alkossa jne pitäisi tänään käydä
alkossa jne pitäisi tänään käydä
15
376
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi ei ole tota ongelmaa 🤮 meinaan jos ihan pitää, niin se on jo paha merkki 😱
- Anonyymi
no täytyyhän se käydä sätkäsavuke kaupassakin ja ruokakaupassakin ja kyllä , luit ihan oikein , täytyy. täytyy=pitää. että semmosta ongelmaa toivottavasti vaan ei rupea satamaan
- Anonyymi
Onko kaukanakin tämä Alko?
- Anonyymi
Olen siivonnut, viinalla jo kauan! Kerran yksi naapuri, mies, sai sydänkohtauksen ilmeisesti järkytyksestä, kun tuhlasin hukkaan, kalliita juomia, pihan siivoukseen. Pelkkä haju voi laukaista viinan himon!
- Anonyymi
Pihan siivoukseen viinalla????Öö kerrotko mitä ja miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihan siivoukseen viinalla????Öö kerrotko mitä ja miten?
Minulla oli patiopiha, se oli aidattu ja siellä oli lautalattia... Ja kaikenlaista pientä koristetta ja purnukkaa. Jotka likaantuvat, ulkona kun ovat.. Voisinhan voinut pestä niitä, vaikka mäntysuopa vedellä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli patiopiha, se oli aidattu ja siellä oli lautalattia... Ja kaikenlaista pientä koristetta ja purnukkaa. Jotka likaantuvat, ulkona kun ovat.. Voisinhan voinut pestä niitä, vaikka mäntysuopa vedellä..
Okei, Onko sulla nyt pihassa mitään pestävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, Onko sulla nyt pihassa mitään pestävää?
Ei ole, se oli! Toki käytän Alkoa myös sisällä siivoukseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä roinaa, vanhoja astioita ja siivottomuutta säilöt pihallasi. Omistuspiha? Nyt en ymmärrä. Onko se joku yleinen tunkio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä roinaa, vanhoja astioita ja siivottomuutta säilöt pihallasi. Omistuspiha? Nyt en ymmärrä. Onko se joku yleinen tunkio?
Olen hamstraaja.
- Anonyymi
Käykö joku nykyään vielä alkossa? Itse olen jo vuosia tilannut pari-kolme kertaa vuodessa Saksasta lavan. Jää rahaa sitten ruokakauppaankin, ettei ihan täysin terveys mene kuralle. Tupakankin vaihdoin 10v sitten nuuskaan ja nyt pari vuotta ihan vaan nikotiinipuseilla. Jaksaa ihan eri tavalla lenkillä käydä koirien kanssa ja hampaatkin on valkaistuneet kuin itsestään.
Vai että pikkulauantaita meinaat viettää, eikai siinä. Vai onko tämä rutiinihommaa, ettei ole mitään pikkulauantaita, vaan yksi ryyppäyspäivä muiden joukossa?
Onneksi ei itsellä ole tarvetta käydä Alkossa koskaan, eikä ole nikotiiniriippuvuttakaan. Paljon säästyy rahaa kun on raitis👌🏻- Anonyymi
Pitäiskö hankkia ajokortti ja joku halpa ihan pieni näpsäkkä auto, esim Fiat 600?
Olis tosi kiva kurvailla Alkoon kaasu pohjassa ja vielä hauskempaa paluumatka helpottuneena. Laulaisin samalla tai luukuttaisin hyvää musaa.
Hieno aamun idea! - Anonyymi
Seksi vie. Taksi tuo. Samalla Alkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906