Millaisia kokemuksia?
Nokian Autokulma
26
1807
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä ihan laadukas käytettyjen autojen myyntipaikka, asiallinen ja mukava henkilökunta.
- Anonyymi
Ei muuta kun ko autoliikkeeseen vaan, ja vaikeuksia riittää. onhan se kummaa kun liike on toiminut niinkin pitkään ja siltikin tarvitsee suhumuroida asiakkaan lukuun.
- Anonyymi
En voi suositella. Huijariliike!
- Anonyymi
Lintupongareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintupongareita
Kalliita ovat ,vertaile esim yksityisiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita ovat ,vertaile esim yksityisiin ?
Köyhälle on kaikki kallista.
Jylhä - Anonyymi
Asiaton loukkaava kommentti, heti poistettava.
- Anonyymi
Loukkaava sisältö poistettava viesti
- Anonyymi
jopa trafimaksut lankeaa ostajalle vaikka olisi kuulunut myyjälle
auto meni käyttökieltoon kun eivät olleet hoitaneet
vikojakin ilmaantui heti "hyvin huolletusta vähän ajetusta"
eka ja vika auto nokian autokulmasta - Anonyymi
Todella asiallinen liike, mukavat myyjät, edulliset autot, olen ostanut jo 2 autoa heiltä.
- Anonyymi
Asiallinen mukava paikallinen liike, edulliset hyvät autot, ystävällinen palvelualtis henkilökunta.
- Anonyymi
Asiallinen palvelu ja mukavat myyjät, autotkin ihan kunnossa, mitä itse olen sieltä 20 vuoden aikana ostanut.
S.Leppä Hämeenkyrö - Anonyymi
Ostakaa sieltä, on halpaa kalustoa ja hyvää palvelua!
Riennä jo sinne...... - Anonyymi
Nokialainen pitkään toiminut liike, autot sisätiloissa jossa helppo tarkastella niitä ilman lumilapioo.
- Anonyymi
Asiallinen siisti paikka ostaa auto 5 tähteä.
- Anonyymi
Nokialainen paikallinen pitkään toiminut, erittäin siisti hyvä liike, perheemme käyttänyt heidän palvelujaan
21 vuotta.
S.Leppä Siuro - Anonyymi
Huijariliike
- Anonyymi
Ainakin reklamaation osuessa pakoillaan vastuuta. HUIJAREITA
- Anonyymi
Hyvän Jaguarin ostin puoli vuotta sitten, minulla pelkkää hyvää tästä liikkeestä, voin lämpimästi suositella.
Arttu - Anonyymi
Olen ostanut 87 autoa ja kaikki pelannut ainakin.
- Anonyymi
Omalla kokemuksella tosi huono liike, annoin oman toimivan hyvin huolletun auton vaihdossa kun tuli tarve dieselille bensan sijasta, autolla kerettiin ajaa muutamia viikkoja kunnes ongelmat alkoivat ja korjaukset auton hinnan verran, oli täydellisesti huollettu tämäkin, tein reklamaation ja siihen ei vastattu, laitoin tekstiviestiä heille perään ja parin tunnin päästä vasta riemu repesi kun uhkailu alkoi kerrakseen.
Sain vastauksen reklamaation mutten todellakaan heiltä vaan lakimieheltä! Vastauksessaan sanoivat etteivät ole vastuussa mistään vaan auton normaalia kulumaa kaikki, auton jouduin korjaamaan omaan laskuun ja sain vielä korjaamolta asiantuntijan lausunnon että auto on ollut rikki jo ostaessa, seuraavaksi mennään kuluttujariitalautakuntaan, tietääpi jatkossa olla ostamatta täältä mitään..- Anonyymi
Ei autoasi korjaa kukaan kuin sinä,
paina se visusti mieleesi ,
ja syvälle. - Anonyymi
Heidän kanssaan lakiteitse tapellut...siitä ei seurannut kuin pahamieli ja hinnanalennus. Tässäkin pyysivät 1,5kk maksuaikaa...ja puhutaan muutamasta tontusta.
Onnea matkaan. Kerisalmi on huijari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän kanssaan lakiteitse tapellut...siitä ei seurannut kuin pahamieli ja hinnanalennus. Tässäkin pyysivät 1,5kk maksuaikaa...ja puhutaan muutamasta tontusta.
Onnea matkaan. Kerisalmi on huijari.Melkoinen vellihousu, älä moiti rehtejä autokauppiaita , katso peiliin ja hae apua , tuskin myisivät sulle edes autoa tyhjätasku , olet säälittävä Nokialainen, Karjala lippis punaniska.
Kossu
- Anonyymi
Hyvät edulliset autot, siistit tilat mukavat myyjät.
Paikallinen 30v toiminut liike.
T. Rauno Moisio
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517243Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425062HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1542137
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki321806Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668- 221664
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091597mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111407Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E121347