Haluaisitko ottaa suihin

Anonyymi-ap

Haluaako joku imeä 16cm posliini kullia

25

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä haluaisin kokea ensimmäistä kertaa saada ottaa suihin, mistä päin olet? t.60ukm

• Anonyymi

Riihimäeltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riihimäeltä

Minkä ikäinen olet Riihimäen posliini?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet Riihimäen posliini?

Olen 31v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 31v

Voisin joku päivä tulla Riihimäelle autolla ja ottaa sinut kyytiini ;) jos tietäisit vaikka jonkun rauhallisen kivan mihin voisimme ajella missä voisimme nauttia, haluisin niin kokea ja tuntea miltä sun 16cm posliini tuntuu suussani, nuolisin ensin terskaasi kuin tikkaria imien kunnes tuntisin sen sykkivän ottaisin syvemmälle samalla runkkasin kyrpääsi varrestasi kunnes laukeisit suuhuni, olen terve ja puhdas, toivottavasti sinäkin, sovitaan milloin ja mistä hakisin sinut kyytiini, vaikka siittä Pakarin parkista mikä on lähellä motaria? t.60ukm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin joku päivä tulla Riihimäelle autolla ja ottaa sinut kyytiini ;) jos tietäisit vaikka jonkun rauhallisen kivan mihin voisimme ajella missä voisimme nauttia, haluisin niin kokea ja tuntea miltä sun 16cm posliini tuntuu suussani, nuolisin ensin terskaasi kuin tikkaria imien kunnes tuntisin sen sykkivän ottaisin syvemmälle samalla runkkasin kyrpääsi varrestasi kunnes laukeisit suuhuni, olen terve ja puhdas, toivottavasti sinäkin, sovitaan milloin ja mistä hakisin sinut kyytiini, vaikka siittä Pakarin parkista mikä on lähellä motaria? t.60ukm.

Hei ukm 60 kävisikö viikon luppuna voidaan mennä minun luokse saako sinulta ottaa suihin kiinostaako sinua myös paneminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei ukm 60 kävisikö viikon luppuna voidaan mennä minun luokse saako sinulta ottaa suihin kiinostaako sinua myös paneminen

Hei riksun kaveri, viikonloput varauksella, viikolla kävisi päivälläkin? kyllä saa ottaa suihin, en ole vielä ollut ikinä miehen kanssa ja kiinnostaa kyllä panokin ;) t.60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, olen jo fantasoinut kuinka luonasi menisin ensin polvillesi eteesi ja ottaisin ekaa kertaa sun 16cm posliini kullisi suuhuni ja nauttisin, samalla sormettaisin sun peppuasi että voisin lauettuasi suuhuni tulla sun poikapilluusi minun 17/4.5 kyrpäni kanssa saaden kokea sen nautinnon kanssasi ensimmäistä kertaa ja laueta sisääsi voimalla! sen jälkeen saisit tulla myös minun tiukkaan neitsyt peppuuni ja toivotaan että sun komea 16cm posliinikullisi vain mahtuu sisääni ;) kun olet spermannut mut niin otat vielä suuhusi mun sykkivän kullini saaden maistaa kiimaani, ostako liukkaria valmiiksi :) ja kortsuja jos et halua paljaalla, olen kyllä 100% puhdas ja hyvän tuoksuinen/makuinen mies! haluaisin tämän tapahtuvan jo pian. t.60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, olen jo fantasoinut kuinka luonasi menisin ensin polvillesi eteesi ja ottaisin ekaa kertaa sun 16cm posliini kullisi suuhuni ja nauttisin, samalla sormettaisin sun peppuasi että voisin lauettuasi suuhuni tulla sun poikapilluusi minun 17/4.5 kyrpäni kanssa saaden kokea sen nautinnon kanssasi ensimmäistä kertaa ja laueta sisääsi voimalla! sen jälkeen saisit tulla myös minun tiukkaan neitsyt peppuuni ja toivotaan että sun komea 16cm posliinikullisi vain mahtuu sisääni ;) kun olet spermannut mut niin otat vielä suuhusi mun sykkivän kullini saaden maistaa kiimaani, ostako liukkaria valmiiksi :) ja kortsuja jos et halua paljaalla, olen kyllä 100% puhdas ja hyvän tuoksuinen/makuinen mies! haluaisin tämän tapahtuvan jo pian. t.60ukm

