Yle Uutisten kommentointi

Anonyymi-ap

Huomannut että on ihan turhaa noissa Ylen nettiuutisissa kommentoinnille annettu mahdollisuutta kun siellä ei tahdo millään saada läpi mitään sellaista kommenttia joka ei sovi punavihreään narratiiviin.
Yle julkaisee lähinnä vain sellaisia kommentteja jotka ovat punavihreälle agendalle mieluisia. Tuossa tänään huomasin että joku oli pridestä saanut kriittisen kommentin läpi niin parin tunnin päästä kävin katsomassa niin se oli poistettu...

19

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylen toiminta on kuin suora kopio Venäjän vastaavasta.

    • Anonyymi

      Liian paljon on sensuuria. Rasittavaa kirjoittaa oma kannanotto johonkin aiheeseen ja sitten jäädä odottamaan tunneiksi. Ne poistot on ihan mielivaltaisia usein, mitään järkeä ei ole poimia joku kirjoitus pois muiden näkyviltä. Ja sitten seuraava kirjoittaa tasan samaa kuin itse yritti ja pääsee läpi. Ihan kummaa.
      Itse en ole huomannut edes sitä että boikotoitaisiin mielipidettä tai kantaa, mutta joku siellä toimittajaa ärsyttää....

    • Anonyymi

      Toivottavasti uusi hallitus tekee asialle jotain.

    • Anonyymi

      Ne samat kommunistiämmät siellä istuvat kuin Reporadion aikaan eikä eläköityminenkään ole ihan vielä vienyt noita ... mikä pahinta , nämä rekrytoivat seuraajikseen aatesiskojensa jälkikasvua , väkeä joka on pienestä marinoitu punavihreällä propagandalla ja jälki näkyy ...

      • Anonyymi

        Kommunistijugend


    • Anonyymi

      Jos vähänkään kritisoit tätä nykyisen hallituksen aikaista rasismivouhotusta niin kommentti ei mene läpi.

    • Anonyymi

      Taas sama homma Yle ei julkaise mitään sellaista kommenttia jossa yrittää haastaa punavihreää narratiiviä. Vaikka kommentti olisi ihan asiallinen eikä mitään "vihapuhetta" niin Yle ei päästä läpi kommenttia...
      Yleisradio on yksiääninen reporadio.

      • Anonyymi

        Tuo on tuttua ja malli suoraan Kremlistä. Iltapäivälehden toimituksetkin on jo saastutettu vihervassari toimittajilla ja moderoinnilla. Itse sain bannin iltalehteen keväällä, kun yritin saada huom asiallisia viestejäni läpi missä yritin vastata vihervassareiden oikeisto öyhötyksiin. He saavat kyllä jopa uhkaavat viestinsä läpi, mutta meidät bannattiin. Itselläni on kuvakaappaukset kirjoituksistani jotka sensuroitiin ja lopulta sain bannin ja niissä ei ole mitään sellaista uhkaavaa, syyttävää saati asiatonta joka ohjeistuksen mukaan ei olisi sallittua. ainoa virheeni oli oikeiston kannatus. Kevään jälkeen en ole enää iltalehteä lukenut enkä lue. Iltasanomat meni itselläni boikottiin jo pari vuotta sitten keskustelupalstan metsästys ja metsätalous vastaisen moderoinnin takia jossa kaikki metsästystä ja metsätaloutta tukevat kommentit alettiin sensuroimaan ja vain vastustajien ja metsästäjiä ja metsätaloutta uhkaavien ja pilkkaavien viestit sai julkaisutilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on tuttua ja malli suoraan Kremlistä. Iltapäivälehden toimituksetkin on jo saastutettu vihervassari toimittajilla ja moderoinnilla. Itse sain bannin iltalehteen keväällä, kun yritin saada huom asiallisia viestejäni läpi missä yritin vastata vihervassareiden oikeisto öyhötyksiin. He saavat kyllä jopa uhkaavat viestinsä läpi, mutta meidät bannattiin. Itselläni on kuvakaappaukset kirjoituksistani jotka sensuroitiin ja lopulta sain bannin ja niissä ei ole mitään sellaista uhkaavaa, syyttävää saati asiatonta joka ohjeistuksen mukaan ei olisi sallittua. ainoa virheeni oli oikeiston kannatus. Kevään jälkeen en ole enää iltalehteä lukenut enkä lue. Iltasanomat meni itselläni boikottiin jo pari vuotta sitten keskustelupalstan metsästys ja metsätalous vastaisen moderoinnin takia jossa kaikki metsästystä ja metsätaloutta tukevat kommentit alettiin sensuroimaan ja vain vastustajien ja metsästäjiä ja metsätaloutta uhkaavien ja pilkkaavien viestit sai julkaisutilaa.

