaan taajama alueesta.


    • Anonyymi

      tällä palstalla paljon kelarottia jotka vapisee kissan kohdatessaan!

      • Anonyymi

        Varsinkin sinä viemärirotta


    • Anonyymi

      Onko se laiskuutta vai mitä kun kissaa ei voi ulkoiluttaa kuin koiraa vaan päästetään ulos ja ovi kiinni.

      • Anonyymi

        Tuollaset nillittäjä liekaan ja kepin päähän kiinni


      • Anonyymi

        Laiskuutta se on. Eihän koiriakaan päästetä irti ja toisten pihoille kulkemaan. Anna olla jos jonkun koira on irti mehtätiellä ja kulkee vierellä,niin joku itkee,että koira oli irti yhyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskuutta se on. Eihän koiriakaan päästetä irti ja toisten pihoille kulkemaan. Anna olla jos jonkun koira on irti mehtätiellä ja kulkee vierellä,niin joku itkee,että koira oli irti yhyyy

        Joka päivä tuolla on irrallaan olevia tappajavillikoiria.

        Pitäis pistää semmoset grilliin niin kuin kiinassa


    • Anonyymi

      IRTO KISSAT ON LAIN SUOJATTOMIA NE SAA POISTAA MITEN PARHAAKSI NÄKEE VAIKKA LOUKULLA.

      • Anonyymi

        Voit poistaa itsesi vaikka kusettamalla huovista tai aarnea


      • Anonyymi

        Ei saa. Ota mulkku selvää laista ja asetuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit poistaa itsesi vaikka kusettamalla huovista tai aarnea

        Mitähän vaaraa noiden horiskoiden kusettamisessa on?? Toinen paimentaa akkaansa ja toinen vapisee linnassa.


    • Anonyymi

      Sekopäistä porukkaa täällä paljon,toiset sotii ukrainassa ja viattomia kuolee. Täällä vaahdotaan jostain kissasta. Kannattaa hakeutua mielenterveystoimistoon.

      • Anonyymi

        Ei taida kissojen omistajat tietää kuinka paljon täällä liikkuu nälkäisiä kettuja. Että jos joku kerta se kulkurikissa ei enää palaa kotiin se saattaa olla joutunut ketun ruuaksi.


      • Anonyymi

        Vaahdotaanhan täällä suomi24:ssa vaikka mistä. Ei täällä pelkästään kissa keskustelua ole. Menikö tunteisiin sinä katin kurja omistaja. Mene itse mielenterveystoimistoon ja sano,että omistat kissan


      • Anonyymi

        Suomi koetetaan pitää hyvinvointiyhteiskuntana jota Ukraina ei taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaahdotaanhan täällä suomi24:ssa vaikka mistä. Ei täällä pelkästään kissa keskustelua ole. Menikö tunteisiin sinä katin kurja omistaja. Mene itse mielenterveystoimistoon ja sano,että omistat kissan

        Kyllä on pää sekaisin sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on pää sekaisin sinulla.

        Säälittävää kansaa nämä kissojen fanit. Mitään asiallista keskustelua ei voi täällä olla. Aina ollaan kimpussa heti. Miksi tää palsta edes on,kun täällä ei voi mistään keskustella,niin ettei joku uhkaa tappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää kansaa nämä kissojen fanit. Mitään asiallista keskustelua ei voi täällä olla. Aina ollaan kimpussa heti. Miksi tää palsta edes on,kun täällä ei voi mistään keskustella,niin ettei joku uhkaa tappaa.

        Sinähän se täällä uhkaat tappaa kaikki ja syöttää rotikoille.

        Muuta edes kirjoitustyyliäsi kun kaikki näkee että suuri ja pelottava elämänkoululainen kirjoittelee itekseen


    • Anonyymi

      ap. sut viedään kellariin elä nuku , siellä heräät ja alkaa sun huuto.

      • Anonyymi

        Miksi? En mä mitään oo kellekään tehny.


    • Anonyymi

      Antakaa kissojen kulkea rauhassa. Jos itsellä pää sekaisin tai liitto vetelee viikmeisiään,ei se ole kissan syy. MTT auttaa ja lääkkeet helpottaa.

      • Anonyymi

        Taitaa sulla vedellä liitto viimeisiä ja pää hajoilee. Ainakin sun pärstästä päätellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa sulla vedellä liitto viimeisiä ja pää hajoilee. Ainakin sun pärstästä päätellen

        Kerro missä asut,tuon kissoja sinullekin. Helpottaa vaikea elämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro missä asut,tuon kissoja sinullekin. Helpottaa vaikea elämäsi.

        Kokeilepa. Saanko mä tuoda sulle rotikoita kimppuun. Olis hyvä diili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilepa. Saanko mä tuoda sulle rotikoita kimppuun. Olis hyvä diili

        rotikoita kimppuun,sairas ajatusmaailma kelarotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rotikoita kimppuun,sairas ajatusmaailma kelarotalla.