Hei ukm60 haluisin sun kovaa munaa sisääni ja suuhuni ja kiihottaa ajatus että olisin eka joka nai suo ensi työntäisin sormen sun sisään että sitten kuvan muna varovasti naisin hitaasti ja pitkään liukkaria on nytkin kulli kovettu kerro koska sulle kävisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei ukm60 haluisin sun kovaa munaa sisääni ja suuhuni ja kiihottaa ajatus että olisin eka joka nai suo ensi työntäisin sormen sun sisään että sitten kuvan muna varovasti naisin hitaasti ja pitkään liukkaria on nytkin kulli kovettu kerro koska sulle kävisi

Hei riksun kundi, minullakin seisoo koko ajan kun unelmoin että saisimme nauttia salaa luonasi, mihin päin riksua voisin tulla autolla ja ottaa sut salaa kyytiini. t.60ukm

• Anonyymi

Haluaisin,mut vähän kaukana,itellä samanlainen leikattu imua vailla Kouvolassa.
      M59

• Anonyymi

Imisin kans mut oon JKL lähellä. 65v ex ukm

• Anonyymi

Hei m59 olen ukm56 kouvolasta olisi kiva imeä sun kullia loppuun asti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi ukm56, olen 180/90 16cm posliini,millainen sä ja onko paikkaa,vai jossain luonnossa?
        Haluaisin itsekkin imeä kalua.
        m59

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi ukm56, olen 180/90 16cm posliini,millainen sä ja onko paikkaa,vai jossain luonnossa?
        Haluaisin itsekkin imeä kalua.
        m59

Hei m59 olen 176/79 14cm on paikka jos oikeesti kiinnostaa saat kyllä imeä ja runkata kiinostaako suo saada munaa pyllyyn tai panna muo huomena illalla ja voitas myös saunoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imisin kans mut oon JKL lähellä. 65v ex ukm

Haluisitko runkata ja imee 36v miestä olis mulle eka kerta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi ukm56 Kouvola.
        Tais joku suorunkku tulla tohon väliin,mut jos molemmin puoliset imut ja runkut kiinnostaa
        olis kalua imetäväksi,sekä voin imeä sua ja laukeat mun suuhun.
        Kokemusta aika vähän,kiinnostus kova.
        m59

• Anonyymi

Hei M59 voisin vaikka tänään imeä suo ja saat pyllyä jos haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei M59 voisin vaikka tänään imeä suo ja saat pyllyä jos haluat

Jos olet ukm56 Kouvolasta saat imeä mun kullia ja voin panna sua pyllyyn jos haluat. Haluisin imeä myös sua ja halutessasi voisit panna minuakin .
        Miten tavataan ?
        m59

• Anonyymi

tottakai kuinka monta kertaa sais päivän aikana uusiks saisko peppuunkin mitta ois just passeli

• Anonyymi

ilman muuta saat peppuun haluisiko viikonloppuna

• Anonyymi

Entä ite kun luet kaikki homo jutut ja kommentoit OLET HOMO

• Anonyymi

Saisiko tulla vaikka vaan katselemaan tai mukaan kolmanneksi ? Hvk

• Anonyymi

Voit tulla vaikka imeen mun 15cm kovaa munaa toki imen suo jos haluut minnonen kulli sulla on M43

• Anonyymi00129

Kyllä, täällä olis 21cm kyrpää posliini. Pori.

Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      51
      10183
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      119
      5947
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      68
      4545
    4. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      7
      3402
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      141
      3167
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      281
      3006
    7. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      150
      2819
    8. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      64
      2755
    9. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      31
      2097
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1777
    Aihe