kyssäri kuuluu
Paljonko olette sijoittaneet paneeleihin
Ja paljonko. saatte myymistä euroja tilille .
Kesålöä.såhkö on halpaa ja mulla meen noin 3 e päivä elikkä alle satanen kuukausdessailmastointi päällä noi 90 e
Paljonko on tuotte euroisssa.uskalyaako kukaan kertoa
9
229
Vastaukset
- Anonyymi
3,5kWp /4200e/ 100-20kWh tuottoa päivässä / vuorokausikulutus 25-95kWh/laskennallinen takaisinmaksuaika tämänvuoden keskimääräisillä hinnoilla 16,5 vuotta.
- Anonyymi
Niin siis kuse paljonkomeuroia tulee myynnista
Kilovatteja varmaan ropisee
Kuiyenkin myynnnistä joutuu maksamaan myös siirrosta jiten ei taida myyntimantaa kitään euroja vakka siitä,puhutaan kovasti- Anonyymi
Ei tule myynnistä euroja, vaan tasauslaskussa ilmaisia kuukausia. minulla käikki hyvitetään talven sähkölaskuissa.
- Anonyymi
Epämääräistä vastauksia piisaa myynnin tuotosta
Sanokaa joku euroja- Anonyymi
Kesålöä.såhkö on halpaa ja mulla meen noin 3 e päivä elikkä alle satanen kuukausdessailmastointi päällä noi 90 e....
.......
Selviin selityksiin tulee yhtä selviä vastauksia.
Mitä teet tiedolla euroja tilille?
Se on vain osa asiasta, yleensä kaikki tulot huomioidaan. Paitsi sdp - Anonyymi
Euroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Euroja.
Mitä tää änkyttävä vammanen jaksaa purnata noista paneeleista ja hinnoista, soita urakoitsijalle ja kysy mitä maksaa. Osaat varmaan itsekkin laskea mitä ne tuottaa ja ynnäillä siitä, tai jos et osaa ja joudut kyselemään sitä kokoajan täältä niin suosittelen ala-asteen matikan kertaamista, laskuopit on sieltä jo opittu. Elä pilaa muiden keskusteluja täällä aiheesta, jokainen on maksanut mitä onkaan maksanut ja se on heidän asiansa. Siirry vaikka vauva.fi sivuille purnaamaan hameväen kanssa,sopisit sinne.
- Anonyymi
Minä saan myynnistä noin euron päivässä eli lähes 400e vuodessa. Paneelisto maksoi asennettuna 6350,00 euroa, josta sain kotitalousvähennystä 1250,00 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882