Millaisia kokemuksia?
Nokian Autokulma
14
1220
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä ihan laadukas käytettyjen autojen myyntipaikka, asiallinen ja mukava henkilökunta.
- Anonyymi
Ei muuta kun ko autoliikkeeseen vaan, ja vaikeuksia riittää. onhan se kummaa kun liike on toiminut niinkin pitkään ja siltikin tarvitsee suhumuroida asiakkaan lukuun.
- Anonyymi
En voi suositella. Huijariliike!
- Anonyymi
Lintupongareita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintupongareita
Kalliita ovat ,vertaile esim yksityisiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita ovat ,vertaile esim yksityisiin ?
Köyhälle on kaikki kallista.
Jylhä - Anonyymi
Asiaton loukkaava kommentti, heti poistettava.
- Anonyymi
jopa trafimaksut lankeaa ostajalle vaikka olisi kuulunut myyjälle
auto meni käyttökieltoon kun eivät olleet hoitaneet
vikojakin ilmaantui heti "hyvin huolletusta vähän ajetusta"
eka ja vika auto nokian autokulmasta - Anonyymi
Todella asiallinen liike, mukavat myyjät, edulliset autot, olen ostanut jo 2 autoa heiltä.
- Anonyymi
Asiallinen mukava paikallinen liike, edulliset hyvät autot, ystävällinen palvelualtis henkilökunta.
- Anonyymi
Asiallinen palvelu ja mukavat myyjät, autotkin ihan kunnossa, mitä itse olen sieltä 20 vuoden aikana ostanut.
S.Leppä Hämeenkyrö - Anonyymi
Ostakaa sieltä, on halpaa kalustoa ja hyvää palvelua!
Riennä jo sinne...... - Anonyymi
Nokialainen pitkään toiminut liike, autot sisätiloissa jossa helppo tarkastella niitä ilman lumilapioo.
- Anonyymi
Asiallinen siisti paikka ostaa auto 5 tähteä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4403758Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä742996- 1301903
- 1211647
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311407PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601327- 831244
- 751235
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181165