        Kelarotta? Etkö typerämpää keksiny. Sairas ajatusmaailma.


    • Anonyymi

      Naiset ja homomiehet eivät tykkää, jos joku arvostelee kissoja ja niiden faneja.

    • Anonyymi

      Kissaihmiset välinpitämättöminä kuin kattinsa itsekin tykkäävät elukan pissanhajusta. Pirulaiset ei hikoile.

    • Anonyymi

      Pienet on murheet ihmisillä. Minun auton päällä kissat makoilee,on suloista.

    • Anonyymi

      Tämä keskustelun aloittaja eläinten rääkkääjä.

      • Anonyymi

        Perustelu väitteelle? Onko jotain faktaa heittää pöytään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelu väitteelle? Onko jotain faktaa heittää pöytään?

        Eipä tuo tarvi kun lukea niin tyhmäkin ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo tarvi kun lukea niin tyhmäkin ymmärtää.

        Missä kohtaa siinä lukee,että rääkkään eläimiä? Aika kova syytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo tarvi kun lukea niin tyhmäkin ymmärtää.

        Ilmoitus lähtee,jos ei ole todisteita


      • Anonyymi

        Etkö sä tunne sääntöjä. Kissaa ei saa pitää vapaana jos se aiheuttaa tuhoa naapureille yms... sehän lukee säännöissä ihan selvästi.


    • Anonyymi

      Mistä tälläinen someraivo kumpuaa? Oletteko koskaan miettineet? Vastaus löytyy usein kun katsoo peiliin.

    • Anonyymi

      someraivo on nykypäivää,pahaa oloa puretaan viattomiin luontokappaleisiin

      • Anonyymi

        Kissan omistajat ne pöpejä on,kun antavat kissojensa tuhota toisten piha alueella paikkoja. Ei ole kissan syy,se on omistajien. Lukekaa säännöt! Kissaa ei saa pitää vapaana. Tyhmiä olette jos muuta väitätte. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää.


      • Anonyymi

        Itse te someraivootte kun ette kestä faktoja kissoistanne. Asiasta kun sanoo,niin heti hyökkäätte kimppuun. Että kuka se tässä nyt sutten oikeestaan raivoaa


    • Anonyymi

      Kissat on egosysteemin hyötyeläimiä, jotka pitävät hiiret ja jopa rotatkin poissa . Eivät ne kyllä muita tuhoja tee kuin korkeintaan tarpeensa ja kaapaisevat vähän multaa päälle. Olisipa yhtä kova huoli maahantunkeutujista, jotka rötöstelee ihmisiltä vaatteet päältä.

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


      • Anonyymi

        Sekö on ok että kissat kusee ja paskoo pihalla olevaan lasten hiekkalaatikkoon? Kissat kiinni taajama alueella!!!


      • Anonyymi

        Teidän pitää pyytää että kirjaavat tuon Suomen lakiin vai teettekö te omia lakejanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pitää pyytää että kirjaavat tuon Suomen lakiin vai teettekö te omia lakejanne?

        Meidän koirat saa tulla esim teidän pihaan kakalle. Vai onko siihen laki ettei sais


    • Anonyymi

      Mulla on just vahattu MB ja kissa kusi konepellile,mä en kestä nyyhhh

    • Anonyymi

      mä en kans kestä,mulla on -89 bemari ja kissa naarmutti peräkonttia,ainaki 2mm pitkä naarmu tuli.... on siis kauheeta

      • Anonyymi

        Yhyy yhyy yhyy...kissa ihmiset puolustaa kattejaan yhyy yhyy... voi kyynel. Ja laki on se,että kissat saa loukuttaa jos ne tuhoaa ihmisten pihoissa. Mutta nää katto loverit ei sitä tajua,eikä halua tajutakaan. Yhyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhyy yhyy yhyy...kissa ihmiset puolustaa kattejaan yhyy yhyy... voi kyynel. Ja laki on se,että kissat saa loukuttaa jos ne tuhoaa ihmisten pihoissa. Mutta nää katto loverit ei sitä tajua,eikä halua tajutakaan. Yhyy

        Katti loverit


    • Anonyymi

      Vapaana olevat kissat saa loukuttaa. Mistä sitä tietää onko ne heitteille jätetty vai villikissoja. Ottakaa asiasta selvää ennenkuin tulette raivoomaan tänne.

    • Anonyymi

      nyt nesteellee pitää kokous tästäkin hopi hopii

    • Anonyymi

      Villikissat ei kovin hevillä liikuskele taajamissa.
      Tiedän , että kerrostalossa asuvilla on kissoja ja antavat niiden olla vapaana.

    • Anonyymi

      Missä päin Ääneskoskea asut jos saanen kysyä?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe