Y. Laatta

leiti

Kirjoitatko vielä tänne? Voisit mulle nikin paljastaa!!! Ite olen satunnainen kävijä, mut sun huumorisi jäi ikuisesti mieleeni kun oltiin menossa/paikalla/poistuttiin "niistä häistä."

Et kait kuollut kuten joku silloin väitti, mä sut sielä kaivosta kampesin!!!

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkudee

..koska tiedän että Yrjö piti kovasti Sinun topakasta seurastasi voin nyt huojentaa mieltäsi:

Sain juuri Yrjöltä tekstarin Pärnusta.Äijä voi hyvin ja viihtyy täyshoidossa...

Se koneen putoaminen järkytti meitä kaikkia mutta onneksi Ykä oli ollut kaukaa viisas:
      Hän pestasi viime hetkellä virolaisen lentäjän ja apumiehen jotka toivat koneen Suomeen.
      Tai siis toivat kunnes bensiini lopahti ja kone syöksyi siemenperunalastissa Suomenlahteen...
      Yrjö ja lentokapt. Hujanen painelivat samana iltana Pärnuun juhlimaan...

Yöllä Ykä alkoi voida huonosti ja Hujanen soitti sairasauton.Ykä vietiin Pärnun Alkoholistiparantolaan katkaisuhoitoon kuukaudeksi.Nyt äijä on raitis ja reipas....

Viihtyy vaan liian hyvin kylpyläilmapiirissä,
      sais tulla jo Laattajärvelle takasin...

Perunat meni mutta nekin oli virolaisen firman vastuulla kotiintuotuna joten itse kärsivät vahingon.Uusi kone on jo tilauksessa ja kyllä se Yrtsi sieltä vielä kotiin tulee kun ehtii...

Pidetään tää nyt vielä meidän insidetietona....

Mä ilmotan Yrjölle kait se kirjottelee vielä joskus.... terv. pikkudee

ps. ne virolaislentäjät hyppäs laskuvarjoilla kun näkivät mittarin punottavan... Kalastajat poimi ne talteen,nou hätä...

• .. olen hidusen häpeissäni siitä että pidin rakkaitani pimennossa nämä muutamat viikot jotka vietin Pärnu DookuHospitaalissa.
      Halusin niinsanotusti nollata trippimittarini ja aloittaa uuden seesteisen vaiheen elämässäni kaiken sen rommihuuruisen kohelluksen jälkeen...

Nyt olen raitistunut niinpaljon että otan vain kepeän yömyssyn maatemennessä.Ikäänkuin vanhojen aikojen muistoksi... Voi miten minulla olikin mukavaa silloin häämatkalla... Kunnes iski se väsymys siihen tohinaan...

En muista paljoakaan yöllisistä tapahtumista huoneessasi mutta ilmeisesti meillä oli kivaa...
      Vai olin unessa kuin oravanpoika...Kyllä siinä taidettiin vähän kisata ensin ja silläkertaa ei arvuuteltu sanaa.....

Toivottavasti Sinulla on kaikki hyvin ja voit jelpata minua tarvittaessa.. Täällä menee vielä muutama päivä,päästään sitten jutulle kotona Laattajärvellä.Minulla on siellä viihtyisä honkalinna ja sitä järvenrantaa muutama kilsa myös... Otetaan onget ja soudellaan saareen saunomaan.... Mitäs siihen sanot leitiseni ?

Niin niistä nikeistä... Olen minä jotain kirjoitellut Huuhaalle,en omalla nimellä tosin...

Pistäs postia,kait muistat osoitteen?

Niin vielä; Käytänpäs tilaisuuden hyväkseni ja lähetän kaipaavat terveiseni Hesperian Puiston Kreivittärelle,lahjasi on edelleen paketissa,tuon sen kun palaan kotiin...
      Toivon Sinulle hyvää kesää..

Rinsessa,missä lienetkään,toivon että olet onnellinen ja muistat minua kuten lupasit....
      Ties vaikka näkisimme vielä....

Nti Creva,et sitten ottanutkaan paavin virkaa..
      Ole onnellinen pikku smurffi siellä jossain....

Nyt simmarit jalkaan ja pyyhe lantiolle,tuli nähkääs lähtö porealtaaseen.....

Teidän Yrjö Laatta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe