Yle Uutisten kommentointi

Anonyymi-ap

Huomannut että on ihan turhaa noissa Ylen nettiuutisissa kommentoinnille annettu mahdollisuutta kun siellä ei tahdo millään saada läpi mitään sellaista kommenttia joka ei sovi punavihreään narratiiviin.
Yle julkaisee lähinnä vain sellaisia kommentteja jotka ovat punavihreälle agendalle mieluisia. Tuossa tänään huomasin että joku oli pridestä saanut kriittisen kommentin läpi niin parin tunnin päästä kävin katsomassa niin se oli poistettu...

13

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylen toiminta on kuin suora kopio Venäjän vastaavasta.

    • Anonyymi

      Liian paljon on sensuuria. Rasittavaa kirjoittaa oma kannanotto johonkin aiheeseen ja sitten jäädä odottamaan tunneiksi. Ne poistot on ihan mielivaltaisia usein, mitään järkeä ei ole poimia joku kirjoitus pois muiden näkyviltä. Ja sitten seuraava kirjoittaa tasan samaa kuin itse yritti ja pääsee läpi. Ihan kummaa.
      Itse en ole huomannut edes sitä että boikotoitaisiin mielipidettä tai kantaa, mutta joku siellä toimittajaa ärsyttää....

    • Anonyymi

      Toivottavasti uusi hallitus tekee asialle jotain.

    • Anonyymi

      Ne samat kommunistiämmät siellä istuvat kuin Reporadion aikaan eikä eläköityminenkään ole ihan vielä vienyt noita ... mikä pahinta , nämä rekrytoivat seuraajikseen aatesiskojensa jälkikasvua , väkeä joka on pienestä marinoitu punavihreällä propagandalla ja jälki näkyy ...

    • Anonyymi

      Jos vähänkään kritisoit tätä nykyisen hallituksen aikaista rasismivouhotusta niin kommentti ei mene läpi.

    • Anonyymi

      Taas sama homma Yle ei julkaise mitään sellaista kommenttia jossa yrittää haastaa punavihreää narratiiviä. Vaikka kommentti olisi ihan asiallinen eikä mitään "vihapuhetta" niin Yle ei päästä läpi kommenttia...
      Yleisradio on yksiääninen reporadio.

      • Anonyymi

        Tuo on tuttua ja malli suoraan Kremlistä. Iltapäivälehden toimituksetkin on jo saastutettu vihervassari toimittajilla ja moderoinnilla. Itse sain bannin iltalehteen keväällä, kun yritin saada huom asiallisia viestejäni läpi missä yritin vastata vihervassareiden oikeisto öyhötyksiin. He saavat kyllä jopa uhkaavat viestinsä läpi, mutta meidät bannattiin. Itselläni on kuvakaappaukset kirjoituksistani jotka sensuroitiin ja lopulta sain bannin ja niissä ei ole mitään sellaista uhkaavaa, syyttävää saati asiatonta joka ohjeistuksen mukaan ei olisi sallittua. ainoa virheeni oli oikeiston kannatus. Kevään jälkeen en ole enää iltalehteä lukenut enkä lue. Iltasanomat meni itselläni boikottiin jo pari vuotta sitten keskustelupalstan metsästys ja metsätalous vastaisen moderoinnin takia jossa kaikki metsästystä ja metsätaloutta tukevat kommentit alettiin sensuroimaan ja vain vastustajien ja metsästäjiä ja metsätaloutta uhkaavien ja pilkkaavien viestit sai julkaisutilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on tuttua ja malli suoraan Kremlistä. Iltapäivälehden toimituksetkin on jo saastutettu vihervassari toimittajilla ja moderoinnilla. Itse sain bannin iltalehteen keväällä, kun yritin saada huom asiallisia viestejäni läpi missä yritin vastata vihervassareiden oikeisto öyhötyksiin. He saavat kyllä jopa uhkaavat viestinsä läpi, mutta meidät bannattiin. Itselläni on kuvakaappaukset kirjoituksistani jotka sensuroitiin ja lopulta sain bannin ja niissä ei ole mitään sellaista uhkaavaa, syyttävää saati asiatonta joka ohjeistuksen mukaan ei olisi sallittua. ainoa virheeni oli oikeiston kannatus. Kevään jälkeen en ole enää iltalehteä lukenut enkä lue. Iltasanomat meni itselläni boikottiin jo pari vuotta sitten keskustelupalstan metsästys ja metsätalous vastaisen moderoinnin takia jossa kaikki metsästystä ja metsätaloutta tukevat kommentit alettiin sensuroimaan ja vain vastustajien ja metsästäjiä ja metsätaloutta uhkaavien ja pilkkaavien viestit sai julkaisutilaa.

        Mitä itse seurasin noita lehtiä, niin niitä uhkaavia viestejä tuli reippaasti myös oikeiston puolelta niin politiikkaan kuin metsästyksen tukemiseen liittyen. Keskustelun sävy sieltäkin suunnasta oli erittäin vihamielinen - yksi iltalehdessä kommentoinut vihervassareiden vihaaja jopa uhkaili viherpiipertäjien ampumisella. Sellaiset viestit ja käyttäjät joutaakin poistaa ja bannata ja sitä ei tarvitse äimistellä jälkikäteen. Syyllistät nyt yhtä puolta, vaikka öyhöttäjiä löytyy teistäkin. Itse en kuulu kumpaankaan leiriin, enkä seuraa itsekään enää noita lehtiä.


    • Anonyymi

      Olipa hyvät uutiset tänään.Ei pelkää sotaa ja muita kauheuksia.Uutinen Komistakin lämmitti mieltä.

    • Anonyymi

      Kirjoittakaa ylelle kokoomuksen ja persujen toilailusta siellä, niin näemme kuinka moderointi iskee

    • Anonyymi

      Eilen Ylen TV1: n pääuutisissa haastateltiin rovaniemeläisiä DCA-sopimuksesta. Eräs näistä oli Joulupukki, joka muiden ruutuun päässeiden tapaan antoi tukensa asialle. Koska uskon Joulupukkiin, asian täytyy olla hyvä. Totta puhuen aikamoinen rimanalitus Yleltä.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe