Sinä nainen tai mies oletko kokeillut kahta yhtäaikaa peppuusi.
Onko pepussasi ollut kaksi miestä yhtäaikaa
10
1691
Vastaukset
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Haista paska hönö
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17976229s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Miten tyhmä oletkaan kun et lukemaasi ymmärrä ja alat sioista kertomaan, äitisi varmaan ylpeä sinusta, no ei ole. Kannattaa pitää se pää kiinni ja vaan lueskella mitä järkevät kirjoittelee. Toivon paranemista sinulle.
- Anonyymi
Olen kokeillut ja sattui kun kaksi miestä pani pehvaan ulkomaan matkalla. Molemmat oli tummia ja isokaluisia. T: N 31v
- Anonyymi
aivan mahtavan tuntoista
- Anonyymi
Mielestäni ei kannattaisi kirjoitella spedejen yhtään mitään, jos noin paha olo niin psyk polille pyytämään jotain rauhoittavaa.
- Anonyymi
Säälittävää että pahaa ola pitää purkaa täällä. buaahaa buaahaa spede buahaa löylykauha buaahaa kilahtaa buaahaa. Mistä helvetistä teitä putkahtelee.
- Anonyymi
Aina vedetään kahdella kyrvällä perseeseen ja kuivana tietty.
N55 - Anonyymi
LAHEN SETÄ, JA TOINEN VELI VETI KYLPYLÄN RANNASSA SAMAAN, AIKAA PERSEESEEN.
RANE 47
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt373355Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441656Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60967
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36823Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729