        Mitä itse seurasin noita lehtiä, niin niitä uhkaavia viestejä tuli reippaasti myös oikeiston puolelta niin politiikkaan kuin metsästyksen tukemiseen liittyen. Keskustelun sävy sieltäkin suunnasta oli erittäin vihamielinen - yksi iltalehdessä kommentoinut vihervassareiden vihaaja jopa uhkaili viherpiipertäjien ampumisella. Sellaiset viestit ja käyttäjät joutaakin poistaa ja bannata ja sitä ei tarvitse äimistellä jälkikäteen. Syyllistät nyt yhtä puolta, vaikka öyhöttäjiä löytyy teistäkin. Itse en kuulu kumpaankaan leiriin, enkä seuraa itsekään enää noita lehtiä.


    • Anonyymi

      Olipa hyvät uutiset tänään.Ei pelkää sotaa ja muita kauheuksia.Uutinen Komistakin lämmitti mieltä.

    • Anonyymi

      Kirjoittakaa ylelle kokoomuksen ja persujen toilailusta siellä, niin näemme kuinka moderointi iskee

    • Anonyymi

      Eilen Ylen TV1: n pääuutisissa haastateltiin rovaniemeläisiä DCA-sopimuksesta. Eräs näistä oli Joulupukki, joka muiden ruutuun päässeiden tapaan antoi tukensa asialle. Koska uskon Joulupukkiin, asian täytyy olla hyvä. Totta puhuen aikamoinen rimanalitus Yleltä.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista jos nuo YLEN "sensuroimat"kommentit taltioituisivat tuohon kommentoijan omaan YLE osioon,,, moderointi on tärkeää,,,mutta olen myös todennut että kun "mustalle listalle" joutuu niin ei kannanotto kelpaa vaikka kuinka kuinka kauniisti kieli keskellä suuta kirjoittaisi 😂

      • Anonyymi

        Presiis, juuri näin olen itsekin todennut. Ällöttäviä ovat sensuroijat!


    • Anonyymi00017

      Ei tarvitse olla tiettyä linjaa kommenteissa, eikä edes vihapuhetta. Mutta jos esimerkiksi kommentoi maan tilaa ja hallituksen toimia ihan asiallisesti, kommentteja ei silti julkaista. Mielenkiintoinen demokratia.

    • Anonyymi00018

      Kolme kertaa olen jo hiiltynyt niin että olen poistanut koko tunnuksen. Ylen moderointitapa on kirjoittajia halveksuva ja ylimielinen. Jos vaikka fb:ssa joutuisi odottelemaan tunteja että hyväksytäänkö keskusteluun osallistuminen, se olisi jo ennenkuulumatonta. Ja sitten tippuisi meiliin ympäripyöreä ja töykeä viesti, että kommentti on liikaa artikkelin aihetta sivuava. Siis häh!

    • Anonyymi00019

      Tänään haaskasin kauniista kesäpäivästä kaksi tuntia kirjoittaen kommenttiani aina uusiksi, kun edellinen tuli hylkynä takaisin. Ei jumal*uta. Kyse on Ylen uutisesta, jota pyydetään kommentoimaan. Ja sitten kun lukija kommentoi, moderointipelle alkaa psykopaattipelin, jossa pom-pom-pompotellaan kirjoittajan hermot helkuttiin.
      Koska YLE lopetetaan? Odottaen ihmettä.
      Terveisin rollamummo korvesta.

    • Anonyymi00020

      Niin, miten se nyt olikaan. Yle arvostetaan luotettavaksi mediaksi maassamme vasta neljännellä sijalla. Ohi meni jopa klikkirakas Hesari. Luotettavuus on suoran leikkauksen kautta kuin palvelualttius ja rehellisyys. Ei voi enää luottaa Ylen uutisiin, koska niitä ei saa kommentoida kuin harvat ja valitut.
      Kuka muu kuuluu syrjittyyn ryhmään kuin vanhukset, vammaiset, värilliset, maaseudulla asuvat, vähätuloiset, eronneet, yh-vanhemmat, eläinrakkaat, väkivallattomat, oikeamieliset... en keksi enää :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe