Huh huh. Sikakallis pääsylippu. Jos olen asiakas nro 151, maksaako lippu saman, mutta ilman tarjoilua. Nyt haiskahtaa ahneus. Jään pois! Aikaisemmin kyläyhdistys tarjosi kyläläisten ilmaisen kokoontumisen. 35 ja 40 euroa hinnalla saa muutakin kuin ankean kaatosadekokemuksen kalliine teltta- tai vaunupaikkoineen. Kenen idea?
Killin venetsialaiset
20
1523
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on tullut killin kylä toimintaan outoja piirteitä. Virtain paras matkailukohde älkää pilatko sitä ahneudella.
- Anonyymi
mulla olis vip lippu onneksi
- Anonyymi
Toivotaan hyvää keliä killiin.
- Anonyymi
On kyllä suolainen lipun hinta,haiskahtaa ahneudelle .älkää oikeesti pilatko hyvää kohdetta.kesällä jo hinnoittelitte myyjät pois ja sade pilas loput 🤬🤬
- Anonyymi
Mun mielestä oli aika magea hinta lipulle ja vippi palvelut sisältyi hintahan. Sai suoltakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä oli aika magea hinta lipulle ja vippi palvelut sisältyi hintahan. Sai suoltakin
No eipä se sitten kallista ollut jos kerran sai pesääkin tai kunnolla kyrsää👍
- Anonyymi
Kirpputorilta ei myyjä saa tositteita mitä on myynyt,mitä varastettu ja mitä on mennyt väärälle numerolle.
- Anonyymi
Saitko edes niitä kirppuja.
- Anonyymi
Totta!!
- Anonyymi
Toiminta kumminkin9 plus
- Anonyymi
Oletko peseytynyt oleskaan jos kerta haiskataa
- Anonyymi
Kuinkahan tuolla väkeä oli. Ite sivuutin mokoman jo pelkästään hinnan takia. Ei sillä, etteikö perse kestäs maksaa, vaan silsi, ettei rahalle ollut vastinetta
- Anonyymi
Kuka muka anto?
- Anonyymi
Olipas häjyysti hinnoiteltu, köyhässä suomessa!!😭
- Anonyymi
Hyvin käy väkee älkää sössikö.
- Anonyymi
miks kirppismyynti sellaseks on muuttunut??
- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Mikä tapahtuma tämä nyt loppuviimeksi oli? Kalliilta ainakin vaikutti. Mutta mitä tuolla lipulla sai?
- Anonyymi
Killi kehittyy.
- Anonyymi
Kehittyy mutta huonompaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543