Juuan terveyskeskus

Anonyymi-ap

Juuassa on edistyksellista palvelua terveyskeskuksessa. Silellä potilas saa itse ommella haavansa kun lääkäreitä ei ole. Helsinki ja muu etelä-suomi on tuossa asiassa jälkeenjäänyt ja pahasti, siellä ei itsehoitoa tarvitse tehdä. Kätevä systeemi jos terveyskeksuksen aulaan laitetaan lääkekaappi ja siihen oveen ohje. Vahingon sattuessa jos saatte haavan, niin ottakaa kaapista neula ja lankaa, sekä laastaria ja ommelkaa haavanne itse, lähetämme laskun myöhemmin. Koskahan tuollainen hoitomenetelmä leviää kaikkialle maahamme?
Varmaan Krista Kiuru ja muut viherkommaridemarit ja kepu on mielissään erittäin onnistuneesta sote uudistuksesta.
https://yle.fi/a/74-20044693

13

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olispa hesassakin yhtä kova lääkäripula mitä on Itä-Suomessa, että ompelisivat itse haavansa.

      • Anonyymi

        Helsingissä tulee textari sorry ettei nyt just ehdi mutta jos ei ole kiire tai tarpeellinen voitte perua soiton lääkärille textarilla. Ei mitään yhteyttä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä tulee textari sorry ettei nyt just ehdi mutta jos ei ole kiire tai tarpeellinen voitte perua soiton lääkärille textarilla. Ei mitään yhteyttä !!

        Laittaa labravastaukset textarilla eikä tietysti kukaan voi tietää mitä ne tarkoittaa ilman lääkäriä. Jeesus Kristus mitä kouluissa oikein opetetaan ei muuta kuin nettiä.


      • Anonyymi

        Kyllä terveydenhoitaja lihava vielä ei OSUNUT jalassa olevaan tikkuun pinseteillä vaan tökki sitä sisäänpäin satutti suorastaan tahallaan potilas joutui itse poistamaan nilkastaan sen iso puutikun joka oli jo ehtinyt tulehtua.Jeesus sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä terveydenhoitaja lihava vielä ei OSUNUT jalassa olevaan tikkuun pinseteillä vaan tökki sitä sisäänpäin satutti suorastaan tahallaan potilas joutui itse poistamaan nilkastaan sen iso puutikun joka oli jo ehtinyt tulehtua.Jeesus sentään.

        Hullu lääkärit erikseen vielä päälle.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­y­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17975066a

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä terveydenhoitaja lihava vielä ei OSUNUT jalassa olevaan tikkuun pinseteillä vaan tökki sitä sisäänpäin satutti suorastaan tahallaan potilas joutui itse poistamaan nilkastaan sen iso puutikun joka oli jo ehtinyt tulehtua.Jeesus sentään.

        Vahvaa osaamista 🏋🏻‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä terveydenhoitaja lihava vielä ei OSUNUT jalassa olevaan tikkuun pinseteillä vaan tökki sitä sisäänpäin satutti suorastaan tahallaan potilas joutui itse poistamaan nilkastaan sen iso puutikun joka oli jo ehtinyt tulehtua.Jeesus sentään.

        Jokunen vuosi sitten hoitaja tökki paksuilla neuloilla mstuja tahallaan, kun rokotti. Se katsottiin rasismiksi. Heko heko.


    • Anonyymi

      Ja Juuassa jos saat ajan hoitajalle 10.30, ei sisään ole päässyt vielä edes 11.30, vaikka koko terveysasema on TYHJÄ. Hoitajia vaan kävelee ympäriinsä tekemättä mitään. Parempi vaan ajaa suoraan Joensuuhun, jossa yksityiset palveluntarjoajat, Mehiläinen jne .

      • Anonyymi

        Olen tehnyt mittavan uran Juuassa hoitajana kävelemällä ympyrää nyt olen työtön ja seison paikoillani 🧍🏼


    • Anonyymi

      Ei täällä Helsingissä pääse edes itse ompelemaan haavojaan terveyskeskukseen, sinne ei saa edes mennä. Hyvällä tuurilla hoitaja vastaa puhelimeen ja käskee mennä yksityiselle.

    • Anonyymi

      Olen pannut avohaavaa paljaalla. FaRkkujen läpi.

    • Anonyymi

      Suomessa ei osata kouluttaa lääkäreitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe