Mitäs ne oikein puuhastelee, sääksmaentien -oppikadun risteyksessä? Kuukausi tolkulla ollut hiekkakatuna ja sotkettuna. Nyt viime viikolla alkoi tapahtuun,ei mitään. Tällä viikolla uudestaan aloitus ja ei mitään tulosta. !00 neliöö kun asfaltoi,ei siinä kauaa mene. No sitten kun saavat kadun kuntoon ,on se täynnä monttuja viikon päästä. Ihme tunareita hoitamassa mitätöntä tien pätkää.
Katutyö Oppikadulla
12
332
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään uutta. Samaa toimintaa vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Voisivat laittaa niitä kovamuovilevyjä,pahinpiin paikkoihin. Ettei heti mene vesi läpi. Liian kova liikenne että tie muuten kestää.
- Anonyymi
Vasemmistolaiset touhuilee. Hanskat putoaa käsistä.
- Anonyymi
Kommarikylän touhuilua😂
- Anonyymi
Joopa joo. Ei kyllä mitään tapahdu,onhan siinä tietyö maa merkit jo olleet kolmisen viikkoo
- Anonyymi
No nimenomaan!!!
- Anonyymi
Heti kun kioskilla alkaa väki käymään kaivetaan tie auki. Joku varmaan vittuuntunu kun kioskilla hyvin asiakkaita ja haluaa senkin tuhota.
- Anonyymi
Näyttää hyvältä nyt,kiitos.
- Anonyymi
Tuli tekijät Akselista?
- Anonyymi
Katotaan talven jälkeen kun routii
- Anonyymi
olis ottaneet kaivinparin hommiin niin tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882