Millaisia kokemuksia?
Nokian Autokulma
35
2538
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä ihan laadukas käytettyjen autojen myyntipaikka, asiallinen ja mukava henkilökunta.
- Anonyymi
Ei muuta kun ko autoliikkeeseen vaan, ja vaikeuksia riittää. onhan se kummaa kun liike on toiminut niinkin pitkään ja siltikin tarvitsee suhumuroida asiakkaan lukuun.
- Anonyymi
En voi suositella. Huijariliike!
- Anonyymi
Lintupongareita
- Anonyymi
Köyhälle on kaikki kallista.
Jylhä - Anonyymi
Asiaton loukkaava kommentti, heti poistettava.
- Anonyymi
Loukkaava sisältö poistettava viesti
- Anonyymi
jopa trafimaksut lankeaa ostajalle vaikka olisi kuulunut myyjälle
auto meni käyttökieltoon kun eivät olleet hoitaneet
vikojakin ilmaantui heti "hyvin huolletusta vähän ajetusta"
eka ja vika auto nokian autokulmasta - Anonyymi
Todella asiallinen liike, mukavat myyjät, edulliset autot, olen ostanut jo 2 autoa heiltä.
- Anonyymi
Asiallinen mukava paikallinen liike, edulliset hyvät autot, ystävällinen palvelualtis henkilökunta.
- Anonyymi
Asiallinen palvelu ja mukavat myyjät, autotkin ihan kunnossa, mitä itse olen sieltä 20 vuoden aikana ostanut.
S.Leppä Hämeenkyrö - Anonyymi
Ostakaa sieltä, on halpaa kalustoa ja hyvää palvelua!
Riennä jo sinne...... - Anonyymi
Nokialainen pitkään toiminut liike, autot sisätiloissa jossa helppo tarkastella niitä ilman lumilapioo.
- Anonyymi
Asiallinen siisti paikka ostaa auto 5 tähteä.
- Anonyymi
Nokialainen paikallinen pitkään toiminut, erittäin siisti hyvä liike, perheemme käyttänyt heidän palvelujaan
21 vuotta.
S.Leppä Siuro - Anonyymi
Hyvän Jaguarin ostin puoli vuotta sitten, minulla pelkkää hyvää tästä liikkeestä, voin lämpimästi suositella.
Arttu - Anonyymi
Hyvät edulliset autot, siistit tilat mukavat myyjät.
Paikallinen 30v toiminut liike.
T. Rauno Moisio- Anonyymi
Kommunistista paskaa
- Anonyymi
Erittäin siisti hyvä paikka ostaa auto, kahveetkin sain oikein pullan kera, asiallinen palvelu ja hyvän autonkin ostin.
Voin suositella lämpimästi Nokian Autokulmaa.
T Voitto Karppinen - Anonyymi
minut on raiskattu nokian auto kulmassa
- Anonyymi
Hyvät autot edullisesti, suosittelen kyllä.
- Anonyymi
Onhan sitä liikettä hyvä kehua kun tietää mitä voi olettaa kun otamme huomioon että autot ovat vähän vanhempia ja enemmän ajettuja, autokaupan palvelut testataan aina vasta sitten kun reklamaatiolle on aihetta, sitten alkaa vastuun pakoilu ja uhkailu, kannattaa pitää pitkää pinnaa ja tutustua omiin oikeuksiin, oli ainakin itsellä viimeinen auto tästä liikkeestä...
- Anonyymi
Lupaatko varmasti, onneksi olkoon.
- Anonyymi
Kannattaa muistaa että kun ostaa 300 Tkm auton , pitää muistaa että siihen voi tulla huollon ja korjauksen tarpeita, eikä mikään autoliike maksa käyttäjän autoilua.
Kannattaa ostaa uusi auto, joissa on takuu.
Terveisin
Helmut Balderis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muistaa että kun ostaa 300 Tkm auton , pitää muistaa että siihen voi tulla huollon ja korjauksen tarpeita, eikä mikään autoliike maksa käyttäjän autoilua.
Kannattaa ostaa uusi auto, joissa on takuu.
Terveisin
Helmut BalderisNäinhän se on,
mutta nämä ressukat luulevat aina kulujen loppuvan ostovaiheessa,
eivät käsitä ettei kukaan muu kun auton omistaja maksa autonsa korjauksia ja kuluja,
ei aina joku täti tai setä ole hoitamassa korjauskuluja hänen puolestaan,
ja sitten keksitään mustamaalausta liikkeistä kun esim. tuulilasinpyyhkijä hajoaa viiden vuoden päästä ja haetaan maksajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on,
mutta nämä ressukat luulevat aina kulujen loppuvan ostovaiheessa,
eivät käsitä ettei kukaan muu kun auton omistaja maksa autonsa korjauksia ja kuluja,
ei aina joku täti tai setä ole hoitamassa korjauskuluja hänen puolestaan,
ja sitten keksitään mustamaalausta liikkeistä kun esim. tuulilasinpyyhkijä hajoaa viiden vuoden päästä ja haetaan maksajaa.Todellakin näin, en ymmärrä myöskään tuollaisia "lapasia", jotka luulevat että autoliikkeet maksavat heidän autoilunsa, menkööt polkupyörällä tai kävellen, mokomat itkijät!
- Anonyymi
Hyvä ja turvallinen paikka ostaa uusia mopoautoja.
- Anonyymi
Erittäin luotettava ja asiallinen liike, hyvät autot suhteellisen edullisesti, suosittelen.
- Anonyymi
Älä hyvä nokialainen ,
lapsen tasoinen vastuunottamisessa autostasi,
vaan osta mistään mitään,
ei liitto tai luotamusmies ,
auta tässä autoasiassasi ,
vaikka kuinka itkisit ja haluasit oikeuksiasi,
mitä sinulla ei ole,
jokainen korjaa oman autonsa ja maksaa ihan itse,
ei aina joku täti tai setä maksa kulujasi ja korjauskustannuskiasi,
älä osta mitään autoa,
vaan kulje tehtaaseen vaan kaverin kyydillä niinkuin tähänkin asti.
Juot edelleen joka viikonloppu , et kuitenkaan ole ajokunnossa vapaa-aikanasi koskaan. - Anonyymi
Hyvä palvelu, mukavat myyjät.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752