Miten palautan äänen tietokoneeseeni?

Anonyymi-ap

Hakkeri taas ollut mielipuuhassaan, murtautunut koneelleni ja napsauttautut äänen pois.

Ennen löysin sen sen rastin, mutten enää. Ikää jo 88v.
Kuunteleisin mielelläni musiikkia kun on hyvät bassokaiuttimet.

Jelppaisko joku, kiitos.

16

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hakkerit eivät pääse kenenkään koneille, mitä seuraavaksi ?

      • Anonyymi

        Taitavat hakkerit pystyvät murtautumaan kenen tahansa koneelle.
        Olen varmistanut tämän S24 ylläpidolta.
        ap.


      • Anonyymi

        Tais olla ite hakkeri, joka sano, ettei ne pääs kenenkään koneilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavat hakkerit pystyvät murtautumaan kenen tahansa koneelle.
        Olen varmistanut tämän S24 ylläpidolta.
        ap.

        No ei ne nyt vaivaudu hakkeroimaan vaan siksi että ottavat äänen pois Ottavat paljon muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavat hakkerit pystyvät murtautumaan kenen tahansa koneelle.
        Olen varmistanut tämän S24 ylläpidolta.
        ap.

        Vaikea luulla että hakkerit olisivat kiinnostuneita iäkkäiden koneista kun ei niistä ole heille mitään hyötyä ei iäkkäillä ole mitään arvokasta koneissaan mistä olisi hyötyä kellekään . Joillain FB ja nämä sivut Suomi 24 , sitten saattaa olla sähköposti osoite että saa kirjoitella lastenlasten kanssa , säätiedoitus katsellaan myöskin netistä ja joillakin YouTube mistä kuuntelee musiikkia, siinä kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ne nyt vaivaudu hakkeroimaan vaan siksi että ottavat äänen pois Ottavat paljon muuta

        Juu, taloudellista hyötyä tai muuta hyötyä ajavat takaa. Pankkitunnuksia tms. yrittävät kalastella ja rahat uhrin pankkitililtä itselle.


      • Anonyymi

        Kun on hyvät tiedot tiekkariohjelmista, helposti pääsee toisen ihmisen konetta seuraamaan.
        Poistan seuraajat joka kerta kun menen koneelle.

        Skannaan ne pois, mutta seuraavana päivänä seuraajia on jopa yli 100 kpl.
        Siellä eritellään seuraajien viestit.

        Punavärisen C;n päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea luulla että hakkerit olisivat kiinnostuneita iäkkäiden koneista kun ei niistä ole heille mitään hyötyä ei iäkkäillä ole mitään arvokasta koneissaan mistä olisi hyötyä kellekään . Joillain FB ja nämä sivut Suomi 24 , sitten saattaa olla sähköposti osoite että saa kirjoitella lastenlasten kanssa , säätiedoitus katsellaan myöskin netistä ja joillakin YouTube mistä kuuntelee musiikkia, siinä kaikki

        Enemmän sääntöjen vastaista yksityiskoneiden häirintää kuin hakkerointia.
        Omalla kohallani tähän riittää maailmankatsomus.

        Biologia ei tunne ihmiskunnan historiasta, tässä Lähi-Idän alueelta


    • Anonyymi

      Tietokoneen ruudun oikeassa alalaidassa on kaiuttimen kuva, Voi olla myös sivulla mutta yleensä alapalkissa. Napsauta sitä, saat pitkän janan esille ja siinä teksti "Kaiuttimet (Hign Definition Audio Device). Vie sillä olevaa palloa 100aan prosenttiin.
      Vai onkohan ihan jokin muu juttu.
      Tai kysy näiden palstojen kohdasta Tiede ja teknologia - Tietotekniikka - Apua aloittelijalle. Siellä vastaa jotkut ääliöt mutta myös pari järjellistä osaajaa.

      • Anonyymi

        Tai jos sinulla on joku nuorempi naapuri joka osaa ykeensä nuoret hoitaa minuutissa tuollaiset jutut


    • Anonyymi

      Multa häviää ääni joskus pöytäkoneesta, menen asetuksiin, asetuksista löytyy järjestelmä ja siitä ääni, kun siirrän äänen voimakkuuta on ääni palautunut.

      • Anonyymi

        Kun meikäläiseltä katoaa jokin toiminto vahingossa, ei sitä saa takaisin itse. On saatava paikalle joku auttamaan. Vaikka saammekin asiantuntijoiden neuvoja, niin totuus on, että koneet ovat erilaisia.
        Ikäihminen joutuu opettelemaan omin avuin, eikä se ole aina helppoa.
        Mkr.


    • Anonyymi

      No itse varmaan olet vahingossa painanut äänen pois, ei hakkeri tyydy mihinkään äänen pois ottamiseen .joten usein on niin että huomaamattaan painaa juuri sitä nappia kun se poistuu. Oletko ehkä vetänyt äänen niin alas ettei kuulu Sekin on yksi mahdollisuus äänen katoamiseen

    • Anonyymi

      Tuossa olikin hyviä neuvoja joita voi itsekin kokeilla. Minulla oli myös yhtenä päivänä mennyt ääni kokonaan pois kun kävin kuuntelemaan musiikkia.
      Alapalkista klikkasin kaiuttimen kuvan ja siitä huomasin äänen olevan suljettuna kokonaan, vedin palkin sataan ja taas pelittää.
      Itse olin varmaan huomaamattani sulkenut äänen pois päältä.
      Jos tosiaan olisi joku lähipiirissä joka on enemmän tekemisissä näitten tietokoneitten kanssa niin hänelle ei olisi vaikea löytää ratkaisua ääniongelmaankaan.
      Toivottavasti saat äänen kuulumaan.
      t tepa

      • Anonyymi

        Huomasin että aloitushan onkin jo viime vuodelta joten ongelma on jo varmasti ratkennut.
        tepa


    • Anonyymi

      Siirrä hiirellä "MY COMPUTER" "Trash Caniin" niin kyllä se hiljenee seniorin atk-laite kun katoaa asunnosta iäisyyteen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe