Huh huh. Sikakallis pääsylippu. Jos olen asiakas nro 151, maksaako lippu saman, mutta ilman tarjoilua. Nyt haiskahtaa ahneus. Jään pois! Aikaisemmin kyläyhdistys tarjosi kyläläisten ilmaisen kokoontumisen. 35 ja 40 euroa hinnalla saa muutakin kuin ankean kaatosadekokemuksen kalliine teltta- tai vaunupaikkoineen. Kenen idea?
Killin venetsialaiset
20
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on tullut killin kylä toimintaan outoja piirteitä. Virtain paras matkailukohde älkää pilatko sitä ahneudella.
- Anonyymi
mulla olis vip lippu onneksi
- Anonyymi
Toivotaan hyvää keliä killiin.
- Anonyymi
On kyllä suolainen lipun hinta,haiskahtaa ahneudelle .älkää oikeesti pilatko hyvää kohdetta.kesällä jo hinnoittelitte myyjät pois ja sade pilas loput 🤬🤬
- Anonyymi
Mun mielestä oli aika magea hinta lipulle ja vippi palvelut sisältyi hintahan. Sai suoltakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä oli aika magea hinta lipulle ja vippi palvelut sisältyi hintahan. Sai suoltakin
No eipä se sitten kallista ollut jos kerran sai pesääkin tai kunnolla kyrsää👍
- Anonyymi
Kirpputorilta ei myyjä saa tositteita mitä on myynyt,mitä varastettu ja mitä on mennyt väärälle numerolle.
- Anonyymi
Saitko edes niitä kirppuja.
- Anonyymi
Totta!!
- Anonyymi
Toiminta kumminkin9 plus
- Anonyymi
Oletko peseytynyt oleskaan jos kerta haiskataa
- Anonyymi
Kuinkahan tuolla väkeä oli. Ite sivuutin mokoman jo pelkästään hinnan takia. Ei sillä, etteikö perse kestäs maksaa, vaan silsi, ettei rahalle ollut vastinetta
- Anonyymi
Kuka muka anto?
- Anonyymi
Olipas häjyysti hinnoiteltu, köyhässä suomessa!!😭
- Anonyymi
Hyvin käy väkee älkää sössikö.
- Anonyymi
miks kirppismyynti sellaseks on muuttunut??
- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Mikä tapahtuma tämä nyt loppuviimeksi oli? Kalliilta ainakin vaikutti. Mutta mitä tuolla lipulla sai?
- Anonyymi
Killi kehittyy.
- Anonyymi
Kehittyy mutta huonompaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768